Quiz me quick
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Quiz me quick
Down Town Abbey komt toch ook? (Ik volg dat niet, maar zag het wel staan in de gewijzigde programmatie.)
0 x
-
Lazylady
- x 435
Gelukkig heeft gisteren kijken mijn gedachten wat kunnen verzetten.
Best dat het maar een serie is, want daar in die beschutte werkplaats... Van mij mochten ze die schijnheilige directrice ook buiten zetten. Alsof ze ervoor betaald werd om die Benny de hand boven het hoofd te houden. Wat voor een leidinggevende ben je dan?
Best dat het maar een serie is, want daar in die beschutte werkplaats... Van mij mochten ze die schijnheilige directrice ook buiten zetten. Alsof ze ervoor betaald werd om die Benny de hand boven het hoofd te houden. Wat voor een leidinggevende ben je dan?
0 x
-
ikke
- x 435
Ik was ook heel content met dat halfuurtje ontspanning.Lazylady schreef:Gelukkig heeft gisteren kijken mijn gedachten wat kunnen verzetten.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Downton Abbey.annekeHU schreef:Down Town Abbey komt toch ook? (Ik volg dat niet, maar zag het wel staan in de gewijzigde programmatie.)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Nee,lord F. schreef:Downton Abbey.annekeHU schreef:Down Town Abbey komt toch ook? (Ik volg dat niet, maar zag het wel staan in de gewijzigde programmatie.)
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

in hare blote... tenueLazylady schreef:"Ik heb de Nick zien muile, zien muile, zien muile"![]()
![]()
![]()
![]()
(en de rest ben ik helaas vergeten...)
0 x
Je suis la!