Maar nog niet toen flodderke dit schreef. Dus flodderke had ook gelijk.ikke schreef:Jawel, Charité en Joseph mogen er blijven wonen tot ze iets anders gevonden hebben, dat heeft Judith klaar en duidelijk gezegd aan Ann.flodderke schreef:Nu weten we nog niet of Charité in het huis mag blijven wonen.
Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
-
- Nog geen rang
Re: Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Maar die woning van Dieters (tante?) was door die toestand buiten toch niet ineens foute boel? Dat staat toch los van Dieter? Je kunt ook wel heel erg overdrijven hoor.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Nog geen rang
- x 1
-
- Poster rang 1
Daarin vind ik dat je gelijk hebt. Uitpraten dat misverstand (zoals ik al zei eventueel met bemiddeling van dokter Ann) en hup Charite en haar zoontje toch die woning in. Je huisbaas hoeft geen vriend te zijn en niet voortdurend over de vloer te komen, toch? Je betaalt je huur per overschrijving en hoeft hem nooit te zien. Daar kunnen toch duidelijke afspraken over gemaakt worden, mensen toch waarom het zo moeilijk maken!Amiche schreef:Maar die woning van Dieters (tante?) was door die toestand buiten toch niet ineens foute boel? Dat staat toch los van Dieter? Je kunt ook wel heel erg overdrijven hoor.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Zal daar een drukke boel worden, in het doktershuis.
Tom, Judith, Stan (& af en toe Renée), Emma, Hélène, Charité en Joseph in de daluren, Mayra & Ann met al die patiënten in de piekuren...
Hopelijk voor ons Charité vindt ze snel een ander onderkomen, want hoe meer volk, hoe meer ze zal moeten kuisen !
Tom, Judith, Stan (& af en toe Renée), Emma, Hélène, Charité en Joseph in de daluren, Mayra & Ann met al die patiënten in de piekuren...
Hopelijk voor ons Charité vindt ze snel een ander onderkomen, want hoe meer volk, hoe meer ze zal moeten kuisen !
0 x
-
- x 435
Voor alle gemak vergeten we de trauma's waar Charité mee worstelt?Jules schreef:Daarin vind ik dat je gelijk hebt. Uitpraten dat misverstand (zoals ik al zei eventueel met bemiddeling van dokter Ann) en hup Charite en haar zoontje toch die woning in. Je huisbaas hoeft geen vriend te zijn en niet voortdurend over de vloer te komen, toch? Je betaalt je huur per overschrijving en hoeft hem nooit te zien. Daar kunnen toch duidelijke afspraken over gemaakt worden, mensen toch waarom het zo moeilijk maken!Amiche schreef:Maar die woning van Dieters (tante?) was door die toestand buiten toch niet ineens foute boel? Dat staat toch los van Dieter? Je kunt ook wel heel erg overdrijven hoor.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...ikke schreef:Voor alle gemak vergeten we de trauma's waar Charité mee worstelt?Jules schreef:Daarin vind ik dat je gelijk hebt. Uitpraten dat misverstand (zoals ik al zei eventueel met bemiddeling van dokter Ann) en hup Charite en haar zoontje toch die woning in. Je huisbaas hoeft geen vriend te zijn en niet voortdurend over de vloer te komen, toch? Je betaalt je huur per overschrijving en hoeft hem nooit te zien. Daar kunnen toch duidelijke afspraken over gemaakt worden, mensen toch waarom het zo moeilijk maken!Amiche schreef:Maar die woning van Dieters (tante?) was door die toestand buiten toch niet ineens foute boel? Dat staat toch los van Dieter? Je kunt ook wel heel erg overdrijven hoor.
En dat niet alleen: Charité had Dieter al heel duidelijk gemaakt dat hij geen kans maakte bij haar, maar hij greep toch de eerste de beste kans aan om haar alsnog te kussen. Zelfs zonder trauma's zou ik me voor kunnen stellen dat Charité eraan twijfelt of hij wel afstand kan bewaren als zij daar woont. Dieter heeft het echt niet slecht bedoeld, dat weten wij als kijkers, maar op Charité komt hij waarschijnlijk wel wat opdringerig over.
