Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door martha »

Het viel me op toen Jana sprak over familie en vrienden die haar opvingen als haar moeder op zakenreis was de namen Franky, Tibo en vooral Bram niet vermelde. Ik denk dat Bob niets af weet van Jack en haar miskraam.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:Het viel me op toen Jana sprak over familie en vrienden die haar opvingen als haar moeder op zakenreis was de namen Franky, Tibo en vooral Bram niet vermelde. Ik denk dat Bob niets af weet van Jack en haar miskraam.
Heeft ze haar kettinkje eigenlijk nog aan?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik dacht niet dat ze het gisteren aan had en in de Frens met dat zwart gedoe ook niet .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als je goed kijkt heeft ze wel een kettinkje aan in de scènes in het gemeenschapshuis - het is alleen niet te zien wat er precies aan hangt.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

nounake schreef:Ik dacht niet dat ze het gisteren aan had en in de Frens met dat zwart gedoe ook niet .
Ze draagt het alleen als Luc in de buurt is zeker? ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Gekopieerd uit het 'lappentopic':
rudidj schreef:Bob, OK,maar ook Jana ! Had eerder kunnen zeggen dat ma lesbisch is,en pa homo
Wat heeft dat te maken met het feit dat Ellen haar carrière verkoos boven haar kind? :eh:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:Het viel me op toen Jana sprak over familie en vrienden die haar opvingen als haar moeder op zakenreis was de namen Franky, Tibo en vooral Bram niet vermelde. Ik denk dat Bob niets af weet van Jack en haar miskraam.
Moet dat dan?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef:
Moet dat dan?
Vroeg of laat wel vrees ik. Nu is het allemaal nog pril en kijkt ze wellicht liever de kat uit de boom, maar op een dag zal er toch moeten over gepraat worden, geheimen zijn nu éénmaal niet bevorderlijk voor een relatie.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef:
tvx1 schreef:
Moet dat dan?
Vroeg of laat wel vrees ik. Nu is het allemaal nog pril en kijkt ze wellicht liever de kat uit de boom, maar op een dag zal er toch moeten over gepraat worden, geheimen zijn nu éénmaal niet bevorderlijk voor een relatie.
Net zomin als de onverbloemde waarheid altijd moet verteld worden!
Soms is het beter om zaken te laten zoals ze zijn/waren.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Het ongeluk van Lucas gaat ongetwijfeld een en ander in Jana naar boven halen.

Ze zal dan wel aan Bob over Jack vertellen denk ik. En dan hoop ik maar dat Bob drie keer nadenkt voordat hij zijn mond opendoet en niet weer iets hyperrationeels zegt zoals "het was misschien maar best dat je dat kindje niet zo jong moest opvoeden want anders had je het moeilijker gehad om te studeren" of "je kan altijd nog een nieuw kindje krijgen".
0 x
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

tvx1 schreef:
Moet dat dan?
Zo'n belangrijke dingen uit iemand zijn verleden wordt toch altijd wel eens aan de partner verteld. Maar ik vind niet dat je meteen alles op tafel moet gooien. Hoelang zijn die twee samen? Dat komt altijd wel eens naar boven als het te pas komt. Maar het is niet dat, wanneer je met iemand een relatie begint, je meteen alles moet gaan vertellen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Matthii schreef:
tvx1 schreef:
Moet dat dan?
Zo'n belangrijke dingen uit iemand zijn verleden wordt toch altijd wel eens aan de partner verteld. Maar ik vind niet dat je meteen alles op tafel moet gooien. Hoelang zijn die twee samen? Dat komt altijd wel eens naar boven als het te pas komt. Maar het is niet dat, wanneer je met iemand een relatie begint, je meteen alles moet gaan vertellen.
Dat bedoelde ik dus. Ik zie niet waarom Bob dit in deze prille fase van hun relatie al zou moeten geweten hebben. Dit zullen ze wel ter sprake brengen als ze zicht hebben op een veel langere toekomst samen. Bijvoorbeeld wanneer ze overwegen om te trouwen en een gezin te stichten.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Ik denk dat Jana het nu wel vrij snel zal moeten vertellen aan Bob. Tenzij ze in staat is haar gevoelens stevig te onderdrukken zodat hij (Bob) niets in de gaten heeft.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Mij komt het over dat die twee hevige tortelduiven elkaar nog niet bijster veel verteld (lees: toevertrouwd) hebben. En daarbij te bedenken dat we totaal geen idee hebben of good old Bob wel zo zuiver op de graat is als hij lijkt te zijn :whistle:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Als ik in Jana's situatie was zou ik gisteren zelfs niet hebben kunnen naar de les gaan.

Ik zou waarschijnlijk in Bob's armen gevallen zijn en hem direct verteld dat ik zelf ook een kindje verloren was.
0 x
Gesloten