Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Ik heb me toch ook afgevraagd waarom Simonne haar moeder wel vergeeft en zo gebeten blijft op Angele. En dan gaat het niet over dat wegsturen in het ziekenhuis, maar over wat er in het verleden gebeurd is m.b.t. Sam . Was Angele haar rol daarin dan zoveel groter dan die van Yvette?
Vroeg of laat gaat ook Angèle vergeven worden. Simone heeft toch ook haar eerdere vetes met Yvette, Femke, Luc enz. vergeven. Behalve de oer-vete tussen Rosa en Marianne waaien alle ruzies in Thuis allemaal wel over.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Ik heb me toch ook afgevraagd waarom Simonne haar moeder wel vergeeft en zo gebeten blijft op Angele. En dan gaat het niet over dat wegsturen in het ziekenhuis, maar over wat er in het verleden gebeurd is m.b.t. Sam . Was Angele haar rol daarin dan zoveel groter dan die van Yvette?
Ooit heeft Angèle (in de tijd dat ze bij Frank en Simonne logeerde)ernstige pogingen ondernomen om Frank van Simonne af te pakken.
't Is dus niet één zaak die moet vergeten en vergeven worden door Simonne. Angèle heeft(gedreven door jaloezie?) wel meer dingen uitgespookt die niet al te fraai en in het nadeel van Simonne waren.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Dus vanaf dat Angele Frank probeerde af te pakken van Simonnne is het nooit meer goed gekomen. Eerlijk gezegd weet ik daar nog weinig van
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,Angèle heeft altijd proberen te stoken tussen Frank en Simonne. Maar Frank heeft haar nooit niet moeten hbben. Het beste was tentijde van de de onwaarschijnlijke dubbelganger affaire.
Maar hier is het wat anders. De nog jonge Angèle heeft gewoon gedaan wat Yvette haar gezegd heeft te doen,punt.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Of Angèle nu echt geprobeerd heeft om Frank van Simonne af te pakken weet ik toch niet zo meer. :) Het was eerder dat Angèle ze uit elkaar wou krijgen. oa door Frank te proberen te verleiden om dan tegen Simonne te zeggen dat Frank haar wou bepotelen. :)
en Roger heeft haar even later ook geld toegestopt om te vertrekken zodat Florke er niet meer van afzag van de spanningen in huis.

Maar Simonne zal nu vooral kwaad zijn op Angèle omdat die haar zwart gemaakt had bij Sam toen die op zoek was naar haar moeder.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Wat ik niet goed begrijp is dat Simonne ons maake wel vergeven heeft en Angèle niet terwijl die destijds alleen maar deed wat Yvette haar opdroeg.
Yvette wilde het zelf ook goed maken met haar dochter, Angèle heeft er echter blijkbaar geen interesse toe met haar zus.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Haar hoofd staat er misschien niet naar, ze ligt doodziek in een bed.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:Of Angèle nu echt geprobeerd heeft om Frank van Simonne af te pakken weet ik toch niet zo meer. :) Het was eerder dat Angèle ze uit elkaar wou krijgen. oa door Frank te proberen te verleiden om dan tegen Simonne te zeggen dat Frank haar wou bepotelen. :)
en Roger heeft haar even later ook geld toegestopt om te vertrekken zodat Florke er niet meer van afzag van de spanningen in huis.

Maar Simonne zal nu vooral kwaad zijn op Angèle omdat die haar zwart gemaakt had bij Sam toen die op zoek was naar haar moeder.
Dat is best mogelijk!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Simonne werd door Angèle weggestuurd gewoon omdat die geen zin had in misplaatst medelijden.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Allez vooruit, Simone heeft de was van Angèle laten doen, zij heeft hem zelfs zonder zichtbare tegenzin opgeplooid. De verzoening is niet meer veraf.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ik vind dat Simone nogal vlug is in het weglopen uit de kamer van Angèle. Dit is al de tweede keer. De uitleg van Angèle was toch niet kwetsend.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

flodderke schreef:Ik vind dat Simone nogal vlug is in het weglopen uit de kamer van Angèle. Dit is al de tweede keer. De uitleg van Angèle was toch niet kwetsend.
Angèle wou niet hebben dat ze daar uit compassie voor haar was en dat was wellicht net de belangrijkste reden voor Simonne om haar te bezoeken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De verzoening tussen die twee hangt aan de Thuisrekker...
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En het gaat toch iets beter tussen Simonne en Angèle denk ik zo.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:En het gaat toch iets beter tussen Simonne en Angèle denk ik zo.
Dat stond al enkele dagen in de sterren geschreven. Mij zal het niet verbazen als brave Angèle ook door Simone wordt uitgenodigd om haar intrek in de B&B Bomans te nemen. :whistle:
0 x
Plaats reactie