Marianne Bastiaens (Leah Thys)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- 
				flodderke
 - Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Nancy zei ook dat ze wit zag, er is dus wel iets loos. En zo'n hoge koorts komt niet vanzelf.

0 x

- 
				Lolplayer
 - Poster rang 1

Vergeet ook niet dat heel haar level lang medicatie moet nemen tegen afstoting van die nier.Jules schreef:
't Is mogelijk (ik heb ooit zelf al gezegd hoe gevaarlijk en gemakkelijk het kan zijn om met hart- en bloeddrukmedicatie te knoeien),
Misschien is dat handiger dan die bloed en hart medicatie.
Eenmaal afstoting begint gaat het verder een hartattack en hersenbloeding kan je makkelijker overleven. (denk ik)
	0 x

- 
				flodderke
 - Poster rang 2

Ah ja de nier ! Kan ook een vervolg op komen. Afstotingsverschijnselen.. . En dan moet William een nier afstaan !

0 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Inderdaad, en William schrikt voor niets terug, dus foefelen met pillen daar zal hij ook zijn hand niet voor omdraaien.Lolplayer schreef:Vergeet ook niet dat heel haar level lang medicatie moet nemen tegen afstoting van die nier.Jules schreef:
't Is mogelijk (ik heb ooit zelf al gezegd hoe gevaarlijk en gemakkelijk het kan zijn om met hart- en bloeddrukmedicatie te knoeien),
Misschien is dat handiger dan die bloed en hart medicatie.
Eenmaal afstoting begint gaat het verder een hartattack en hersenbloeding kan je makkelijker overleven. (denk ik)
	0 x

- 
				tvx1
 - x 435

Met de medicatie knoeien zou vooral heel dom zij om dat dat snel aan het licht zou komen. Als hij haar echt wil vergiftigen zijn er nog andere opties die men bijna niet kan aantonen. Mathilde heeft ons dat indertijd nog getoond.Jules schreef:'t Is mogelijk (ik heb ooit zelf al gezegd hoe gevaarlijk en gemakkelijk het kan zijn om met hart- en bloeddrukmedicatie te knoeien), maar als iedere naaste van iemand die plots een hartaanval of hersenbloeding krijgt die zei "hij of zij was de laatste tijd al niet zo goed" verdacht zou worden van slechte bedoelingen, zaten de politieverhoorkamers iedere dag bomvol.nounake schreef:Zei William nu gisteren niet : ze is de laatste tijd al niet zo goed ? Wat zou dat betekenen ? Zou hij er voor iets tussen zitten ?
William is natuurlijk niet zomaar een "onschuldige naaste zonder crimineel verleden", dus het kan heel goed dat hij het noodlot een handje heeft toegestoken.
	0 x

- 
				flodderke
 - Poster rang 2

Ik zou daar zenuwachtig van worden, van zo een vent die constant aan mijn bed zit en achter mijn gat loopt.

0 x

- Flower-Power
 - Poster rang 2

Benieuwd wanneer Marianne haar euro valt en wanneer ze William eindelijk gaat los laten.

0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Nu moeten ze wel niet met ons voeten beginnen spelen hé. Marianne wordt zogezegd wakker en zegt: Tom gaat op bezoek komen. Daar was helemaal geen sprake van, zodus dikke zever.

0 x

Potentia Principatum

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Ik moet ergens iets gemist hebben >> hebben we Tom zien wakker schieten uit z'n zogenaamde nachtmerrie?

0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- annekeHU
 - Poster rang 4

Volgens mij hebben we dat inderdaad niet gezien, we hebben Tom horen vertellen tegen Judith dat hij een nachtmerrie had, waarin William Marianne versmachtte met een kussen.lord F. schreef:Ik moet ergens iets gemist hebben >> hebben we Tom zien wakker schieten uit z'n zogenaamde nachtmerrie?
	0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Dat was wel een "gezellige" binnenkomer 

En dan nog die waarschuwing vooraf, voor een heftige openingsscène...

Maar goed, Marianne leeft dus! Nog wel...

En dan nog die waarschuwing vooraf, voor een heftige openingsscène...
Maar goed, Marianne leeft dus! Nog wel...
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Ze moeten daar toch mee oppassen met dat soort scenes want ook al dacht ik wel dat het een droom ging zijn, het was toch een beetje onduidelijk bij de overgang naar de volgende scène. Wat is het volgende? Dat William gans het Thuisdorp afknalt waarna we een paar scènes later weer Tom zien die zegt dat hij een rare droom gehad heeft? 

0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Dat is waar, ik vond het ook niet heel duidelijk. De overgang was inderdaad te abrupt en het leek ook helemaal geen droom, terwijl dat bijvoorbeeld bij de droom- en flashbackscènes rond de dood van Geert wel heel duidelijk het geval was.
Het was wel heel duidelijk dat de kijkers heel bewust op het verkeerde been gezet werden. Gemeen hoor...
Maar goed, Judith drong erop aan dat Tom eens op bezoek zou gaan bij zijn moeder, maar het zou me niet verbazen als dat Marianne alleen maar extra in gevaar zou brengen, als je alleen al zag hoe achterdochtig William reageerde toen hij het vermoeden had dat er iemand bij de deur stond.
Hij komt toch hoe langer hoe meer als een tikkende tijdbom over zo...
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- Flower-Power
 - Poster rang 2

Net als anderen hierboven was ik ook even in de war.
Ik had in het begin écht het idee dat William Marianne probeerde te vermoorden,
maar ik dacht dan nog, het zal wel niet gelukt zijn, ze komt ineens terug bij,
maar toen liet men Tom vertellen over zijn droom,
en pas toen er die scéne kwam waarin Tom door de ziekenhuis deur loert,
wist ik dat het dan ging om een droom van Tom die we eerder te zien kregen,
ze hadden dat inderdaad wel eens anders duidelijk kunnen maken

meestal tonen ze in films of series enzo dat via eerst een wazig beeld zogenaamd
vanuit het hoofd van de persoon die droomt, maar nu kregen we gewoon meteen
te zien dat William zijn Marianne vermoorde

Maar misschien was het ons kijkertjes in de war brengen wel de bedoeling

Enfin, blij dat het maar 1 droom was want ik zou Marianne niet willen missen in mijn favoriete soap

Ik had in het begin écht het idee dat William Marianne probeerde te vermoorden,
maar ik dacht dan nog, het zal wel niet gelukt zijn, ze komt ineens terug bij,
maar toen liet men Tom vertellen over zijn droom,
en pas toen er die scéne kwam waarin Tom door de ziekenhuis deur loert,
wist ik dat het dan ging om een droom van Tom die we eerder te zien kregen,
ze hadden dat inderdaad wel eens anders duidelijk kunnen maken
meestal tonen ze in films of series enzo dat via eerst een wazig beeld zogenaamd
vanuit het hoofd van de persoon die droomt, maar nu kregen we gewoon meteen
te zien dat William zijn Marianne vermoorde
Maar misschien was het ons kijkertjes in de war brengen wel de bedoeling
Enfin, blij dat het maar 1 droom was want ik zou Marianne niet willen missen in mijn favoriete soap
	0 x

- Nickos
 - Poster rang 2

- x 1
 - x 7

Héél gemeen, en dan gezellig tien minuten wachten om duidelijk te maken dat het niet echt was. Wat niet echt verrassend was, als Marianne al zou dood gaan zou dat op een vrijdag en niet op een maandag zijn, want zoals we allemaal weten, tegenwoordig gebeuren er enkel nog noemenswaardige dingen op vrijdagen 
.

0 x