Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door Linne »

Als Eddy de dood van zijn lief kleinzoontje waar hij dol op was op zijn geweten heeft maakt
het hem niet uit of hij veroordeeld wordt want zo verder moeten leven is het ergste van alles.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Peggy heeft nooit echt iets uit wraak gedaan, ten tijde van haar misdragen was ze puur depressief en was ze flink in de war - het zou absoluut niet logisch zijn zou ze nu ineens zulke streken uithalen, bovendien weet ze dat het eerder Julia is die dan de dupe is.
Eddie daarentegen was al tijden bezig om Peter te overtuigen dat er nu echt iets gebeuren moest en zijn reaktie tegen Nancy over die 'ransel' is precies een argument daarvoor. Hij heeft een hele grote stommiteit uitgehaald, met vreselijke gevolgen en weet er geen raad mee, dus zegt ie dat het de schuld van Peggy is. Dat past in het plaatje. Waarom anders zou hij haar erbij slepen na een auto-ongeluk? Je hoort hem bijna zeggen 'als zij er niet geweest was had ik dat niet gedaan'.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 934
x 1497

Bericht door heidiw »

300% gelijk Amiche, het was gewoon van zijn gezicht af te lezen. Hij heeft zich weer eens niet kunnen inhouden maar in plaats van hijzelf zijn anderen dit keer de dupe.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ik zie dat allemaal niet, dat schuldig gezicht en zo. Ik geef hem nog het voordeel van de twijfel.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef:
hannanaske schreef:
lord F. schreef:Benieuwd wel hoe ze nu bij Peggy gaan terecht komen, gezien het enkel Eddy is die Peggy bij die camionette gezien heeft (en Rosa). Zou hij de schuld direct doorschuiven naar haar ondanks ... ?
Niet vergeten dat Simonne ook binnenkwam op het moment dat Peggy de sleutels terug legde....
Heb je de sleutels nodig om aan de remleidingen te prutsen? :denk: Ik vermoed dat Eddy, als hij het gedaan heeft, niet zo slim is dat hij handschoenen heeft aangedaan... En hij heeft een strafblad, dus zijn vingertjes zijn gekend.
Hij moet er zelfs niet aan geweest zijn met zijn handen om hem te kunnen identificeren als dader. Men kan perfect achterhalen met welk uniek stuk gereedschap die remleidingen gesaboteerd werd en als dat wordt terug gevonden in zijn werkbak...
0 x
Matthii
Nog geen rang

a

Bericht door Matthii »

Dat zegt toch niks ? Misschien kan iemand anders in die werkbak ? Het zijn toch nog altijd de vingerafdrukken die tellen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Matthii schreef:Dat zegt toch niks ? Misschien kan iemand anders in die werkbak ? Het zijn toch nog altijd de vingerafdrukken die tellen.
Hij is de enige Kabouter die dag met zijne werkbak in de Zus&Zo is geweest. En ik betwijfel dat er op het gereedschap nog andere vingerafdrukken gaan staan dan die van de vier Kabouters of hun bazin.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Eddy heeft zichzelf door wroeging niet meer volledig onder controle. Vroeg of laat verklikt die zichzelf.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En een beetje drinken bij het graf van de Lucas kan er ook nog wel bij zeker?
Wat ik niet goed begrijp is waarom hij Peggy aanviel Ze is al de hele episode superverdacht gemaakt dat het bijna vervelend werd. Nu komt Eddy nog een show opvoeren
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:En een beetje drinken bij het graf van de Lucas kan er ook nog wel bij zeker?
Wat ik niet goed begrijp is waarom hij Peggy aanviel Ze is al de hele episode superverdacht gemaakt dat het bijna vervelend werd. Nu komt Eddy nog een show opvoeren
Volgens mij viel hij Peggy aan omdat die bij hem de wraakgevoelens zodanig heeft uitgelokt en terug aangewakkerd, dat hij besloot haar te laten boeten. Dat het verkeerd uitdraaide is wat Eddy betreft dubbele pech.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Als dat zo is en Nancy EN Peter-Femke komen dat te weten dan zal het meer zijn dan dubbele pech vrees ik.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Als dat zo is en Nancy EN Peter-Femke komen dat te weten dan zal het meer zijn dan dubbele pech vrees ik.
Als tot overmaat van ramp uit komt met wie Eddy die snode wraakplannen smeedde, wordt dat dubbele pech in 't kwadraat. :problem:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, vandaag was het zelfs voor de grootste twijfelaars wel duidelijk dat hij kapot gaat van de schuldgevoelens.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Als tot overmaat van ramp uit komt met wie Eddy die snode wraakplannen smeedde, wordt dat dubbele pech in 't kwadraat. :problem:
Dat is een brug te ver denk ik. Peter heeft meermaals Eddy weerhouden om iets te doen vooraleer het tijd was. Eddy luistert niet goed en doet toch iets. Peter heeft daar niks mee te maken behalve het feit uiteraard dat hij wel moet beseffen dat Eddy denkt dat hij (Peter) het wel goed zal keuren. Tja...
0 x
Potentia Principatum
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

Thuis is al weken bruggen te ver, we zijn met 4 gestopt, we "vasten" voor een maand :D
0 x
Plaats reactie