De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Re: De Mol

Bericht door karolien85 »

De mol kan ook niet altijd saboteren he, dan zou het pas teveel opvallen. .
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Duimelijntje schreef:Ik gok op Stijn, volgens mijn eigen zeer rare redenering
Toen ik mij vanmorgen de namen van de 5 overblijvers probeerde te herinneren kon ik niet op die van Stijn komen, omdat die tot nu toe, vind ik, nog niet veel in de kijker gelopen heeft.
In die zin zou het de perfecte mol zijn, onopvallend, en de proef van gisteren, met die schilderijen, zoiets kan je ook heel goed in de war sturen, zonder dat het teveel opvalt.
Al heeft hij zich met die voetbalproef in het begin heel onverdacht gemaakt, maar ook dat kan tactiek zijn.
Ah, Stijn vind ik het minst verdacht eigenlijk. :) Als hij de mol is doet hij z'n werk wel heel slecht want de meeste proeven waar hij aan meedoet zijn gelukt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Miljaar, mijn mol ligt eruit. :wtf: :)
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Fantastisch gespeeld van de mensen die dit programma maken. Ze hebben het zo gemonteerd dat Bruno geleidelijk en net subtiel genoeg als hoofdverdachte naar voren werd geschoven. Ik twijfelde nog, maar zijn falen tijdens het opeten van dat broodje (hij had vijf minuten, hoe moeilijk kan het zijn) werd hij bij mij hoofdverdachte. Mijn verbazing was dus groot. Maar op HLN.be las ik al een interview met Bruno waarin hij duidelijk zegt dat er bepaalde anekdotes bewust zijn weggelaten zodanig dat hij extra verdacht leek. Goed gedaan van Woestijnvis, ik ben er als zovelen met open ogen ingetrapt.

Mijn nieuwe hoofdverdachte is Stijn, omdat dat momenteel het minst voor de hand ligt en ik zou het persoonlijk heel straf vinden.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Mja, ik was beginnen twijfelen aan Bruno met die "Magda en Hugo"-opmerking van 2 weken geleden, omdat dat er iets te duidelijk in zat. :) Maar toch niet genoeg om te veranderen van mol.
Toen hij vanavond zei dat hij z'n strategie wijzigde bij het invullen van de vragen had ik al de indruk dat hij ofwel de mol was ofwel eruit zou liggen.

Het sterke van de aflevering van vandaag is dat iedereen wel mol-gedrag vertoont. :) Maw een proef doen lukken is wel mooi voor de pot, maar anderen op het verkeerde spoor brengen is net toch iets belangrijker dan die pot verder spijzen.

Ik ga in ieder geval niet mee met de massa die denkt dat Hanne de mol is omdat ze een paar afleveringen terug nu iedereen op het verkeerde spoor kon zetten met die paardenwedren.
Ik hou het dan toch op mijn tweede keuze Gilles. :)
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Wat een aflevering gisteren! Iedereen maakt zich (bewust) verdacht, spanningen in de groep omdat niemand net voor de finale nog naar huis wil,... echt spannend!!
Ik blijf nu op Gilles gokken, Cathy is het echt niet volgens mij, bij Stijn twijfel ik een beetje, maar denk het ook niet en Hanne stat op tweede verdachte na Gilles...
Mijn gok is dat Stijn nog gaat afvallen volgende aflevering, en dat Cathy (die al van in het begin Gilles in het oog houdt) gaat winnen en Gilles dan de mol is :D
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Stijn lijkt me toch de minst verdachte te zijn omdat hij ook al veel geld gewonnen heeft voor de groep en da's ook niet echt de bedoeling van een mol. :)

Het zou nog wel een goeie grap zijn van de makers dat Cathy uiteindelijk de mol blijkt te zijn. Dat iedereen denkt dat ze té opvallend proeven saboteert dat er niemand rekening houdt met haar. ;)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

lord F. schreef:
Het zou nog wel een goeie grap zijn van de makers dat Cathy uiteindelijk de mol blijkt te zijn. Dat iedereen denkt dat ze té opvallend proeven saboteert dat er niemand rekening houdt met haar. ;)
Ik heb bij mezelf juist dezelfde bemerking gemaakt :yup: Maar :clap: voor Gilles : wat een mollenstreek was me dat :doh:
0 x
mij
Nog geen rang

