Zou het geen deel uitmaken van haar therapie dat Emma alles weer in het juiste perspectief gaat bekijken? En de rol van Judith? Is het ook niet haar taak en die van Tom om Emma op haar foute inschatting te wijzen? Of gaan ze alles stilzwijgend laten "slijten"?jessie V. schreef:Ik denk dat Emma Judith gewoon niet zal geloven als Judith haar de waarheid vertelt. Ze is zo zeker van haar eigen mening en zo gek op oma.
Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
incest! Het enige waar ik nu opkom.lord F. schreef:Captain Cuckoo schreef:Heeft iemand eigenlijk al aan Emma verteld wat zich eerder in hun huidige loft heeft afgespeeld? Toch ook niet altijd even fraai?

Ja, incest en moord op de ongeboren baby van Femke , plus het neersteken van Peter of heb ik het mis ??
Moderator bericht:
Hierover is op de vorige pagina al offtopic gegaan.
Dan nu terug over naar Emma graag.
Dan nu terug over naar Emma graag.

0 x
-
- x 435
Stan weet niet wat hij wil? Emma wist het zelf precies ook niet goed. Ze wou koste wat kost niet verhuizen, en nu opeens wel. Maar goed, het is en blijft nog steeds een tiener natuurlijk.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Emma weet precies wel goed hoe ze haar broer moet 'bewerken'
"in het centrum hadden ze me gezegd dat het misschien spannend zou kunnen zijn om in een huis te wonen waar iemand vermoord is"
Straks wordt ze nog een duivelsaanbidster.
"in het centrum hadden ze me gezegd dat het misschien spannend zou kunnen zijn om in een huis te wonen waar iemand vermoord is"

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
haha ja, je zou voor minder ongerust beginnen worden in Stan zijn plaats.hannanaske schreef:Emma weet precies wel goed hoe ze haar broer moet 'bewerken'

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Ik twijfel ook voortdurend over veel zaken hoor,heeft nix met tiener zijn te maken,meer met depressie.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Dat is althans wat Emma beweert... Stoerdoenerij of spooky?hannanaske schreef:Emma weet precies wel goed hoe ze haar broer moet 'bewerken'

0 x
-
- Poster rang 1
Die Emma hangt eerlijk gezegd mijn voeten uit. Akkoord, ze heeft veel meegemaakt maar dit is een soap dus 't mag een beetje vooruitgaan. Over sommige verhaallijnen wordt nooit meer met een woord gerept wanneer ze 'afgerond' zijn, en Emma's tragedie blijft maar meespelen.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Couldn't agree more!Summer85 schreef:Die Emma hangt eerlijk gezegd mijn voeten uit. Akkoord, ze heeft veel meegemaakt maar dit is een soap dus 't mag een beetje vooruitgaan. Over sommige verhaallijnen wordt nooit meer met een woord gerept wanneer ze 'afgerond' zijn, en Emma's tragedie blijft maar meespelen.
Maar ik denk dat we er nog niet van af zijn, zo wispelturig.
Ik zou er niet van verschieten als die de richting van Sophie uitgaat, drugs en prostitutie.
0 x
-
- x 435
Dat vind ik al wat vergezocht. Op dit moment toch.Kiki_Dee schreef:Couldn't agree more!Summer85 schreef:Die Emma hangt eerlijk gezegd mijn voeten uit. Akkoord, ze heeft veel meegemaakt maar dit is een soap dus 't mag een beetje vooruitgaan. Over sommige verhaallijnen wordt nooit meer met een woord gerept wanneer ze 'afgerond' zijn, en Emma's tragedie blijft maar meespelen.
Maar ik denk dat we er nog niet van af zijn, zo wispelturig.
Ik zou er niet van verschieten als die de richting van Sophie uitgaat, drugs en prostitutie.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Ik vind het te zot om los te lopen dat ouders, of stiefouders, hun beslissingen voor de aankoop van een huis laten afhangen van de nukken van een tiener. Binnen 3 jaar kan Emma het huis uitgaan 

0 x
-
- Poster rang 2
ik vind dat ook. Binnenkort kan ze op stok in het kiekenkot wat verderop. (het huis met het geheimzinnige aantal kamers).Trouwe kijker schreef:Ik vind het te zot om los te lopen dat ouders, of stiefouders, hun beslissingen voor de aankoop van een huis laten afhangen van de nukken van een tiener. Binnen 3 jaar kan Emma het huis uitgaan
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Je gaat me toch niet vertellen dat ze een Sofie bis gaan doen hé, want roep ik Peter erbij hé! 

0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Tsjah, die vrouwen zijn niet te begrijpen *gniffel* (citaat Tom) 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Emma heeft ondertussen met dit alles subtiel haar beslissingsbevoegdheid in het gezin bevestigd. Tot ergernis van klein broertje, maar dat zijn zorgen voor later.
0 x