Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Een halskraag wordt bij een zwaar ongeval ook wel preventief gebruikt, toch? Femke zal in het ziekenhuis verder onderzocht zijn, en als dan blijkt dat er geen rug- of nekletsel is, mag zo'n kraag gewoon weer af. 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Jules
- Poster rang 1

Ja dat is standaard.Christel schreef:Een halskraag wordt bij een zwaar ongeval ook wel preventief gebruikt, toch? Femke zal in het ziekenhuis verder onderzocht zijn, en als dan blijkt dat er geen rug- of nekletsel is, mag zo'n kraag gewoon weer af.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Femke tegen Renzo: Peggy heeft dan toch haar zin gekregen, ze wou Lucas dood...tja
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Mjah...dat vond ik echt smerig. Al begrijp ik het natuurlijk ook wel.Caligula schreef:Femke tegen Renzo: Peggy heeft dan toch haar zin gekregen, ze wou Lucas dood...tja
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Femke had zelfs al gedacht aan de kleren van Lucas voor hun trouw. Had nog 3 weken geweest... Het lot kan wel wreed zijn zonder het te weten uiteraard.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Ik snap dat ze verdrietig is maar moet je daarom zo gemeen reageren? 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
-
Lazylady
- x 435
Ik vond het ook gemeen, maar ja...Kwast schreef:Ik snap dat ze verdrietig is maar moet je daarom zo gemeen reageren?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik veronderstel dat ze Lucas moest gaan groeten... ze wou dat zelf doen, terwijl Nancy zich Lucas wilde herinneren zoals hij was.Lazylady schreef:Waar "moest" Femke doen? Ik heb iets gemist denk ik.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Ik vind het toch maar raar dat ze nu pas voor het eerst naar het mortuarium gaan terwijl Lucas al van vrijdag overleden is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel nee,het was niet gemeen. Femke zit in een diepe,diepe put en Jana was iets te vroeg. Dat gaat nog wel komen. Ik zou Femke nu niets verwijten.Kwast schreef:Ik snap dat ze verdrietig is maar moet je daarom zo gemeen reageren?
0 x
Potentia Principatum
-
Matthii
- Nog geen rang
Maar ik vrees dat ze Jana wel gekwetst heeft door te zeggen dat ze haar kindje nooit heeft kunnen knuffelen. En door te doen alsof Jana haar verdriet (dat er nog steeds is) niks te vergelijken is met haar verdriet. Want dat liet ze volgens mij wel uitschijnen.Caligula schreef:Wel nee,het was niet gemeen. Femke zit in een diepe,diepe put en Jana was iets te vroeg. Dat gaat nog wel komen. Ik zou Femke nu niets verwijten.Kwast schreef:Ik snap dat ze verdrietig is maar moet je daarom zo gemeen reageren?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk dat je Femke's woorden niet al te letterlijk mag nemen. En als Jana even nadenkt hoe ze zich voelde vlak na de gebeurtenissen zal ze dat ook wel begrijpen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De gradatie van verdriet meten is geen exacte wetenschap. Iemand verwijten dat die te weinig of te veel verdriet heeft is gewoon onredelijk. Nog goed dat gezien de omstandigheden niemand haar dat kwalijk zal nemen.
0 x
-
tvx1
- x 435
In Thuis zijn er echter nog geen vijf dagen voorbij gegaan sinds het overlijden. Je kon het goed zien aan de werkdagen van de Kabouters. In de aflevering van maandag begonnen ze aan de eerste werkdag sinds het ongeval en verwezen enkele keren naar de dag van zijn overlijden als "gisteren". De aflevering van gisteren toonde duidelijk nog altijd gebeurtenissen op dezelfde dag als in de vorige aflevering. In de aflevering van vandaag begonnen ze dan aan hun tweede werkdag sinds het ongeval.heidiw schreef:Ik vind het toch maar raar dat ze nu pas voor het eerst naar het mortuarium gaan terwijl Lucas al van vrijdag overleden is.
0 x