Net de eerste 2 afleveringen gezien en vond die wel hilarisch.
Clinch
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
RWSBfan
- Poster rang 1

Re: Clinch
Ik ken het inderdaad,al zie ik Helsen liever in Winteruur of inderdaad als een Vriend vd poezie 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Concept is even simpel als geniaal >> iedere keer dezelfde acteurs in een ander verhaal (met andere personages) die in een bepaalde situatie geraken. En Wim Helsen mag zoals gewoonlijk iedere keer het irritantste personage spelen (vandaar wellicht je opmerking). 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken. Misschien doe ik dat volgende week wel.lord F. schreef:Nog iemand die naar clinch kijkt op Canvas met Roy Aernouts, Wim Helsen en Nico Sturm?
Ik vond Wim Helsen in ieder geval schitterend in "De ronde"....
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Volgens mij denkt men bij het schrijven van scenario's waarin een irritant personage voorkomt spontaan aan hem. Heeft hij eigenlijk ooit al eens een sympathiek personage moeten spelen?ikke schreef:Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken. Misschien doe ik dat volgende week wel.lord F. schreef:Nog iemand die naar clinch kijkt op Canvas met Roy Aernouts, Wim Helsen en Nico Sturm?
0 x
-
ikke
- x 435
In "vriend van de poëzie" was ie toch niet irritant?lord F. schreef:Volgens mij denkt men bij het schrijven van scenario's waarin een irritant personage voorkomt spontaan aan hem. Heeft hij eigenlijk ooit al eens een sympathiek personage moeten spelen?ikke schreef:Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken. Misschien doe ik dat volgende week wel.lord F. schreef:Nog iemand die naar clinch kijkt op Canvas met Roy Aernouts, Wim Helsen en Nico Sturm?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar da's geen serie/film hé.ikke schreef:In "vriend van de poëzie" was ie toch niet irritant?lord F. schreef:Volgens mij denkt men bij het schrijven van scenario's waarin een irritant personage voorkomt spontaan aan hem. Heeft hij eigenlijk ooit al eens een sympathiek personage moeten spelen?ikke schreef:Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken. Misschien doe ik dat volgende week wel.lord F. schreef:Nog iemand die naar clinch kijkt op Canvas met Roy Aernouts, Wim Helsen en Nico Sturm?
0 x
-
ikke
- x 435
Pffffffffffffffffft, what ever, ik volgde de "reeks" met plezier.lord F. schreef:Maar da's geen serie/film hé.ikke schreef:In "vriend van de poëzie" was ie toch niet irritant?lord F. schreef:Volgens mij denkt men bij het schrijven van scenario's waarin een irritant personage voorkomt spontaan aan hem. Heeft hij eigenlijk ooit al eens een sympathiek personage moeten spelen?ikke schreef:Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken. Misschien doe ik dat volgende week wel.lord F. schreef:Nog iemand die naar clinch kijkt op Canvas met Roy Aernouts, Wim Helsen en Nico Sturm?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Om nu even jouw retoriek te gebruiken.

0 x
-
ikke
- x 435
OK: ik ga mijn best om de volgende aflevering mee te pikken zodat ik hier kan meeklappen.lord F. schreef:Om nu even jouw retoriek te gebruiken.![]()
![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Je kan ze wellicht nog bekijken op canvas.be
0 x