Die andere is ook mooi.
De aflevering van gisteren leek inderdaad een beetje bedoeld om de boel "uit te rekken".
Waarom X plotseling op Y is uitgekenen en als bij toverslag voor Z valt, en A op B en daarnaa op C en B op X, dat heb ik allang afgeleerd om me daar druk op te maken. Dat is in een soap niet te vermijden, tenzij ze het doen zoals in "Neighbours": regelmatig nieuwe mensen laten opdraven en een deel van de personages op allerlei manieren doen verdwijnen, omdat ze ergens elders naartoe verhuizen of zo. Dat is in feite het enige wat je kunt doen om geen "incestueus" wereldje te creëren, waar iedereen het al met iedereen gedaan heeft, iedereen kinderen heeft van iedereen enzovoort. Maar dat is wel mogelijk in een groot land als Australië, waar acteurs genoeg zijn om telkens nieuwe te doen opkomen, maar in een klein zakdoekje als Vlaanderen is dat niet evident.
Daar zullen we ons bij moeten neerleggen, vrees ik. Ik zou het ook niet weten, hoe je dat zou moeten vermijden. Er zijn nu eenmaal geen tachtig miljoen begaafde werkzoekende acteurs en actrices in Vlaanderen!
Moderator bericht:
Niet van de problemen die het maken van een soap met zich mee brengt, niet van Neighbours...
Graag ontopic blijven!