lord F. schreef:Onbekend? Nooit The Wizard of Oz gezien?Captain Cuckoo schreef:Ik geef geen kritiek, ik geef mijn mening. Die voor een dergelijke plechtigheid ongewone (en onbekende) muziek viel mij op, te meer omdat die nog verder liep over de daarop volgende scènes.jessie V. schreef:Kritiek moet er toch zijn blijkbaar. Is het niet op het aantal mensen dan is het wel op de muziek.
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Peter moet in zijn verdriet totaal van de kaart zijn om deze draak van 'n song te nemen.
De opgeklopte emoties in deze tearjerker was wel het laatste wat ze nodig hadden.
En dat 50er jaren radioke
dat wist van geen ophouden.
Ieder zijn mening, dus ook de mijne.
De opgeklopte emoties in deze tearjerker was wel het laatste wat ze nodig hadden.
En dat 50er jaren radioke
Ieder zijn mening, dus ook de mijne.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het was mss een voorstel van Brittney? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Of misschien vinden Peter en Femke het nummer gewoon prachtig. Smaken verschillen nou eenmaal... 
Dat geldt ook voor de kleine dienst, trouwens. Ik kan me in elk geval heel goed voorstellen dat je - als je zo ontzettend veel verdriet hebt als Femke en Peter momenteel - gewoon geen mensen om je heen kunt hebben, ook al zijn dat nog zo'n lieve, goed bedoelende vrienden.
Mettertijd zullen ze hopelijk weer langzaam de zin vinden om hun leven stapje voor stapje terug op te pakken, en dan is er nog tijd en mogelijkheid genoeg voor hun vrienden om hen te steunen. Alleen Femke en Peter kunnen dat tempo bepalen.
Het is alleen maar te hopen dat ze dat tempo samen gaan bepalen, en niet ieder apart, zoals vanavond...
Dat geldt ook voor de kleine dienst, trouwens. Ik kan me in elk geval heel goed voorstellen dat je - als je zo ontzettend veel verdriet hebt als Femke en Peter momenteel - gewoon geen mensen om je heen kunt hebben, ook al zijn dat nog zo'n lieve, goed bedoelende vrienden.
Mettertijd zullen ze hopelijk weer langzaam de zin vinden om hun leven stapje voor stapje terug op te pakken, en dan is er nog tijd en mogelijkheid genoeg voor hun vrienden om hen te steunen. Alleen Femke en Peter kunnen dat tempo bepalen.
Het is alleen maar te hopen dat ze dat tempo samen gaan bepalen, en niet ieder apart, zoals vanavond...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De scène waar Peter wenend het speelgoed bijna eerbiedig opruimt en Femke het vlak erna weer onverstoorbaar terug legt laat dat (helaas) niet vermoeden.Christel schreef:Of misschien vinden Peter en Femke het nummer gewoon prachtig. Smaken verschillen nou eenmaal...
0 x
-
ikke
- x 435
Maar de scène waarbij ze Peter hoort huilen en aangedaan opkijkt, doet mij wel vermoeden dat ze beiden beseffen dat de andere het heel moeilijk heeft. We kunnen dus "alles" verwachten.Captain Cuckoo schreef: De scène waar Peter wenend het speelgoed bijna eerbiedig opruimt en Femke het vlak erna weer onverstoorbaar terug legt laat dat (helaas) niet vermoeden.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Plus het feit dat hij haar meteen gelijk gaf en zij dan inderdaad ook weer werd verscheurd door het aanhoren van zijn gehuil...
Dat hij naar de andere kamer loopt geeft blijk, denk ik, dat hij Femke wil sparen van zijn verdriet. Dat gaf hij feitelijk ook eerder te kennen aan Tom. Bij Tom stortte hij in en gaf hij zich bloot. Dat zag ik hem feitelijk tov Femke nog niet doen. Hij probeert zich sterk te houden . En dat is ook weer typisch Peter, hij die altijd al heeft willen zorgen voor zijn Femke.
Zoals ik ook al vermeldde bij de speculaties, hoop ik, inderdaad dat dit gewoon een weergave is van 2 verloren zielen op dit moment die eerst tot zichzelf moeten kunnen komen en die dan hopelijk opnieuw mekaar gaan vinden.
Ik denk dat dit ook heel normaal is dat je eerst tot jezelf moet komen. Op dit moment is het verdriet zo intens dat je gewoon niet in staat bent om met een ander te communiceren. Zelfs niet met je eigen partner...integendeel, die ervaart het even hard als jij en dat kan soms te confronterend zijn, denk ik .
Dat hij naar de andere kamer loopt geeft blijk, denk ik, dat hij Femke wil sparen van zijn verdriet. Dat gaf hij feitelijk ook eerder te kennen aan Tom. Bij Tom stortte hij in en gaf hij zich bloot. Dat zag ik hem feitelijk tov Femke nog niet doen. Hij probeert zich sterk te houden . En dat is ook weer typisch Peter, hij die altijd al heeft willen zorgen voor zijn Femke.
Zoals ik ook al vermeldde bij de speculaties, hoop ik, inderdaad dat dit gewoon een weergave is van 2 verloren zielen op dit moment die eerst tot zichzelf moeten kunnen komen en die dan hopelijk opnieuw mekaar gaan vinden.
Ik denk dat dit ook heel normaal is dat je eerst tot jezelf moet komen. Op dit moment is het verdriet zo intens dat je gewoon niet in staat bent om met een ander te communiceren. Zelfs niet met je eigen partner...integendeel, die ervaart het even hard als jij en dat kan soms te confronterend zijn, denk ik .
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vond wel dat bij Tim's mededeling dat er geprutst was aan die camionette Peter's ogen plots een ander licht kregen.
Als dat maar goed afloopt. Want als Peter begrijpt dat iemand (iemand hé) moedwillig zijn vrouwke en zijn zoontje de dood wilden injagen gaat de dam gewoon uit mekaar vliegen denk ik, geen hekken meer nodig.
Als dat maar goed afloopt. Want als Peter begrijpt dat iemand (iemand hé) moedwillig zijn vrouwke en zijn zoontje de dood wilden injagen gaat de dam gewoon uit mekaar vliegen denk ik, geen hekken meer nodig.
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
Dat weet ik zo nog niet. Zo'n reactie kon je verwachten van hem voor het verlies van Lucas, maar voor hetzelfde geld reageert hij nu helemaal anders. Ik denk dat het verlies van zijn dierbaarste 'bezit' hem wellicht op een andere manier in het leven zal doen staan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

