Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Van mij ook elk één. Marianne komt rustig binnen met de witte vlag en geen van beide laat haar uitspreken. Natuurlijk is dat om het volgens misverstand te laten groeien, maar niettemin 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Van mij krijgen Tom en Ann ook een lap. Er is een verschil tussen boos zijn en onbeschoft zijn, en zij overschrijden wat mij betreft ruimschoots het 2e. Daarbij had een simpel telefoontje naar de makelaar dat misverstand rond de biedingen al uit kunnen klaren, maar dat behoort blijkbaar niet tot de mogelijkheden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Van mij krijgen ze geen lap,...Christel schreef:Van mij krijgen Tom en Ann ook een lap. Er is een verschil tussen boos zijn en onbeschoft zijn, en zij overschrijden wat mij betreft ruimschoots het 2e. Daarbij had een simpel telefoontje naar de makelaar dat misverstand rond de biedingen al uit kunnen klaren, maar dat behoort blijkbaar niet tot de mogelijkheden.

0 x
-
- Poster rang 1
Simonneke & Frank
Kwaad zijn op Angele omdat ze een beetje stookt, maar zitten flemen en zorgen voor de Luc die dingen op zijn kerfstok heeft staan waarvan die van Angele verbleken.
Kwaad zijn op Angele omdat ze een beetje stookt, maar zitten flemen en zorgen voor de Luc die dingen op zijn kerfstok heeft staan waarvan die van Angele verbleken.

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
De boze huisbaas verdient géén lap rond zijn oren. Die heeft hij van Mayra al ergens anders gehad. 

0 x
-
- x 435
Van mij krijgt hij nog een lap toe, heeft ie dubbel en dik verdiend!Captain Cuckoo schreef:De boze huisbaas verdient géén lap rond zijn oren. Die heeft hij van Mayra al ergens anders gehad.
0 x
-
- Poster rang 5
Ga je daar lappen aan verspillen?ikke schreef:Van mij krijgt hij nog een lap toe, heeft ie dubbel en dik verdiend!Captain Cuckoo schreef:De boze huisbaas verdient géén lap rond zijn oren. Die heeft hij van Mayra al ergens anders gehad.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Ewel, als ik daarmee "maar" één louche huisbaas terug op 't rechte pad kan krijgen, geef ik hem met dubbel plezier nog een paar extra lappen rond z'n oren.lord F. schreef:Ga je daar lappen aan verspillen?ikke schreef:Van mij krijgt hij nog een lap toe, heeft ie dubbel en dik verdiend!Captain Cuckoo schreef:De boze huisbaas verdient géén lap rond zijn oren. Die heeft hij van Mayra al ergens anders gehad.Met een lap probeer je iemand terug op het rechte pad te krijgen.

0 x
-
- x 435
Ik vind dat Lowie en co nogal aan het overdrijven zijn, en nu weer met dat Valentijnsgedoe. Ik vind het maar een kinderachtige boel.
0 x
-
- x 435
Tsja, en wie verdient in dit geval een lap? Ik geef ze alledrie een flinke draai rond hun oren. Te beginnen met Renzo. En dan de 2 bunnies kop aan kop slaan?Lazylady schreef:Ik vind dat Lowie en co nogal aan het overdrijven zijn, en nu weer met dat Valentijnsgedoe. Ik vind het maar een kinderachtige boel.
0 x
-
- Poster rang 5
Vooral voor Bob een ferme lap rond z'n oren. Dat hij zich zo laat doen om met die duivelshoorntjes rond te lopen. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
ikke schreef:Tsja, en wie verdient in dit geval een lap? Ik geef ze alledrie een flinke draai rond hun oren. Te beginnen met Renzo. En dan de 2 bunnies kop aan kop slaan?Lazylady schreef:Ik vind dat Lowie en co nogal aan het overdrijven zijn, en nu weer met dat Valentijnsgedoe. Ik vind het maar een kinderachtige boel.
Lowie en co, daarmee bedoel ik dus Lowie, Olivia, Jana, maar inderdaad ook Bob omdat hij zichzelf zo belachelijk laat maken. (Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.)
0 x
-
- x 435
Sam en Tim (maar vooral Sam) omdat die hun baby van nog geen 2 maand al "achterlaten" (en dan nog voor iets als Valentijn, maar dat is mijn mening). 

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Overdrijven is intussen een tweede natuur voor koleriek Lowieke. Ook hier, als dat weekend niet toevallig in zijn handen gevallen was, had hij ongetwijfeld aan zijn Olijf voor Valentijn een goudvis of een cavia cadeau gedaan.Lazylady schreef:Ik vind dat Lowie en co nogal aan het overdrijven zijn, en nu weer met dat Valentijnsgedoe. Ik vind het maar een kinderachtige boel.

0 x
-
- Poster rang 2
Jana, Olivia, onnozele trienen, niet beseffend dat ze een minuscuul deel
van planeet aarde zijn is hun wereld is bangelijk beperkt.
Extra lap voor Jana omdat ze terug schrapend kakelt
van planeet aarde zijn is hun wereld is bangelijk beperkt.
Extra lap voor Jana omdat ze terug schrapend kakelt

0 x