Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:
ikke schreef:
Captain Cuckoo schreef:Olijf is blij. Is zij blij omdat zij goede examens afgelegd heeft? Bah neen! Is van geen belang! :roll: Olijf is blij dat ze niet moet studeren (of iets anders nuttigs moet doen) :thumbdown:
Olivia is blij dat ze "even" van de examens af is, los van het feit of ze geslaagd is of niet. Ik ken dat gevoel wel.
Waarom blijven jullie toch zo doordrammen over die examens? Misschien is ze er wel glansrijk door :lol:
Als ze geslaagd zal zijn, dan zal het glansrijk met de hakken over de sloot zijn. Zoals die niet met studeren is bezig geweest is het heel realistisch om te verwachten dat ze gebuisd zal zijn. :lol: :lol: :lol:
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Ik moet er ni veel van weten,maar met die sexy kledij mag ze me ook eens bedienen :yup:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Olivia en Jana bijvoorbeeld, van wat leven die buiten dat studentenjobke in de Frens ?
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Linne schreef:Olivia en Jana bijvoorbeeld, van wat leven die buiten dat studentenjobke in de Frens ?
Aangezien die nog studeren maar niet meer thuiswonen, ontvangen ze wel nog kindergeld zeker?

Hoe doen andere kotstudenten het anders? ;)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

hannanaske schreef: Aangezien die nog studeren maar niet meer thuiswonen, ontvangen ze wel nog kindergeld zeker?

Hoe doen andere kotstudenten het anders? ;)
Met het kindergeld alleen zullen ze niet ver komen.
Dus ik veronderstel dat andere kotstudenten ofwel door de ouders gesponsord worden, of ze hebben een job erbij.

Wat Olivia betreft: ze heeft twee werkende ouders, misschien betalen die haar vaste kosten en haar eten? :denk:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

satine schreef: Aangezien die nog Wat Olivia betreft: ze heeft twee werkende ouders, misschien betalen die haar vaste kosten en haar eten? :denk:
De mama van Olivia (Lena dus) heeft op een gegeven moment de huur van Olivia voor een heel jaar vooruit betaald!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ja, toen Olivia pas in het gemeenschapshuis ging wonen, vorig academiejaar dus. ;)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

annekeHU schreef:
satine schreef: Aangezien die nog Wat Olivia betreft: ze heeft twee werkende ouders, misschien betalen die haar vaste kosten en haar eten? :denk:
De mama van Olivia (Lena dus) heeft op een gegeven moment de huur van Olivia voor een heel jaar vooruit betaald!
Ik beloof plechtig dat ik er niet meer over ga blijven doordrammen, maar van die "toelage" betaalt Olijf dus haar huur, haar onderhoud, haar maaltijden, haar kledij, haar studiekosten, haar feestjes? Wie denkt dat dit mogelijk is, heeft nog nooit een student en zijn financiën van dichtbij gezien. :nope: Eén troost: zij lijkt er niet echt zwaar aan te tillen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als zij er niet zwaar aan schijnt te tillen, Laten wij dat dan ook niet doen.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ze krijgt misschien nog elke maand haar zakgeld. Dat kregen wij ook tijdens onze studies, buiten het kotgeld of studiegeld.
En ze verdient toch ook een centje bij in de frens.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Als zij er niet zwaar aan schijnt te tillen, Laten wij dat dan ook niet doen.
Zoals ik al zei: :silent: Telkens ik mij daar weer eens aan dreig te ergeren, zal ik mij voortaan concentreren op de theorie van de zwaartekrachtgolven of de nakende lente :whistle:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Captain Cuckoo schreef:
jessie V. schreef:Als zij er niet zwaar aan schijnt te tillen, Laten wij dat dan ook niet doen.
Zoals ik al zei: :silent: Telkens ik mij daar weer eens aan dreig te ergeren, zal ik mij voortaan concentreren op de theorie van de zwaartekrachtgolven of de nakende lente :whistle:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hoe typisch dat ze weer twee (geblondeerde?) blondjes gebruiken om de schoolb*tchkes te spelen... :roll:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Lazylady schreef:Hoe typisch dat ze weer twee (geblondeerde?) blondjes gebruiken om de schoolb*tchkes te spelen... :roll:
bij mij waren het meestal brunettes met veel te veel schmink ... :roll:

Maar inderdaad, zeer typisch... Zo iemand als leerkracht lager onderwijs, tof zeg :thumbdown:
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

karolien85 schreef:
Lazylady schreef:Hoe typisch dat ze weer twee (geblondeerde?) blondjes gebruiken om de schoolb*tchkes te spelen... :roll:
bij mij waren het meestal brunettes met veel te veel schmink ... :roll:

Maar inderdaad, zeer typisch... Zo iemand als leerkracht lager onderwijs, tof zeg :thumbdown:
Ik vond het een zeer herkenbare scène...
0 x
Gesloten