Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Wat een show daar in de supermarkt. "he smalle, mag jij wel van je moeder met een combi rijden?" Hilarisch! 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Ik moet zeggen dat ik het ondanks de omstandigheden ook nog best een grappige scène vond. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En waar gaat Eddy zijn drank halen? Bij Wendy natuurlijk! 
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Toen ik Eddy daar met die gebroken fles zag zwaaien naar Renzo, moest ik spontaan terugdenken aan een gelijkaardige confrontatie tussen die twee heren zo'n tien seizoenen geleden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Oei, nu heb je me liggen, wat was dat nu ook alweer? Oude koeien mss...
0 x
Potentia Principatum
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Dat was een hoog oplopende ruzie tussen Renzo en Eddy en toen kwam Nancy tussen beide en werd zij in haar buik gestoken met een kapotte fles, of was het nu met da mes van Renzo?Caligula schreef:Oei, nu heb je me liggen, wat was dat nu ook alweer? Oude koeien mss...
0 x
-
tvx1
- x 435
Het mesJonistroobants schreef:Dat was een hoog oplopende ruzie tussen Renzo en Eddy en toen kwam Nancy tussen beide en werd zij in haar buik gestoken met een kapotte fles, of was het nu met da mes van Renzo?Caligula schreef:Oei, nu heb je me liggen, wat was dat nu ook alweer? Oude koeien mss...
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Eddy is een gevaar voor zichzelf en voor anderen. Hij zou dezer dagen echt geen moment alleen gelaten mogen worden.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ahjoh dat valt wel mee. Vrouwen in de Bijenkorf tijdens de Dol Dwaze Dagen zijn gevaarlijker hoor. Eddy liet zich toch heel gemakkelijk meevoeren naar het politiebureau?Jules schreef:Eddy is een gevaar voor zichzelf en voor anderen. Hij zou dezer dagen echt geen moment alleen gelaten mogen worden.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Prieeltje
- Poster rang 1

Vond het ook best een grappige scene, Eddy op zijn best! Hij noemde Renzo wel zijn schoonzoon ipv stiefzoon, maar zal door den drank geweest zijn 
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
lord F.
- Poster rang 5

zie http://www.een.be/programmas/thuis/renzo-een-terugbliktvx1 schreef:Het mesJonistroobants schreef:Dat was een hoog oplopende ruzie tussen Renzo en Eddy en toen kwam Nancy tussen beide en werd zij in haar buik gestoken met een kapotte fles, of was het nu met da mes van Renzo?Caligula schreef:Oei, nu heb je me liggen, wat was dat nu ook alweer? Oude koeien mss...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,maar hij heeft het vrij gemakkelijk gegeven aan onze smalle. Nu dat Eddy zich ging bezuipen is toch geen verrassing hé.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Nee, dat was heel erg voorspelbaar. Jammergenoeg!Caligula schreef:. Nu dat Eddy zich ging bezuipen is toch geen verrassing hé.
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Ja natuurlijk was het voorspelbaar dat hij zich zou gaan bezuipen en jammer genoeg ook realistisch.
Het is een heel fout en heel destructief copingmechanisme van hem. Ik hoop dat hij zich kan herpakken om op een minder destructieve manier zijn rouw te verwerken. Zijn rouw, waar ik alle respect voor heb en die groter is dan ik mij kan voorstellen, iemand moet die mens helpen voordat er ergere dingen gebeuren en hij onherstelbare dingen doet.
Het is een heel fout en heel destructief copingmechanisme van hem. Ik hoop dat hij zich kan herpakken om op een minder destructieve manier zijn rouw te verwerken. Zijn rouw, waar ik alle respect voor heb en die groter is dan ik mij kan voorstellen, iemand moet die mens helpen voordat er ergere dingen gebeuren en hij onherstelbare dingen doet.
0 x