Bericht door mij »

Ik denk vooral aan Hanne. Maar Cathy's reacties op het geprek vond ik ook verdacht. Na Stijn zijn ondervraging was ze de hele tijd aangedaan precies. Dit is dus mijn lijstje.
1.Hanne
2.Cathy
3.Gilles
4.Stijn
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:
lord F. schreef:
Ik heb bij mezelf juist dezelfde bemerking gemaakt :yup: Maar :clap: voor Gilles : wat een mollenstreek was me dat :doh:
Bwa, een logische reactie van Gilles >> je moet de ander al erg vertrouwen dat die toch ook geen enkele pasvraag zal trekken. :)

Anderzijds >> Bruno kan Hanne alleen maar een extra pasvraag gegund hebben omdat hij haar ervan verdenkt de mol te zijn en dat het voor haar dan toch van geen enkel belang is. Gezien Bruno eruit ligt zou je dan ook de conclusie kunnen maken dat Hanne de mol niet is. Of is dat wat ver gezocht? :mrgreen:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ik weet het niet meer :crazy: !!!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Allez, toch iets waar ik juist in was >> dat Stijn de mol niet was. :)

Van vandaag wel niet veel wijzer geworden gezien er teveel geld gewonnen was door allemaal en bij de laatste proef viel er niet veel te saboteren.
Je zou enkel kunnen stellen dat Hanne net iets minder meewerkte op het einde van het eerste deel dan Gilles, maar kon ook aan haar conditie liggen. En bij die schapen was het niet erg duidelijk wie ze liet ontsnappen.
Maar bij de andere proef was het dan weer Cathy die plots dezelfde vogel spotte als dat ze al hadden.

Ik blijf bij Gilles als mol. 8)
0 x
mij
Nog geen rang

Bericht door mij »

Mijn huidige top 3:

1.Hanne/Gilles/Cathy
2.Hanne/Gilles/Cathy
3.Hanne/Gilles/Cathy

Ofwel:

1.De mol
2.De winnaar/de verliezer
3.De winnaar/de verliezer

En vraag me niet om nauwkeuriger te zijn want voor de rest weet ik het niet meer.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Ik heb gisterenavond 2x naar de mol gekeken niet omdat ik een freak ben maar omdat dochter niet thuis was, ik niet kon wachten en toen kwam dochter thuis en wou toch nog kijken. Dus alhoewel ik al wist dat Stijn eruit was, is het opgevallen dat ze alle 4 goed gemold hebben. Wat die schapen betreft : het 1° schaap was door de schuld van Gilles en toen hij naar Hanne riep "zie dat de anderen niet ontsnappen, zag ik (de 2° keer) dat Hanne duidelijk het hekken niet dicht deed maar een heel klein beetje open liet zodat de andere vijf schapen netjes konden weglopen. Gilles zei ook "dat zijn paard" niet harder wou stappen. Natuurlijk kon hij het niet maken dat hij niet kon rennen want vorige aflevering had hij bewezen dat hij wel hard kan lopen. De reactie van Cathy toen ze hoorde dat de opdracht met de gans gelukt was was ook heel sprekend. Tja, mijn eerste mol was Hanne (samen met Issabel en Stijn). Eventjes ben ik geswitcht naar Bruno, vorige week vond ik Gilles heel verdacht en nu weet ik het niet meer :oops: Ik zal maar van Hanne gaan als mol, Cathy als winnares en Gilles als verliezer.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ik ben ondertussen ook al 2 keer van idee veranderd.
Vorige week was ik zeker van Gilles, gisteren dacht ik Hanne, vanmorgen weer Gilles en nu denk ik weer Hanne.
Enfin, ik heb nog een paar dagen :-)
Weet hier iemand wie van de drie overblijvers in de eerste aflevering in de NEE groep zat en wie in de Ja groep
Ik vroeg het me gisteren af
0 x
Plaats reactie