Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Meco
Nog geen rang

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Bericht door Meco »

De rol van Nancy is alles behalve realistisch. Welke kuisvrouw mag tussen de gesprekken gevoerd door haar bazen tussenkomen. Die vliegt stande pede buiten.
Ook dat eentonig stemmetje van haar, daar krijg ik het van. Voor mij mag ze uit de serie verdwijnen. Er is ter vervanging de mooie poetsvrouw Charité die past in de praktijk van een dokter en notaris. Laat peggy de rol van Nancy overnemen.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Hela hela, ons Nanseke moet blijven ! Die is tenminste nog plezant. Charité daarentegen, mooi wel ja, maar daarmee is alles gezegd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee,nee Nancy moet absoluut blijven want anders wordt Thuis oersaai zonder de stoten van Nancy en haar dierbare.
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Wat een mooi gesprekje tussen Nancy en Britney over Lucasje!
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Nancy is zo aan het zorgen voor iedereen, voor Femke, Peter, Eddy, Britney, dat ze haar eigen verdriet wat opzij zet, lijkt het.
"Neem een kommetje soep" "ik zal eten maken"
Die gaat haar klop nog krijgen denken we hier... Hopelijk staat er dan iemand klaar om haar op te vangen
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Duimelijntje schreef:Nancy is zo aan het zorgen voor iedereen, voor Femke, Peter, Eddy, Britney, dat ze haar eigen verdriet wat opzij zet, lijkt het.
Die gaat haar klop nog krijgen denken we hier... Hopelijk staat er dan iemand klaar om haar op te vangen
Ja, zo zijn moeders, hé?!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

Duimelijntje schreef:Nancy is zo aan het zorgen voor iedereen, voor Femke, Peter, Eddy, Britney, dat ze haar eigen verdriet wat opzij zet, lijkt het.

Marianne was er toch al om haar te troosten. Ik vond het een heel mooie scène :thumbup:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Vandaag was ze toch wel weer even helemaal de pedalen kwijt (toegegeven, je zou van minder).

Er bleef niet veel over van de serene "blijf-kalm-Eddy-we-moeten-Peter-en-Femke-nu-steunen"-houding.
Dat is spijtig want ze was eerder zo goed bezig.

Maar ja, dergelijk nieuws krijgen als je al een zware rouwperiode meemaakt... je zou van minder eens doorflippen.

Wat moet er van haar worden als Eddy schuldig blijkt te zijn, dat vind ik op dit moment het meest zorgwekkende wat Nancy betreft.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Waarom heeft Nancy die flessen nu niet meteen uit die zak gepakt en leeggegoten. :doh:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Omdat ze schrik heeft van Eddy als hij teveel gedronken heeft, denk ik, en dat had hij eigenlijk al voordat hij aan de inhoud van die zak begon...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Christel schreef:Omdat ze schrik heeft van Eddy als hij teveel gedronken heeft, denk ik, en dat had hij eigenlijk al voordat hij aan de inhoud van die zak begon...
Inderdaad, als ze zijn flessen had leeggegoten was de kans groot dat hij haar in elkaar had geslagen.

Ik hoop dat ze nu snel een ambulance belt want dit komt niet vanzelf goed.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Jules schreef:
Christel schreef:Omdat ze schrik heeft van Eddy als hij teveel gedronken heeft, denk ik, en dat had hij eigenlijk al voordat hij aan de inhoud van die zak begon...
Inderdaad, als ze zijn flessen had leeggegoten was de kans groot dat hij haar in elkaar had geslagen.

Komaan zeg. Hij was zo dronken dat hij amper kon rechtkomen uit de zetel. Nancy moest er maar haar vinger tegen zetten en hij zou al omvergevallen zijn.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die winkelier die hem al die flessen verkocht ..... :boo:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:
Jules schreef:

Komaan zeg. Hij was zo dronken dat hij amper kon rechtkomen uit de zetel. Nancy moest er maar haar vinger tegen zetten en hij zou al omvergevallen zijn.
Dat is ook zo, en op het laatst had ze zeker geen schrik meer hoeven hebben voor een mep, maar voordat hij aan die zak begon was hij nog wel agressief. Daarbij speelt het psychische ook mee, denk ik. Nancy roept en tiert wel hard als ze boos is op Eddy, maar als puntje bij paaltje komt, dan kruipt ze voor hem. Dat is al jaren zo...

Aan haar gezicht te zien, was ze sowieso ook heel erg onder de indruk van het gedrag van Eddy sinds de dood van Lucas. Ze lijkt niet goed te weten wat ze ermee aan moet, en dat is toch ook wel begrijpelijk? Iedereen rouwt op zijn eigen manier natuurlijk, maar de manier waarop Eddy losgaat, is toch wel heel erg extreem. Ik zie niet in hoe Nancy dit alles had kunnen voorkomen en heb vooral heel erg met haar te doen. Ik kan me voorstellen dat ze compleet het Noorden kwijt is.
Bij alle ellende, kan dit er ook nog wel bij... :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

Ik ben al een week verwonderd dat Nancy ook niet in de drank is gevlogen want zij kent er ook wat van :whistle:
0 x
Plaats reactie