Da's ook mogelijk. Een dag te vroeg dan wel.Jules schreef:'t Kan natuurlijk ook een aprilgrap zijn van Sam en Tim om hem eens goed te laten schrikken.

Da's ook mogelijk. Een dag te vroeg dan wel.Jules schreef:'t Kan natuurlijk ook een aprilgrap zijn van Sam en Tim om hem eens goed te laten schrikken.
joehoew, dat zou een goeie zijn! Laat hem vanavond maar goed sudderen, Tim(en Sam)!lord F. schreef:Da's ook mogelijk. Een dag te vroeg dan wel.Jules schreef:'t Kan natuurlijk ook een aprilgrap zijn van Sam en Tim om hem eens goed te laten schrikken.
Dat is nog helemaal niet zeker, je kunt hoogstens een schop onder je kont krijgen omdat je voortborduurt over iets wat als een spoiler kan bekeken worden.lord F. schreef:Het is wel vals spelen van de scenaristen.Een dag te vroeg de grap "lanceren" maar de scene loopt wel door op 1 april.
(en nu ga ik onder m'n voeten krijgen dat aprilgrappen niks met Toon te maken hebben)
Pas op, het kan ook een averechtse aprilgrap zijn dat we denken dat het er één is maar dat het gewoon waar is.ikke schreef:Dat is nog helemaal niet zeker, je kunt hoogstens een schop onder je kont krijgen omdat je voortborduurt over iets wat als een spoiler kan bekeken worden.lord F. schreef:Het is wel vals spelen van de scenaristen.Een dag te vroeg de grap "lanceren" maar de scene loopt wel door op 1 april.
(en nu ga ik onder m'n voeten krijgen dat aprilgrappen niks met Toon te maken hebben)![]()
Maar dan ben je niet de enige die in de fout gaat/ging.
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEg!lord F. schreef:Pas op, het kan ook een averechtse aprilgrap zijn dat we denken dat het er één is maar dat het gewoon waar is.ikke schreef:Dat is nog helemaal niet zeker, je kunt hoogstens een schop onder je kont krijgen omdat je voortborduurt over iets wat als een spoiler kan bekeken worden.lord F. schreef:Het is wel vals spelen van de scenaristen.Een dag te vroeg de grap "lanceren" maar de scene loopt wel door op 1 april.
(en nu ga ik onder m'n voeten krijgen dat aprilgrappen niks met Toon te maken hebben)![]()
Maar dan ben je niet de enige die in de fout gaat/ging.
Tom?Linne schreef:Toen Tom een glimlach niet goed kon verbergen drong het pas door en ja,
spijtig dat het niet doorging, niet zo erg als Sam bedoelde maar toch