Dus alleen al om misverstanden te voorkomen, zou ik me voor kunnen stellen dat ze afziet van dat huis...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Ik ben er zelfs zeker van dat hij een deel van de huishuur op zich ging genomen hebben gezien hij zo benadrukte dat die huur geen probleem ging zijn. Maar zelfs zonder z'n "aanval" ging ik in Charité's plaats toch getwijfeld hebben. Ze kon toen ook wel raden dat ze daardoor in het krijt zou staan bij hem en dat hij niet zonder achterliggende reden zoveel moeite deed voor haar. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Maar nee, ik vergeet die trauma's niet! Waarom denk je dat ik er een dokter bij wil halen dan?ikke schreef:Voor alle gemak vergeten we de trauma's waar Charité mee worstelt?Jules schreef:Daarin vind ik dat je gelijk hebt. Uitpraten dat misverstand (zoals ik al zei eventueel met bemiddeling van dokter Ann) en hup Charite en haar zoontje toch die woning in. Je huisbaas hoeft geen vriend te zijn en niet voortdurend over de vloer te komen, toch? Je betaalt je huur per overschrijving en hoeft hem nooit te zien. Daar kunnen toch duidelijke afspraken over gemaakt worden, mensen toch waarom het zo moeilijk maken!Amiche schreef:Maar die woning van Dieters (tante?) was door die toestand buiten toch niet ineens foute boel? Dat staat toch los van Dieter? Je kunt ook wel heel erg overdrijven hoor.
0 x
-
- x 435
Waarom er nog een extra-dokter bij halen? Charité werkt bij dokter Ann. En het feit dat dokter Ann er bij Charité niet op aandringt om toch in dat appartement van Dieters tante te gaan wonen, wil toch ook wat zeggen?Jules schreef:Maar nee, ik vergeet die trauma's niet! Waarom denk je dat ik er een dokter bij wil halen dan?ikke schreef:Voor alle gemak vergeten we de trauma's waar Charité mee worstelt?Jules schreef:Daarin vind ik dat je gelijk hebt. Uitpraten dat misverstand (zoals ik al zei eventueel met bemiddeling van dokter Ann) en hup Charite en haar zoontje toch die woning in. Je huisbaas hoeft geen vriend te zijn en niet voortdurend over de vloer te komen, toch? Je betaalt je huur per overschrijving en hoeft hem nooit te zien. Daar kunnen toch duidelijke afspraken over gemaakt worden, mensen toch waarom het zo moeilijk maken!Amiche schreef:Maar die woning van Dieters (tante?) was door die toestand buiten toch niet ineens foute boel? Dat staat toch los van Dieter? Je kunt ook wel heel erg overdrijven hoor.
0 x
-
- x 435
Dat appartement op zich was dik OK, al wat erbij kwam kijken(Dieter en zijn gevoelens voor haar) jammergenoeg niet.Amiche schreef:Maar die woning van Dieters (tante?) was door die toestand buiten toch niet ineens foute boel? Dat staat toch los van Dieter? Je kunt ook wel heel erg overdrijven hoor.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ann is dan wel dokter maar geen psychiater die de PTSS waar Charité duidelijk mee worstelt kan aanpakken. Ze staat er trouwens ook te dichtbij om nog objectief te kunnen zijn als dokter (wat Charité betreft). Maar gezien het land waarvan ze afkomstig is vrees ik voor het taboe op psychiatrische hulp.ikke schreef: Waarom er nog een extra-dokter bij halen? Charité werkt bij dokter Ann. En het feit dat dokter Ann er bij Charité niet op aandringt om toch in dat appartement van Dieters tante te gaan wonen, wil toch ook wat zeggen?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik begrijp heel goed dat Charité niet in het krijt wil staan bij iemand die haar zomaar vast grabbelt.
Ook al 'was het niet zijn bedoeling' en 'heeft hij de signalen verkeerd geïnterpreteerd', Dieter heeft wel gedaan wat hij gedaan heeft.
En zij had hem op voorhand duidelijk gemaakt dat er van haar kant niet veel te verwachten viel, om niet te zeggen niks.
Ik vind dat Charité het volste recht heeft om dat appartement te weigeren, zonder tussenkomst van een psychiater.
Ik lijd niet aan PTSS en ik zou in die omstandigheden ook niet voor die woonst kiezen.
Ook al 'was het niet zijn bedoeling' en 'heeft hij de signalen verkeerd geïnterpreteerd', Dieter heeft wel gedaan wat hij gedaan heeft.
En zij had hem op voorhand duidelijk gemaakt dat er van haar kant niet veel te verwachten viel, om niet te zeggen niks.
Ik vind dat Charité het volste recht heeft om dat appartement te weigeren, zonder tussenkomst van een psychiater.

Ik lijd niet aan PTSS en ik zou in die omstandigheden ook niet voor die woonst kiezen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
IK vind het vrij logisch dat ze niet in dat appartement wil wonen.
0 x
-
- x 435
In haar situatie zou ik mij een beetje boos voelen; ik zou meer het idee hebben dat hij vooral het zou doen om indruk te maken.
0 x