Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Bericht door Jules »

Rosa krijgt van mij zes lappen, 1 om elk van de zes volgende woorden te onderstrepen:

Uw. Dochter. Lag. Op. Haar. Buik!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Als afleidingsmanoeuvre. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Rosa natuurlijk omdat die het als zelfsprekend vind dat haar snuitegeval dit gedaan heeft ; ze zou op zijn minst hebben kunnen informeren waarom Peggy daar lag !
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:Rosa natuurlijk omdat die het als zelfsprekend vind dat haar snuitegeval dit gedaan heeft ; ze zou op zijn minst hebben kunnen informeren waarom Peggy daar lag !
Dat had Peggy toch uitgelegd? Die ouwe CD was door de vloer van de camionette op de kasseien gevallen :whistle: Logisch.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Ja, Rosa, verdient een mep, omdat ze zo maar haar eigen dochter verdenkt, terwijl die al een uitleg had gegeven waarom ze onder de camionette lag. MAAR eigenlijk verdient iedereen die Peggy verdenkt een mep, want ze hebben dan duidelijk niet begrepen dat Peggy destijds met Lucas handelde vanuit een zware depressie waarbij ze niet meer zichzelf was, en dat het dan dus nu niet logisch zou zijn dat ze opnieuw Lucas zou willen vermoorden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Fllower-Power schreef:Ja, Rosa, verdient een mep, omdat ze zo maar haar eigen dochter verdenkt, terwijl die al een uitleg had gegeven waarom ze onder de camionette lag. MAAR eigenlijk verdient iedereen die Peggy verdenkt een mep, want ze hebben dan duidelijk niet begrepen dat Peggy destijds met Lucas handelde vanuit een zware depressie waarbij ze niet meer zichzelf was, en dat het dan dus nu niet logisch zou zijn dat ze opnieuw Lucas zou willen vermoorden.
ALS, Als Peggy iemand had willen vermoorden, dan was Lukas ZEKER niet het doelwit geweest. Dit terzijde.
Ik geef een lap aan Eddy.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eddy krijgt van mij ook een lap. Hij is er niet alleen totaal niet voor Nancy, maar hij blijft ook nog eens volledig in zijn haat tegenover Peggy hangen. Peter heeft al ingezien dat haat een heel slechte raadgever is. Nu Eddy nog...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Dat had Peggy toch uitgelegd? Die ouwe CD was door de vloer van de camionette op de kasseien gevallen :whistle: Logisch.
Door de vloer? :lol: Nu was de camionette niet nieuw maar ze was nog wel de technische controle gepasseerd.
Nu is het wel zo dat Peggy echt alles tegen heeft. Haar verleden, haar bekentenis, ze lag onder de camionette enz. Kortom teveel om waar te zijn. Toch een lapje voor Rosa vind ik want bij mijn weten is dat de eerste keer dat ze haar snuiteke niet verdediigt.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
Captain Cuckoo schreef:Dat had Peggy toch uitgelegd? Die ouwe CD was door de vloer van de camionette op de kasseien gevallen :whistle: Logisch.
Door de vloer? :lol: Nu was de camionette niet nieuw maar ze was nog wel de technische controle gepasseerd.
Nu is het wel zo dat Peggy echt alles tegen heeft. Haar verleden, haar bekentenis, ze lag onder de camionette enz. Kortom teveel om waar te zijn. Toch een lapje voor Rosa vind ik want bij mijn weten is dat de eerste keer dat ze haar snuiteke niet verdediigt.
De tweede keer. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Fllower-Power schreef:Ja, Rosa, verdient een mep, omdat ze zo maar haar eigen dochter verdenkt, terwijl die al een uitleg had gegeven waarom ze onder de camionette lag. MAAR eigenlijk verdient iedereen die Peggy verdenkt een mep, want ze hebben dan duidelijk niet begrepen dat Peggy destijds met Lucas handelde vanuit een zware depressie waarbij ze niet meer zichzelf was, en dat het dan dus nu niet logisch zou zijn dat ze opnieuw Lucas zou willen vermoorden.
En dat ze dan Julia wou vermoorden, want het is maar door het toeval dat Femke (en dus ook Lucas) met de camionette reed, en niet Julia. Dus dan zou Peggy Julia hebben willen vermoorden :crazy:
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Moderator bericht:
Dit topic is er om lappen uit te delen als de personages daadwerkelijk iets verprutst hebben. Niet om eventuele gebeurtenissen die je niet aanstaan alvast af te straffen. Gelieve speculaties in het daarvoor bestemde topic te plaatsen en hier ontopic te blijven.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 930
x 1489

Bericht door heidiw »

Rosa, wat bezielt dat mens om een bocht van 180° te maken? Ze is anders altijd de eerste om snuit te verdedigen en nu de eerste om haar te beschuldigen als we zatte Eddy niet meerekenen. Onbegrijpelijk.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Eddy! Omdat hij het lef heeft om te beweren dat zijn leven geen zin meer heeft. Zijn leven heeft zeker en vast nog zin. Hij heeft een negenjarige dochter die hij een toekomst moet bezorgen. Het wordt hoog tijd dat hij dat eens eindelijk inziet. :violence-smack:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik geef Rosa een paar flinke draaien om haar oren. Omdat ik er hoe langer hoe meer van overtuigd raak dat zij haar dochter opoffert
Ik verdenk er haar heel sterk van dat ze zich wou wreken op haar ingebeelde rivale Julia. Dit is een gok van mij, maar ik vrees dat ik er niet ver naast zal blijken te zitten.
0 x
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

Toon ! zo'n vrouw laten staan (of weinig moeite voor doen)
0 x
Plaats reactie