Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Weet ze niet dat Tom samen is en zo ? Of speelt dat geen rol meer tegenwoordig ?
0 x
-
- Poster rang 5
Als hij niet kan iets gaan drinken wegens familiale verplichtingen zal ze wel weten dat hij geen vrijgezel is zeker?johan1969 schreef:Weet ze niet dat Tom samen is en zo ? Of speelt dat geen rol meer tegenwoordig ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 2
Inderdaad en zij keek een beetje verbaasd dat familiale verplichtingen hem zouden tegenhouden.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Heb zo het bruine vermoeden dat ze verliefd is op Tom.
Als ze maar niet zo stom is om hem ineens te kussen zoals Toon deed bij Judith.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik hoop niet dat ze tussen Tom & Judith komt te staan, ik vind T & J een leuk koppel.Flower-Power schreef:Heb zo het bruine vermoeden dat ze verliefd is op Tom.
0 x
-
- x 435
Nu dat de echte dader heeft bekend zal ze wel serieus spijt hebben dat ze haar cliënte zo heeft laten vallen.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Het begint er toch steeds meer op te lijken dat ze een boontje heeft voor Tom.
De manier waarop ze naar hem kijkt, en de manier waarop ze blij reageerde op zijn voorstel om te gaan eten
Die gaat een move doen dat zie ik al aankomen.
Zal Tom zo reageren als Judith? want die kuste Toon destijds wel ferm terug, ook al wilde ze het zogezegd niet.
De manier waarop ze naar hem kijkt, en de manier waarop ze blij reageerde op zijn voorstel om te gaan eten

Die gaat een move doen dat zie ik al aankomen.
Zal Tom zo reageren als Judith? want die kuste Toon destijds wel ferm terug, ook al wilde ze het zogezegd niet.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Karin Baert is advocate en ik betwijfel of dat woord in haar wetboeken voor komt.tvx1 schreef:Nu dat de echte dader heeft bekend zal ze wel serieus spijt hebben dat ze haar cliënte zo heeft laten vallen.

0 x
-
- Poster rang 1
En ze is naar men het toch steeds laat uitschijnen een heel goede, en voor goede advocaten is er altijd voldoende werk te vinden; misschien gaat ze samen met Tom aan de zaak van Helene werken. Of haalt er weer iemand anders een stommiteit uit met grote gevolgen, die dan verdediging nodig heeft.Captain Cuckoo schreef:Karin Baert is advocate en ik betwijfel of dat woord in haar wetboeken voor komt.tvx1 schreef:Nu dat de echte dader heeft bekend zal ze wel serieus spijt hebben dat ze haar cliënte zo heeft laten vallen.
Ofwel wordt ze advocaat voor de burgerlijke partij ipv voor de dader in de zaak Lucas. Dan zal Eddy het nog niet gemakkelijk krijgen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
De vraag is nog steeds of meester Baert nu wel een blijvertje is.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Die blik van Karin Baert richting Tom net voor de eindgeneriek was wel erg veelbetekenend 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Als die Karin een oogje op Tom heeft zou ik toch maar opassen als ik hem was want dat lijkt me geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Haar lichaamstaal was nochtans overduidelijk: plagerige smile, lichte "toevallige" aanraking, zwoele blik.Caligula schreef:Als die Karin een oogje op Tom heeft zou ik toch maar opassen als ik hem was want dat lijkt me geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
Say no more!

0 x