Je verstand op nul zetten? Het was vroeger wel een Canvas-programma hé.ikke schreef:Nooit klakkeloos overnemen wat in een gazet staat!...hannanaske schreef:Euh....ik gebruikte gewoon eventjes de slogan van "De Morgen"ikke schreef:Blub, blubhannanaske schreef:O joepie! Ik ben weer de zalm van het gezelschap (ik ga weer tegen de stroom in)
Ga je je voortplanten? Want dat is de reden waarom zalmen tegen stroom in zwemmen, wjd?(Dit terzijde)
![]()
Ik kijk dus wel af en toe naar "Mag ik u kussen?"
Ik zet ik eerst mijn verstand op nul. En dan kan ik er af en toe toch mee lachen
Mag ik u kussen?
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Mag ik u kussen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ik dacht dat dit een "tegenwoordig" topic was? En daarbij waren/zijn niet alle Canvasprogramma's van een redelijk niveau, hé?! Gewoon simpel kan/mag ook. Kritiek hebben ook, toch?lord F. schreef:Je verstand op nul zetten? Het was vroeger wel een Canvas-programma hé.ikke schreef:Nooit klakkeloos overnemen wat in een gazet staat!...hannanaske schreef:Euh....ik gebruikte gewoon eventjes de slogan van "De Morgen"ikke schreef:Blub, blubhannanaske schreef:O joepie! Ik ben weer de zalm van het gezelschap (ik ga weer tegen de stroom in)
Ga je je voortplanten? Want dat is de reden waarom zalmen tegen stroom in zwemmen, wjd?(Dit terzijde)
![]()
Ik kijk dus wel af en toe naar "Mag ik u kussen?"
Ik zet ik eerst mijn verstand op nul. En dan kan ik er af en toe toch mee lachen
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik heb nog nooit gekeken dus ik kan er niks over zeggen. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Wel, kijk dan eens, hé, en kom dat terug meepraten?!lord F. schreef:Ik heb nog nooit gekeken dus ik kan er niks over zeggen.
Eén keertje kijken zal je niet spijten.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Weer een trailer voorgeschoteld gekregen. Dit keer moeten drie gerecycleerde BV's doen alsof ze wanhopig snakken naar een kus van... Dana Winner
Daartoe worden de flauwe grapjes nog maar keertje extra voorgekauwd.
Dit programma is een parodie op zichzelf.
0 x
-
ikke
- x 435
Kijk dan niet, hé?!Captain Cuckoo schreef:Weer een trailer voorgeschoteld gekregen. Dit keer moeten drie gerecycleerde BV's doen alsof ze wanhopig snakken naar een kus van... Dana WinnerDaartoe worden de flauwe grapjes nog maar keertje extra voorgekauwd.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik heb niet gekeken. In de hoofding van deze rubriek staat dat er hier "over allerlei tv-programma's mag gepraat worden". Exact wat ik hier even gedaan heb.ikke schreef:Kijk dan niet, hé?!Captain Cuckoo schreef:Weer een trailer voorgeschoteld gekregen. Dit keer moeten drie gerecycleerde BV's doen alsof ze wanhopig snakken naar een kus van... Dana WinnerDaartoe worden de flauwe grapjes nog maar keertje extra voorgekauwd.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Mag ik u kussen?Captain Cuckoo schreef:Weer een trailer voorgeschoteld gekregen. Dit keer moeten drie gerecycleerde BV's doen alsof ze wanhopig snakken naar een kus van... Dana WinnerDaartoe worden de flauwe grapjes nog maar keertje extra voorgekauwd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
NEE!Crackers schreef:Mag ik u kussen?Captain Cuckoo schreef:Weer een trailer voorgeschoteld gekregen. Dit keer moeten drie gerecycleerde BV's doen alsof ze wanhopig snakken naar een kus van... Dana WinnerDaartoe worden de flauwe grapjes nog maar keertje extra voorgekauwd.
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

tsss. In plaats van 'nee' zegt men 'ik dacht dat je het nooit zou vragen'. 
0 x
Je suis la!