Ellen Blomaert (Gerdy Swennen)

Gesloten
Wiske
Nog geen rang
x 6

Re: Ellen Blomaert (Gerdy Swennen)

Bericht door Wiske »

annekeHU schreef:
lord F. schreef:
Kiki_Dee schreef:Uit welk hol komt die plots gekropen?!
Ik zie de meerwaarde niet van haar personnage...
Ik vermoed dat haar functie momenteel vooral is om haar zoveel mogelijk te laten botsen met Bob. :)
of om Jana voor de keuze te stellen: de mama of het vriendje?
Daar heb ik ook al aan gedacht...
Ze doet mij denken aan mijn ex schoonmoeder, die kwam ook te pas en te onpas langs :crazy:
0 x
Wiske
Nog geen rang
x 6

Bericht door Wiske »

Captain Cuckoo schreef:Ik vrees dat het nog erger is: Ellen Blomaert "doet" niet zo arrogant, die is zo arrogant. :shhh:
Gij kent haar?
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Matthii schreef:Kondigen jullie je altijd 'formeel' aan vooraleer jullie naar familie gaan? Je kan daar toch onaangekondigd binnenkomen ? Maar ze doet toch niet moeilijk als blijkt dat ze andere plannen hebben. Ik zie niks verkeerds in haar houding.
toen ze daar stond met haar ingrediënten voor lasagne liet ze toch serieus het lipje hangen toen bleek dat Jana en Bob eigenlijk andere plannen hadden.
Verder vind ik het een vorm van beleefdheid om je bezoek even van op voorhand aan te kondigen, zeker als je dochter niet alleen in dat huis woont, maar met meerdere andere mensen.
Ik denk dat zoiets ook te maken heeft met gewoontes, maar ik weet toch ook graag wanneer er iemand zal langskomen, al is het maar om pijnlijke, vervelende situaties te vermijden...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Toch vooral vreemd om onaangekondigd binnen te vallen in dat huis waar Jana en Bob niet alleen wonen. :)
annekeHU schreef:
lord F. schreef:
Kiki_Dee schreef:Uit welk hol komt die plots gekropen?!
Ik zie de meerwaarde niet van haar personnage...
Ik vermoed dat haar functie momenteel vooral is om haar zoveel mogelijk te laten botsen met Bob. :)
of om Jana voor de keuze te stellen: de mama of het vriendje?
Dat nu niet denk ik, maar t zijn vooral 2 tegenpolen >> chaos en opdringerigheid tov structuur en dienstvaardigheid
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Matthii schreef:Kondigen jullie je altijd 'formeel' aan vooraleer jullie naar familie gaan? Je kan daar toch onaangekondigd binnenkomen ? Maar ze doet toch niet moeilijk als blijkt dat ze andere plannen hebben. Ik zie niks verkeerds in haar houding.
Het is wel wat anders als die fam. een paar straten of een dorp verderop woont, want je verplicht ze tot niks. Als je helemaal vanuit A'dam komt rijden met een tas vol ingredienten leg je wel druk op en verplicht je mensen. Dat is niet redelijk, zelfs niet met familie. Daar komt bij dat inderdaad haar hele houding uitstraalt dat ze het logisch vindt dat ze nummer een is en haar 'laat maar' klinkt me toch echt te slachtofferig.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hoe moeilijk is het om even te laten weten dat je langs komt, zeker als je er vroeger NOOIT was?
Veel moeilijker dan te staan pruilen als blijkt dat je dochter al andere plannen heeft, blijkbaar. :thumbdown:
Want de eerste keer heeft ze zo triest gekeken dat Jana haar plannen last minute veranderde en Bob zijn moeder op de tweede plaats kwam, ook al was die afspraak al gemaakt.

Ze komt me echt over als een verwend mens dat geen tegenspraak duldt en haar dochter niet wil delen.
Niet met haar vader indertijd (toch zeker niet in het begin, dat kwam pas later toen ze aan haar internationale carrière begon en de opvang door Tibo in haar kraam paste) zeker niet met arbeider Bram want die heeft ze netjes weggestuurd en Bob geeft ze ook niet veel kans of ademruimte.
Terwijl Madame zelf er zelden tot nooit was als haar dochter haar nodig had.
Toen stond haar carrière altijd op de eerste plaats.
Heeft ze een stap opzij moeten zetten op haar werk om dichter bij Jana te wonen en moet die de leegte dan maar opvullen?

Ik weet er het fijne niet van, maar Ellen is wel een heel mooi voorbeeld van hoe het NIET moet, ondanks haar 'vlotte' babbel en haar 'sprekende' ogen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: Ellen is wel een heel mooi voorbeeld van hoe het NIET moet
Zo lijkt het mij ook.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Zou Ellen ook zo enthousiast zijn als Jana en Bob totaal onverwacht bij hààr binnenvallen met de aankondiging dat ze lasagne komen maken? :whistle:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Een verwend nest mss niet, maar ze is (vanuit haar job?) duidelijk niet gewoon dat ze rekening moet houden met anderen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

lord F. schreef:Een verwend nest mss niet, maar ze is (vanuit haar job?) duidelijk niet gewoon dat ze rekening moet houden met anderen.
Dan gaat Ellen gegarandeerd snel carrière maken, tot aan de top :clap:
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Captain Cuckoo schreef:Zou Ellen ook zo enthousiast zijn als Jana en Bob totaal onverwacht bij hààr binnenvallen met de aankondiging dat ze lasagne komen maken? :whistle:
Ja, en dan betrappen ze haar met haar nieuwe vriendin in bed :D :mrgreen:
Want, misschien zijn sommigen het vergeten, zowel de mama als de papa van Jana zijn homo / lesbisch.
Hoe zou Bob daar op reageren? want ik geloof niet dat hij dat al weet.
0 x
Gesloten