William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Caligula »

Als William dat geld (zo;n 305.000 euro als ik het als simpele jongen goed begrijp) terugstort gaat Marianne mss wel ietsje tekort komen voor een villa in Toscane.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Als William dat geld (zo;n 305.000 euro als ik het als simpele jongen goed begrijp) terugstort gaat Marianne mss wel ietsje tekort komen voor een villa in Toscane.
Extra reden om te betwijfelen dat Marianne vrijwillig de helft van de verkoop aan William zal geven.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Captain Cuckoo schreef:
tvx1 schreef: Neen neen neen. Je hebt William zijn voorstel volledig verkeerd begrepen. Tom koopt zijn ouderlijk huis van Marianne en betaalt haar daarvoor een bedrag (die verkoop en de betaling zijn absoluut nog niet afgehandeld) en William wil de helft daarvan terug storten aan Tom. Waarom hij dat wil doen hebben we het gissen naar. Hij heeft echter met geen woord gerept over Toscane in zijn voorstel.
Zelf heeft William dat geld niet. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat hij de helft van de aankoopsom kan terug storten zonder dat Marianne het merkt, en nog minder dat hij het zou terug storten mèt haar medeweten, dus met haar goedkeuring.
Als het een gezamenlijke rekening is, moet hij daar vooraf geen volmacht voor hebben, hé.
Caligula schreef:Als William dat geld (zo;n 305.000 euro als ik het als simpele jongen goed begrijp) terugstort gaat Marianne mss wel ietsje tekort komen voor een villa in Toscane.
En dat is net het enige dat ik denk dat hij wil bereiken. Dat ze dat huis niet kan kopen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Awel ja, als hij het achter de rug van Marianne wil doen moet hij dat geld wel van elders halen. €300.000,- is nu niet echt een bedrag dat je vergeet als je nog een villa in Toscane wil kopen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij heeft er alles voor over om Marianne te beletten een huis in Toscane te kopen, waar hij zelf eerst de mond van vol had. Ben benieuwd naar zijn plannen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En dat is denk ik omdat William in Toscane een of ander "lopend" zaakje heeft dat er niet zo goed uitziet voor hem. Dus liever geen Toscane meer.
0 x
Potentia Principatum
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Het sleept nu toch echt lang aan heel die William-affaire. Denk ook dat hij wil vermijden dat ze naar Toscane gaan, dat lijkt toch zo.
Maar hoe goed zijn bedoelingen verder zijn, blijft toch afwachten vind ik.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:En dat is denk ik omdat William in Toscane een of ander "lopend" zaakje heeft dat er niet zo goed uitziet voor hem. Dus liever geen Toscane meer.
Mogelijk heeft hij weer een louche zaakje met een welgestelde dame in voorbereiding, ver van Toscane, dit keer? :denk:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:En dat is denk ik omdat William in Toscane een of ander "lopend" zaakje heeft dat er niet zo goed uitziet voor hem. Dus liever geen Toscane meer.
Mogelijk heeft hij weer een louche zaakje met een welgestelde dame in voorbereiding, ver van Toscane, dit keer? :denk:
Als dit geen speculeren is, dan is't is fantaseren.
't Kan best zijn dat je in de toekomst gelijk krijgt met je gok, maar je loopt voor "op de les", mijn gedacht! :naughty: :mrgreen:
0 x
karen87
Nog geen rang

Bericht door karen87 »

Captain Cuckoo schreef:
tvx1 schreef: Neen neen neen. Je hebt William zijn voorstel volledig verkeerd begrepen. Tom koopt zijn ouderlijk huis van Marianne en betaalt haar daarvoor een bedrag (die verkoop en de betaling zijn absoluut nog niet afgehandeld) en William wil de helft daarvan terug storten aan Tom. Waarom hij dat wil doen hebben we het gissen naar. Hij heeft echter met geen woord gerept over Toscane in zijn voorstel.
Zelf heeft William dat geld niet. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat hij de helft van de aankoopsom kan terug storten zonder dat Marianne het merkt, en nog minder dat hij het zou terug storten mèt haar medeweten, dus met haar goedkeuring.
Als het een gezamelijke rekening betreft heeft hij evenveel recht op dat geld als marianne, daarmee kan hij doen wat hij wil. Hij kan bij wijze van spreken nadat tom gestort heeft de volledige 610.000 euro van de rekening halen en gewoon verdwijnen... Wat ik niet snap is waarom hij de helft terug aan tom wil geven? Wat wil hij daarmee bereiken? Hij wil toch al marianne haar geld? Als hij zomaar 310.000 gaat terugstorten aan Tom, dan gaat het daar wel ff mis voor hem! Zoals Marianne gisteren zei: "dat is toch teken dat hij niet achter mijn geld zit" dus ik snap het echt niet waarom hij dat nu weer zou doen...
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

karen87 schreef:
Captain Cuckoo schreef:
Als het een gezamelijke rekening betreft heeft hij evenveel recht op dat geld als marianne, daarmee kan hij doen wat hij wil. Hij kan bij wijze van spreken nadat tom gestort heeft de volledige 610.000 euro van de rekening halen en gewoon verdwijnen... Wat ik niet snap is waarom hij de helft terug aan tom wil geven? Wat wil hij daarmee bereiken? Hij wil toch al marianne haar geld? Als hij zomaar 310.000 gaat terugstorten aan Tom, dan gaat het daar wel ff mis voor hem! Zoals Marianne gisteren zei: "dat is toch teken dat hij niet achter mijn geld zit" dus ik snap het echt niet waarom hij dat nu weer zou doen...
Misschien gaat hij dat ook helemaal niet doen. Misschien zegt hij dat alleen maar, omdat hij denkt dat hij zo Tom kan "afkopen" door hem een som geld voor te spiegelen die hij vervolgens nooit geeft.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Goed, de William heeft een villa in Toscane.Met Marianne's geld. Wou hij dat wel echt? Is Toscane wel een veilige plek voor hem en voor Marianne?
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Caligula schreef:Goed, de William heeft een villa in Toscane.Met Marianne's geld. Wou hij dat wel echt? Is Toscane wel een veilige plek voor hem en voor Marianne?
Ik versta het ook niet goed. Ik had toch echt de indruk dat hij bang was van iets in Toscane en dat hij trachtte te vermijden om terug naar daar te keren. En nu ineens, hop, we zijn weg naar Toscane! :wtf:

Zou er Marianne "iets overkomen" op weg daarnaartoe? Toch niet weer een auto-ongeluk, hoop ik. Misschien gaat hij met haar pilletjes tegen de hartritmestoornis en hoge bloeddruk knoeien?

Ik vertrouw het hele zaakje alleszins nog steeds niet.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Het kan mij eigenlijk niet meer schelen : dit is veel te lang gerokken :thumbdown: :thumbdown:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Eens!
0 x
Gesloten