Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Bericht door hannanaske »

Captain Cuckoo schreef:Zoals Renzo gefascineerd is door zijn nieuwe biotoop gaat hij niet eens opkijken als Peggy er ooit niet meer is. Die zie ik nog niet direct uit de Frens vertrekken. Trouwens, als hij de laatste S verandert in een Z, moet hij alleen nog een partner zoeken waarvan de naam begint met een F om de huidige naam te behouden. :dance:
Hoeft toch niet: Fierens Renzo EN Snackaert Pauline. ;)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

hannanaske schreef:
Captain Cuckoo schreef:Zoals Renzo gefascineerd is door zijn nieuwe biotoop gaat hij niet eens opkijken als Peggy er ooit niet meer is. Die zie ik nog niet direct uit de Frens vertrekken. Trouwens, als hij de laatste S verandert in een Z, moet hij alleen nog een partner zoeken waarvan de naam begint met een F om de huidige naam te behouden. :dance:
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

hannanaske schreef:
Komaan! Da Frenz klinkt toch kei-cooler! vraag maar aan de giecheldames :music-rockon:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel fijn van Renzo dat hij zelfs na zijn wilde jaren nog altijd weet welke koekskes zijn zusje lust.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Na Frank en Rosa, op aanraden van Jenny, laat ook Renzo Peggy vallen. Daar komen vodden van :yup: !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Geweldig. Zelfs nu het bewezen is dat Peggy onschuldig is wil Renzo niet meer met haar verder. Ze wordt er nog eens extra voor gestraft! :thumbdown:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Lazylady schreef:Geweldig. Zelfs nu het bewezen is dat Peggy onschuldig is wil Renzo niet meer met haar verder. Ze wordt er nog eens extra voor gestraft! :thumbdown:
Dat kan enkel betekenen dat haar al dan niet schuld geen verband hield met het einde van hun relatie. Renzo heeft zijn relatie met Peggy verbazend eerlijk beëindigd. :clap:
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Mooi van Renzo dat hij Femke heeft aangezet om hun moeder terug in de armen te sluiten, want Nancy verdiende dat niet, al was het natuurlijk een begrijpende beginnende reactie van Femke. Maar toch pluim voor Renzo, zeker als je weet hoe zijn karaktertje vroeger was.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ok, maar waarom juist nu? Dat vind ik toch net iets té toevallig...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Die relatie liep toch al mank voor het ongeluk?
Ik vond zelfs dat het vet al van de soep was voor Peggy haar 'grote bekentenis' heeft gedaan.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar hij heeft haar toch ook openlijk verdacht van de schuld aan de dood van Lucas? Of vergis ik me? Een kleine verontschuldiging zou wel op zijn plaats zijn. Er wordt gewoon niet over gesproken.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Lazylady schreef:Ok, maar waarom juist nu? Dat vind ik toch net iets té toevallig...
Hij was toch al een tijd veranderd. Ik bedoel vanaf hij terug is van weg geweest,
is hij een hele andere Renzo dan die van vroeger, dat viel al van in het begin op,
en werd nu extra in de verf gezet door de verzoening tussen Femke en Nancy.

En de relatie met Peggy was al kapot voor Peggy in de cel terecht kwam, en zelfs
al eerder, volgens mij was de relatie kapot sinds Peggy had vertelt over wat er destijds
gebeurde aan die vijver met Lucas.

jessie V. schreef:Maar hij heeft haar toch ook openlijk verdacht van de schuld aan de dood van Lucas? Of vergis ik me? Een kleine verontschuldiging zou wel op zijn plaats zijn. Er wordt gewoon niet over gesproken.
Ik denk dat hij dat niet nodig vond of zo - en ja hij had het wel kunnen doen.
Verder denk ik dat niemand sorry gaat zeggen tegen Peggy, behalve misschien Rosa.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:Maar hij heeft haar toch ook openlijk verdacht van de schuld aan de dood van Lucas? Of vergis ik me? Een kleine verontschuldiging zou wel op zijn plaats zijn. Er wordt gewoon niet over gesproken.
Nee. Hij heeft voor haar arrestatie gezegd dat het hem niet interesseerde of ze het gedaan had of niet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het ging idd l niet zo goed meer voor de dood van Lucas. De Peggy-verdenking heeft de zaak gewoon afgesloten. Trouwens Renzo moet nu toch naar iemand anders uitkijken nietwaar?
Moderator bericht:
Liever hier niet om spoilers vragen.
Daarvoor hebben we andere topics.
En we hebben ook nog topics voor speculaties en insinuaties. ;)
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, denk dat er iets gebroken was bij hem na haar "bekentenis" over wat ze met Lukas van plan was in die vijver. Vanaf toen begon het scheef te lopen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten