Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door Jules »

fazou schreef:Hij heeft al zoveel moeten doorstaan! Ik hoop echt dat de liefde tussen Femke en hem weet stand te houden en dat ze mekaar vinden in dit immense verdriet.

Hopelijk doet het hem ook inzien dat wie uit is op ultieme wraak een heel bitter eind kent.
Dit verdienden zij echt niet. Ze waren zo zot van hun Lucas, van elkaar...
En ik hoop dat hij zijn woede beheerst. Als hij nu Peggy gaat verdenken en fysiek aanvallen, belandt hij nog in de gevangenis en dat mag niet want Femke heeft hem nu heel hard nodig.
0 x
Meco
Nog geen rang

Bericht door Meco »

Misschien cru gezegd maar loontje komt om zijn boontje. De haat die Peter en Eddy de laatste tijd uitspuwden komt zoals een boomerang op hun hoofd terecht. Toch was het zien bij het binnenkomen van Peter met die rood betraande ogen aangrijpend. Met Femke heb ik medelijden, met Eddy en Peter helemaal niet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Vraag is natuurlijk: wie gaat er schuld krijgen? Als er met die camionette niks mis is vrees ik dat het Femke gaat zijn.
0 x
Potentia Principatum
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

Ik denk dat er sowieso iets mis gaat zijn met de camionette. Het zou anders wat te eenvoudig zijn.

Moderator bericht:
Gedeelte tekst verwijderd.
Geen spoilers in deze topics :!:
0 x
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

Jules schreef:
fazou schreef:Hij heeft al zoveel moeten doorstaan! Ik hoop echt dat de liefde tussen Femke en hem weet stand te houden en dat ze mekaar vinden in dit immense verdriet.

Hopelijk doet het hem ook inzien dat wie uit is op ultieme wraak een heel bitter eind kent.
Dit verdienden zij echt niet. Ze waren zo zot van hun Lucas, van elkaar...
En ik hoop dat hij zijn woede beheerst. Als hij nu Peggy gaat verdenken en fysiek aanvallen, belandt hij nog in de gevangenis en dat mag niet want Femke heeft hem nu heel hard nodig.
Thuis kennende heb ik een voorgevoel dat hun relatie dit niet gaat overleven.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Als dat gebeurt haak ik volledig af! Het is al erg genoeg met wat hen nu is overkomen. Het wordt gewoon heel erg pijnlijk om daar naar te kijken. Zo'n schoon koppel...
0 x
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

Pas op , ik geef u gelijk hé Fazou, daar niet van. Maar heb toch een voorgevoel, maar die komen niet altijd uit. :smile:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Er werd ook herhaaldelijk op gewezen dat de camionette door de keuring was. Dat is dus ook belangrijk.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Peter zo gebroken zien, dat hakt er zo op in. Nooit gedacht dat een soap mij zo zou weten te pakken. pff... ben er al een heel weekend mee bezig.

Ik las vandaag ergens dat de headwriter van de reeks vond dat dit de beste verhaallijn is die dit koppel kon overkomen. Ik ben mij al de hele dag mijn kop aan het breken waar hij hier mee bedoeld?

Waar willen ze naartoe met hen?
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

fazou schreef:Peter zo gebroken zien, dat hakt er zo op in. Nooit gedacht dat een soap mij zo zou weten te pakken. pff... ben er al een heel weekend mee bezig.

Ik las vandaag ergens dat de headwriter van de reeks vond dat dit de beste verhaallijn is die dit koppel kon overkomen. Ik ben mij al de hele dag mijn kop aan het breken waar hij hier mee bedoeld?

'k Weet het niet. 't Is een heel ZWARE verhaallijn (voor de personages, de acteurs en de kijkers), dat is zeker. Als zij daar tesamen doorheen geraken als koppel, amai chapeau. Bij sommige koppels lukt zoiets jammer genoeg niet.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

fazou schreef:Peter zo gebroken zien, dat hakt er zo op in. Nooit gedacht dat een soap mij zo zou weten te pakken. pff... ben er al een heel weekend mee bezig.

Omdat het iets uitdagender is om te spelen zeker? Het is niet omdat het een zwaar moment is voor het personage dat de acteur zich ook zo voelt hé. :-)
En het wijzigt de onderlinge verhoudingen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Jules schreef:

'k Weet het niet. 't Is een heel ZWARE verhaallijn (voor de personages, de acteurs en de kijkers), dat is zeker. Als zij daar tesamen doorheen geraken als koppel, amai chapeau. Bij sommige koppels lukt zoiets jammer genoeg niet.
Dit moet de zwaarste verhaallijn in 20 jaar thuis zijn volgens mij. Vandaar ook de hevige reacties van mensen. Ik snap wel niet wat die scenarist hiermee bedoelde. Het is mij een raadsel waar ze hiermee naartoe willen. Het was wel heftig om Peter zo te zien. Het is eens iets anders dan de dikwijls gereserveerde Peter die we kennen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Over heftig gesproken: er wordt op dit forum zo vaak gezegd dat verhaallijnen "onrealistisch" zijn of "zeer voorspelbaar". Nou, deze verhaallijn die Peter en zijn gezin treft is zeer realistisch en was totaal onvoorspelbaar en mede daardoor sloeg het in als een bom.
0 x
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

jessie V. schreef:Over heftig gesproken: er wordt op dit forum zo vaak gezegd dat verhaallijnen "onrealistisch" zijn of "zeer voorspelbaar". Nou, deze verhaallijn die Peter en zijn gezin treft is zeer realistisch en was totaal onvoorspelbaar en mede daardoor sloeg het in als een bom.
ik kijk dus niet meer :maar en want : dit is geen soap meer , eerder dramaserie
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

rudidj schreef:
jessie V. schreef:Over heftig gesproken: er wordt op dit forum zo vaak gezegd dat verhaallijnen "onrealistisch" zijn of "zeer voorspelbaar". Nou, deze verhaallijn die Peter en zijn gezin treft is zeer realistisch en was totaal onvoorspelbaar en mede daardoor sloeg het in als een bom.
ik kijk dus niet meer :maar en want : dit is geen soap meer , eerder dramaserie
Wat is het verschil? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie