Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door Captain Cuckoo »

Allez vooruit, fysiek is het volstrekt ongeloofwaardig, maar karakterieel werd de overgang van Franky naar Kaat op een enigszins aanvaardbare manier in de aflevering gepast. Oef!
0 x
Cyper
Nog geen rang

Bericht door Cyper »

Maar wat doet dat er nu toe, of het fysiek "geloofwaardig" is? Personage Franky is al drie keren van acteur veranderd. Waarom nu geen vierde keer? Het is toch maar toneel? Het verschil tussen de tweede en de derde Franky was volgens mij veel drastischer dan de vierde "metamorfose". Maar nogmaals: wat gééft dat? :confusion-shrug:
En het is niet waar dat alle transgenders lelijk zijn. Ik ken er een paar, en afhankelijk van hoe ze eruitzagen vóórdien, kunnen die buitengewoon mooi zijn. Vooral als ze jong waren toen ze hun verandering konden volvoeren, zijn dat vaak héle mooie meisjes!
Dat de actrice "te mooi" zou zijn, dat is gewoon een uitspraak van mensen, die van het fenomeen niks afweten. Of dénken er iets van te weten, maar niet heus...
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

In de aflevering van 29 maart,geen Julia/Waldek, geen Toon/Tamara, geen Peggy, geen Ellen.
Voor iedereen anders natuurlijk, voor mij ontspannen. Het personage Peter knap gespeeld als Femke
zegt dat ze Lucas in hem ziet. Zij is nog teveel overmand door verdriet dat zij dit vlakaf zegt.
Hij was nog zo van de kaart toen hij daarna met Marianne sprak. Dit was ook te erg.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Linne schreef:In de aflevering van 29 maart,geen Julia/Waldek, geen Toon/Tamara, geen Peggy, geen Ellen.
Voor iedereen anders natuurlijk, voor mij ontspannen. Het personage Peter knap gespeeld als Femke
zegt dat ze Lucas in hem ziet. Zij is nog teveel overmand door verdriet dat zij dit vlakaf zegt.
Hij was nog zo van de kaart toen hij daarna met Marianne sprak. Dit was ook te erg.
Peter - Femke vond ik ook echt een heel aangrijpend stuk van de aflevering.
0 x
Cyper
Nog geen rang

Bericht door Cyper »

Ik vind het stilaan op tranentrekkerij beginnen lijken. Sommige dodelijke ongevallen worden op twee afleveringen "afgehandeld", en er wordt nooit meer over gepraat. Er zijn al tonnen doden gevallen in die Thuis, waar nooit geen kat meer over praat. Maar dat babietje, tja, dat is sentimenteel, hé, dat rekken ze eindeloos om iedereen te doen janken. Daar kun je ook mee overdrijven. Als het zo is dat de dood van een kind je voor eeuwig doet huilen, dan zouden Waldek en Roza nu ook nog moeten zitten huilen om de dood van Kasper. Maar omdat die Kasper niet zo "aaibaar" was als Lukaske, waren die al anderhalve aflevering later klaar met huilen.
Ze mogen er zo langzamerhand mee ophouden om dat reuzeverdriet te exploiteren, voor mijn part. :sick:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Het "diepgaande" gesprek Jenny-Frank duidt op een nakende kentering. Dat komt terug in de sakosj. :thumbup:

Bij de speurtocht naar de zus van William die niet wil gecontacteerd worden had ik een deja vu met de speurtocht naar de ouders van Sam. :denk:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef: Bij de speurtocht naar de zus van William die niet wil gecontacteerd worden had ik een deja vu met de speurtocht naar de ouders van Sam. :denk:
Zolang het maar Simonne niet blijkt te zijn. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cyper
Nog geen rang

Bericht door Cyper »

Die schaapachtige glimlach op het smoeltje van Lowieke, toen hij Kaat voor het eerst zag, vond ik toch wel goud waard. :lol:
Die jongen is echt wel begaafd, al krijgt hij de laatste tijd niet veel uitdagingen te presteren: Lowie zit alleen maar te blokken in zijn bed en snauwt van tijd tot tijd tegen zijn arm "Poppemieke"; verder is er rond "Lowie de Miraculeuze Eénogige-maar-niet-meer" niet veel meer te beleven. Spijtig voor de fans van Mathias.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Cyper schreef:Die jongen is echt wel begaafd, al krijgt hij de laatste tijd niet veel uitdagingen te presteren: Lowie zit alleen maar te blokken in zijn bed en snauwt van tijd tot tijd tegen zijn arm "Poppemieke"; verder is er rond "Lowie de Miraculeuze Eénogige-maar-niet-meer" niet veel meer te beleven. Spijtig voor de fans van Mathias.
Bij andere personages zouden sommigen al beginnen verkondigen dat het een overbodig personage is. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vind Thuis op niet te veel meer trekken de laatste tijd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

En ik vind Thuis de laatste tijd juist weer in stijgende lijn gaan :razz:
Vooral de laatste week is de balans tussen de wat oudere en jongere personages voor mijn gevoel veel beter, waardoor ik het weer steeds leuker vind om te kijken :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Cyper
Nog geen rang

Bericht door Cyper »

Ik ben blij dat die langzaam gegroeide vriendschapsband tussen Madam Marianne en Nancy, zo wonderbaarlijk goed gespeeld door de twee geweldige dames An Pira en Leah Thys, bewaard blijft... en dat Femke EINDELIJK, eindelijk opgehouden is om tegen haar moeder te snauwen, wat ze de laatste 15 jaar heeft volgehouden. Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die zó respectloos tegen haar moeder blafte als die Femke: ik hoop van harte dat haar verdriet haar wat respectvoller maakt.
En ik hoop niet dat ze Bob voortdurend belachelijk zullen blijven maken alleen omdat hij eerlijk en stipt is. Alsof dat nu sléchte eigenschappen zouden zijn. :problem:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Vandaag ? Het voorspelbare leven zoals het is. Kaat bakt pannenkoeken, Rosa weer in
de supermarkt. Peggy die niet met haar wil praten. Frank nog ongenietbaar.
Hélène verdenkt William van moordpoging op Marianne. Nancy over haar toeren.
Eén lichtpuntje : Toon zegt de vrouw van zijn leven ontmoet in de Frens...Kaat.
0 x
Cyper
Nog geen rang

Bericht door Cyper »

Ik heb toch iets opmerkelijks opgemerkt: meneer de notaris, enfin, de advokaat, enfin, de treurende vader Peter, die stilletjes zit te peinzen aan wat hij toen gezegd heeft tegen Eddy: "ik ben ook nog niet klaar met die teef. Mijn tijd komt nog wel" en Eddy die grimmig antwoordde: "zeg maar wat ik moet doen. Ik schrik voor niks terug" of zoiets.
Ik voel nog een hevige melodramatische bleiterige ontplooiing naderen! :shock: :crying-blue: :crying-green:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Wat ik denk over de aflevering van gisteren?
Bullshit!
"Thuis" is hoe langer hoe meer "mossel noch vis"= 'Geen programma voor kinderen, maar volgens mij ook hoe langer hoe minder een programma voor volwassenen. :thumbdown: :denk: Wat moeten we daarmee?
Als 't zo verder gaat, gooi ik het in de "prullenmand", beloofd!
0 x
Plaats reactie