Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door Caligula »

Mss kent Bob het gewicht van het potje hé :lol:
Zijn rij instructies tegen losbol Olivia sloegen wel in plus het percentage slaagkansen per regio. :whistle:
Van de andere kant zien we toch de tedere Bob die Jana vastpakt na Femke's bezoek.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

WS heeft hij het potje eerst gewogen. Dat is zo de gewone gang van zaken.
Bob is een liefje. Ik dacht eerst dat hij misschien bang was van vrouwen. Zulke mannen zijn er. :razz:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Mss kent Bob het gewicht van het potje hé :lol:
Zijn rij instructies tegen losbol Olivia sloegen wel in plus het percentage slaagkansen per regio. :whistle:
Van de andere kant zien we toch de tedere Bob die Jana vastpakt na Femke's bezoek.
Vreemde eend, die Bob. Waar is de tijd dat zijn bovenste hemdknoopje altijd potdicht was :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij zal dat opendoen als hij bij Jana is zeker. Een schuchter begin maar een begin.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Hij zal dat opendoen als hij bij Jana is zeker. Een schuchter begin maar een begin.
Zou dàt de on/off knop zijn voor de switch tussen robot-Bob/mens-Bob? :denk:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Het was wel altijd een ander potje, misschien wel hetzelfde soort, dat heb ik niet gezien.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

De Bob wordt voorgesteld als een supergenie, en de bende studenten als een bende die bij het minste moeilijke woord doet alsof het onbegrijpelijk is en elkaar aanstaart met open mond. Wat Bob vertelt is geen rocketscience hè, en als je ingenieur studeert of psychologie zou dat helemaal niet moeilijk moeten zijn om te volgen. Wat een bende domkoppen bij elkaar. Kortom ik kan er niet tegen dat er wordt gelachen met iemand die veel weet, en dat dit als normaal wordt beschouwd.
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

flodderke schreef:De Bob wordt voorgesteld als een supergenie, en de bende studenten als een bende die bij het minste moeilijke woord doet alsof het onbegrijpelijk is en elkaar aanstaart met open mond. Wat Bob vertelt is geen rocketscience hè, en als je ingenieur studeert of psychologie zou dat helemaal niet moeilijk moeten zijn om te volgen. Wat een bende domkoppen bij elkaar. Kortom ik kan er niet tegen dat er wordt gelachen met iemand die veel weet, en dat dit als normaal wordt beschouwd.
Helemaal mee eens! De studenten zijn toch geen randdebielen he? Maar ja, ze willen het contrast maken tussen superBob en de rest zeker?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

van mij mogen al die studenten op stage naar Tombouctou :boo: :boo: :boo:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel, intellectueel staat Bob toch wel wat hoger dan de rest. De enige die in de buurt komt is Lowie denk ik. Ik vond het wel juist toen Lowie tegen Bob zei: koken is improviseren en daar had hij een punt.
Bob is mss een mathematisch genie maar je mag nooit vergeten dat een genie vreselijk fragiel kan zijn. Bob heeft Jana laten slagen voor haar rijexamen,helemaal haaks op wat hij is maar hij kon niet anders. Zei hij niet tegen Jana: als ik u zie dan ben ik verloren? Waarom? Omdat Jana buiten zijn logisch kader valt.
0 x
Potentia Principatum
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Juist Bob staat intellectueel gezien op een hoger niveau, maar daarom moet de rest zo geen domme gezichten trekken als hij iets vertelt dat voor hen te moeilijk is.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

flodderke schreef:Juist Bob staat intellectueel gezien op een hoger niveau, maar daarom moet de rest zo geen domme gezichten trekken als hij iets vertelt dat voor hen te moeilijk is.
Niveau of niet, het zijn en blijven een stel verwaande kleuters die "volwassene" spelen :whistle:
0 x
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

Captain Cuckoo schreef:
flodderke schreef:Juist Bob staat intellectueel gezien op een hoger niveau, maar daarom moet de rest zo geen domme gezichten trekken als hij iets vertelt dat voor hen te moeilijk is.
Niveau of niet, het zijn en blijven een stel verwaande kleuters die "volwassene" spelen :whistle:
Hoe komt het dat ze 'volwassene' moeten spelen. Denken jullie dat ze dat voor hun plezier doen? Waar zitten hun ouders ? Hoe zijn hun ouders eraan toe ? Dat zijn geen 'normale' kotstudenten he maar daar kunnen ze zelf niet aan doen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Bob was aan het doordraven met die slaagpercentages en een heleboel overbodige info aan het geven die er niet toe deden. Ik interpreteerde het eerder dat de rest aan het denken was 'Oei, hij is weer vertrokken voor een halfuur terwijl het ons eigenlijk echt niet interesseert.'. :)

Hij pakte die vraag over Olivia's kans op slagen iets té serieus aan. :lol:
Laatst gewijzigd door lord F. op vr 04 mar 2016, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk ook wel eens dat hij dat soms expres doet om de boel een beetje op stang te jagen :razz:
0 x
Gesloten