Wie wordt het echte lief van Toon
-
esmekens
- Nog geen rang
-
Guapa
- Poster rang 1

Re: Wie wordt het echte lief van Toon
ik hoop dat Toon z'n ogen wel eens open gaan . Jana is toch veel meer zijn dada dan die opgetutte trezebees
0 x
-
Lazylady
- x 435
Maar Jana is nu bezet, en wel met iemand die veel beter voor haar is dan Toon vind ik.Guapa schreef:ik hoop dat Toon z'n ogen wel eens open gaan . Jana is toch veel meer zijn dada dan die opgetutte trezebees
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Nu Toon terug vrijgezel is - wordt zijn nieuwe lief misschien Kaat
en daar gaat Frank dan zeer bij mee zijn
en daar gaat Frank dan zeer bij mee zijn
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Ik weet niet waarom maar ik heb geen zin in een relatie Toon en Kaat, en dan woeste Frank, kinderwens, adoptieperikelen ....zzzz...
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Ik vind niet dat Toon per se een lief nodig heeft; en zeker niet zo'n veeleisend iemand als Wendy. Toon had groot gelijk toen tegen Adil zei "gij hebt altijd al een ferm pakske kunnen zagen".
Sommige mensen passen nu eenmaal niet goed bij elkaar als koppel en als het nog maar zo pril is en het al zo duidelijk wordt dat ze niet bij elkaar passen, waarom dat dan uit alle macht goed willen maken?
En het is echt niet nodig voor iedereen om van de ene in de andere relatie te duikelen.
Sommige mensen passen nu eenmaal niet goed bij elkaar als koppel en als het nog maar zo pril is en het al zo duidelijk wordt dat ze niet bij elkaar passen, waarom dat dan uit alle macht goed willen maken?
En het is echt niet nodig voor iedereen om van de ene in de andere relatie te duikelen.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Adil mag idd bekommerd zijn om zijn collega-vriend, en misschien heeft hij wel wat gelijk als hij zegt dat Toon iets moet doen aan zijn 'bindingsangst', maar die belerende toon van hem vind ik echt eng.Jules schreef:Ik vind niet dat Toon per se een lief nodig heeft; en zeker niet zo'n veeleisend iemand als Wendy. Toon had groot gelijk toen tegen Adil zei "gij hebt altijd al een ferm pakske kunnen zagen".
En wat dat uitgaan betreft: Het was in de week en dus moest Adil 's anderendaags terug gaan werken, dus begrijp ik wel dat hij dat niet zag zitten. Maar toen hij zei dat hij 's avonds skypet met Pauline, klonk het alsof je niet meer mag amuseren met vrienden eenmaal je een lief hebt. Op dat vlak had Toon overschot van gelijk vind ik.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Djenner
- Poster rang 2

Ik gok dat Kaat hem zal begrijpen ( beiden een toch wel zwaar verleden) en dat hen dat zal "verbinden". Natuurlijk zullen er obstakels komen ( een soap is een soap) en zullen bepaalde gebeurtenissen er een stokje ( letterlijk in dit geval) voorsteken.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Het is duidelijk dat Toon valt voor Kaat en ik speculeer dat hij haar wel snel opnieuw zal zien in het huis daar. De meesten daar zijn op de hoogte van het feit dat ze Franky was. Gaan ze dat voor Toon en Adil kunnen verzwijgen? Gaan daar afspraken over gemaakt worden?
Ik zou het gewoon fijn vinden dat ze Toon de tijd geven om Kaat te ontdekken als Kaat en niet meteen de volledige waarheid hoort.
Ik zou het gewoon fijn vinden dat ze Toon de tijd geven om Kaat te ontdekken als Kaat en niet meteen de volledige waarheid hoort.
0 x