Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
Caligula schreef:Peter wil ze weg,weg weg. That's all. Hij geeft ze zijn aandelen als ze maar weg zijn. WEG!
We(de kijkers) zagen hun voorspelling, dat Peter alleen en alleen maar op wraak uit is, gisteren bevestigd. Peter zei letterlijk dat hij (nog lang?) niet klaar is met Peggy.
Nu nog afwachten wat die slechterik in petto heeft voor de gehate Peggy en moeder Rosa.
Ik heb medelijden met Eddy om wat komen gaat...
Met Eddy? Nee. Eddy zou dan zijn verdiende loon krijgen omdat hij wraakzucht op eerste plaats zet en dus boven zijn gezin. Ik heb meer medelijden met Britney.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef:
ikke schreef:
Caligula schreef:Peter wil ze weg,weg weg. That's all. Hij geeft ze zijn aandelen als ze maar weg zijn. WEG!
We(de kijkers) zagen hun voorspelling, dat Peter alleen en alleen maar op wraak uit is, gisteren bevestigd. Peter zei letterlijk dat hij (nog lang?) niet klaar is met Peggy.
Nu nog afwachten wat die slechterik in petto heeft voor de gehate Peggy en moeder Rosa.
Ik heb medelijden met Eddy om wat komen gaat...
Met Eddy? Nee. Eddy zou dan zijn verdiende loon krijgen omdat hij wraakzucht op eerste plaats zet en dus boven zijn gezin. Ik heb meer medelijden met Britney.
Inderdaad, zij zal het grootste slachtoffer van Peter's afrekening worden en voor de zoveelste keer het slachtoffer van de domheid van haar vader. Helaas.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jullie lopen een beetje vooruit op de feiten denk ik. Nu dat Eddy een dommerik is daar ben ik mee akkoord, dat heeft hij in al die jaren al afdoend bewezen.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

En toch vrees ik dat Peter den Eddy (waar hij toch op neerkijkt :twisted: ) zodanig zal opdraaien dat die laatste iets Peggy zal aandoen (fysiek) en Peter voor pontius pilatus zal spelen maw zijn handen in onschuld wassen terwijl hij Eddy voor alles zal laten opdraaien.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Denk je echt dat hij de pépé van Lucas gaat opofferen?
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Denk je echt dat hij de pépé van Lucas gaat opofferen?
Ik denk niet dat Peter zover denkt, maar inderdaad, de pépé van Lucas mag voor Peter de kastanjes uit het vuur halen.
En verder wil ikke nog niet denken...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Caligula schreef:Denk je echt dat hij de pépé van Lucas gaat opofferen?
Ik vrees dat hij de afgelopen jaren zo hard is geworden en zo in zijn eigen gekeerd dat hij daar eigenlijk niet meer over nadenkt :-?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:Ik vrees dat hij de afgelopen jaren zo hard is geworden en zo in zijn eigen gekeerd dat hij daar eigenlijk niet meer over nadenkt :-?
Verkeerde inschatting denk ik, maar we will see...
0 x
Potentia Principatum
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Foei Peter, Eddy opstoken, wetend dat die niet nadenkt en tot veel in staat. :naughty:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

En dan heeft hij nog het lef om tegenover Femke te zitten beweren dat hij een goeie zelfbeheersing heeft! :doh:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:En dan heeft hij nog het lef om tegenover Femke te zitten beweren dat hij een goeie zelfbeheersing heeft! :doh:
Ik had de indruk dat ie gisteren met zichzelf zat te lachen toen ie dat zei. :denk:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik ben eens benieuwd of Peterke, die zijn Femke hier schaamteloos zit uit te lachen met haar familie, er gaat aan denken om zijn eigen moeder uit te nodigen voor zijn huwelijk. :whistle:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is nogal een familie. Ben benieuwd wat Femke met die trouwjurk gaat doen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Het is nogal een familie. Ben benieuwd wat Femke met die trouwjurk gaat doen.
In haar plaats zou ik kijken of ik er iets kan mee aanvangen(veranderen)... Dat zou een uitstekende manier zijn om haar goedbedoelende moeder te "zeggen" dat ze bedankt is, maar dat het model van de jurk helemaal niet bij haar past.
Ze kan er bijvoorbeeld de wieg van de toekomstige tweede baby mee laten bekleden. :mrgreen:
0 x
Meco
Nog geen rang

Bericht door Meco »

Peter was vroeger één van mijn favorieten. Nu krijg ik er een hekel aan . Dat gezeur over Peggy wordt oersaai. Nu toont hij zijn ware karakter, een punaisenbijter in één woord een slecht karakter . Buiten dat een goeie acteur.
Moderator bericht:
En we blijven herhalen:
Dit zijn de topics van de personages, gelieve ontopic te blijven.
Dank u.
0 x
Plaats reactie