Daarom hoopte ik dat er aub toch niets zou gebeuren en

En waar moet hij dan zitten in een voertuig dat alleen vooraan plaatsen heeft.Linne schreef:Het was te zien op 't eind dat Lucaske vooraan zat, dat mag toch niet ?
Daarom hoopte ik dat er aub toch niets zou gebeuren en!
Kinderen mogen altijd vooraan in de wagen, op voorwaarde dat ze in een aagepaste kinderstoel zitten en reglementair vastgemaakt zijn. Alleen maxi cosi + airbag mag niet. En zoals tvx zegt: waar had hij anders moeten zitten?Linne schreef:Het was te zien op 't eind dat Lucaske vooraan zat, dat mag toch niet ?
Daarom hoopte ik dat er aub toch niets zou gebeuren en!
Ja, klopt. Maar Lucas zat in een gewone kinderstoel, hij is al lang te groot voor een maxi cosi. En ik had toch de indruk dat Femke hem stevig in de gordels stak. Het zou natuurlijk ook kunnen dat de stoel zelf niet goed vastgemaakt was maar Lucas zelf zag er toch ok uit.nounake schreef:Moest die maxi cosy niet met de rug naar de baan staan ?
Seraph schreef:Er ok uitzien zou ik 't nu niet noemen, zijn gezichtsuitdrukking sprak boekdelen alsof hij het zou voorspeld hebben wat er ging gebeuren!
hahaha !Caligula schreef:Een ventje van 2 jaar met een voorgevoel? Wel,wel.
En nu is hij plots de zoon van zijn vader? Ik zou dat manneke wel even rust gunnen als hij er goed uitkomt.
Niet te haastig hé.