We will see. Ik denk dat Peter de zaken zo gaat zien: met de camionette geknoeid om ons te treffen. Wie? Tja...moet ge geen tekening bij maken hé.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

En wie is in de ogen van Peter één van de allaatste personen die Lucas kwaad zou willen doen? De Pépé gaat dus niet verdacht worden.Caligula schreef:We will see. Ik denk dat Peter de zaken zo gaat zien: met de camionette geknoeid om ons te treffen. Wie? Tja...moet ge geen tekening bij maken hé.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Tenzij hij zich herinnert wat pépé in zijn zatte toestand allemaal uitgekraamd heeft. Als hij onmiddellijk aan Peggy dacht had hij het ook onmiddellijk gezegd maar nu moest het molentje toch wat langer draaien.Captain Cuckoo schreef:En wie is in de ogen van Peter één van de allaatste personen die Lucas kwaad zou willen doen? De Pépé gaat dus niet verdacht worden.Caligula schreef:We will see. Ik denk dat Peter de zaken zo gaat zien: met de camionette geknoeid om ons te treffen. Wie? Tja...moet ge geen tekening bij maken hé.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Laatst bij het vuurkorf incident kon Femke Peter nog enigszins kalmeren door te zeggen dat hij Peggy niks mocht aandoen omdat hij dan in de gevangenis zou vliegen en Lucas dan zonder papa zou moeten opgroeien.
Aangezien dat argument niet meer geldt nu, denk ik niet dat Peter te stoppen zal zijn. Hij zal direct aannnemen dat Peggy iets met die sabotage te maken heeft
Aangezien dat argument niet meer geldt nu, denk ik niet dat Peter te stoppen zal zijn. Hij zal direct aannnemen dat Peggy iets met die sabotage te maken heeft
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Men gaf voorafgaand aan het bericht van Tim scenes waarin zowel Peggy als Eddy de
potentiele dader kunnen zijn. Wie het is, zelfs 'n andere vrees ik voor Peter 's reactie.
potentiele dader kunnen zijn. Wie het is, zelfs 'n andere vrees ik voor Peter 's reactie.
0 x
-
Meco
- Nog geen rang
Ik kan niet geloven dat Peggy de dader is. En als het toch zo is, bestaat er geen schijnheiliger schepsel. Hoe gaat Renzo hierop reageren. Zijn wereld stort garantie in want zijn liefde voor Peggy is onbeschrijfelijk groot.
De dronkenscène met Eddy in de supermarkt is er over of is het een nachtwinkel???? Om zo zat te geraken moeten er vele uren voorbij gaan en dat dat niemand opgemerkt heeft.
Moderator bericht:
De dronkenscène met Eddy in de supermarkt is er over of is het een nachtwinkel???? Om zo zat te geraken moeten er vele uren voorbij gaan en dat dat niemand opgemerkt heeft.
Moderator bericht:
Gedeelte tekst verwijderd.
Dit is het topic van het personage Peter Vlerick, niet van de scenarioschrijvers.
Gelieve ontopic te blijven.

Dit is het topic van het personage Peter Vlerick, niet van de scenarioschrijvers.
Gelieve ontopic te blijven.
0 x