Christel schreef: Dat vind ik ook, en ik vraag me ook af wat Luc zich nou wel herinnert en wat niet.
Rosa heeft hem bijvoorbeeld in moeten lichten over Jack, want hij had in eerste instantie totaal geen idee meer waarom Jana niks van hem moet hebben. Van de andere kant wist hij een tijdje geleden blijkbaar nog wel dat hij met Julia getrouwd is geweest. Zijn geheugenverlies lijkt op die manier wat selectief...
Zou het niet kunnen dat Luc zich Julia nog kan herinneren omdat hij eigenlijk ook omwille van haar zelfmoord probeerde te plegen? want het zat toch al scheef tussen hen? of was het al uit? K heb ook al last van mijn geheugen

En dat alles wat langer is geleden een gat is in zijn geheugen dat nog moet worden opgefrist
en misschien zijn er dingen die hij zich nooit meer kan herinneren
Wat ik wel weet: is dat als je in coma hebt gelegen, en naar gelang hoe lang, er dingen zijn die je u nooit meer kan herinneren, dat weet ik door een goede vriendin die jaren geleden enkele dagen in coma lag, in het begin wist ze heel veel niet meer, zelfs niet hoe een appelsien noemde, maar na enkele dagen kwam er steeds meer terug naar boven, maar er zijn veel dingen nooit meer naar boven gekomen. En andere dingen kwamen terug door dat mensen er haar aan herinnerde, dan viel zo na een tijdje haar frank (de euro was er toen nog niet