Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Captain Cuckoo »

lord F. schreef:Ik ga er ook vanuit dat Tom de hoogste bieder is, anders zou ze toch anders reageren. :)
Tja, Marianne wil het huis verkopen om een villa voor haar en William mee te kopen. Ann had haar duidelijk gezegd dat zij het huis niet wilde. Nu blijkt dat Tom het wèl wilde en ook gekocht heeft.
Treft Marianne enige schuld dat Ann -op aandringen van Mayra- van gedacht veranderd is? :nope:
0 x
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

Ik heb de vorige aflevering nog niet helemaal gezien. Maar heb ik iets gemist of reageren ze totaal ongepast op Marianne ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee,helemaal niet. Tom en Ann wisten niet dat ze tegen mekaar aan het bieden waren. Marianne wist niet wie de bieders waren tot het moment daar was. Een typische Thuis situatie zou ik zeggen.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Is het heel erg suf als ik geen draad meer van Marianne begrijp? :-?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Is het heel erg suf als ik geen draad meer van Marianne begrijp? :-?
Vermoedelijk is iedereen op dit forum (net als Marianne zelf) de draad al een tijdje kwijt. :think:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Captain Cuckoo schreef:
lord F. schreef:Ik ga er ook vanuit dat Tom de hoogste bieder is, anders zou ze toch anders reageren. :)
Tja, Marianne wil het huis verkopen om een villa voor haar en William mee te kopen. Ann had haar duidelijk gezegd dat zij het huis niet wilde. Nu blijkt dat Tom het wèl wilde en ook gekocht heeft.
Treft Marianne enige schuld dat Ann -op aandringen van Mayra- van gedacht veranderd is? :nope:
Nee, deze keer kan ze daar echt niets aan doen .
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ikke schreef:
Christel schreef:Het zal inderdaad waarschijnlijk tussen Ann en Tom gaan, en wie er inmiddels het hoogste bod geplaatst heeft, is mij eerlijk gezegd totaal niet meer duidelijk. Er zijn zoveel verschillende telefoontjes met de makelaar geweest zonder dat er nog bedragen genoemd zijn... :-?

Ik ben ook eens benieuwd vanavond ;)
"Als 2 honden vechten om een been..."
Marianne wist gisteren al wie de hoogste bieder is...
Ik ben klaar voor een verrassing. :mrgreen:
Gemiste kans! Het zou toch helemaal bij het tegenwoordige "Thuis" gepast hebben als er onverwacht een derde bieder was opgedaagd...
Maar id, het meest logische was dat Tom en Judith de kopers zouden blijken te zijn.
We zijn nog niet aan de nieuwe patatjes, Marianne.
Het huis blijft in de familie maar Tom is helemaal niet meer in de wolken nu hij weet dat hij tegen zijn zus heeft opgeboden.
Ik heb medelijden met hem en met Marianne! Hoe stom kan een verstandig mens toch doen? :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dus...dat Tom en Ann van elkaar niet wisten dat ze tegen elkaar op aan het bieden waren, is volgens hen gewoon een heel vervelend misverstand. Maar dat Marianne het niet wist, is volgens hen een reden om nog maar eens kwaad te worden op haar en haar toch gewoon het verwijt te maken dat ze stookt? :-?
Na Ann, is ook Tom blijkbaar vervallen in het compleet onredelijk en overtrokken reageren.

En wat ging Marianne daar in vredesnaam doen met die fles champagne? :-?
Ze wist dat haar kinderen woedend op haar waren omdat ze het huis wilde verkopen, ze was zelf woedend op hen omdat ze William maar niet willen vertrouwen, ze heeft hen niet meer gesproken na hun laatste ruzie, maar ze komt daar wel plotseling als een enthousiaste puppy met een fles bubbels binnenwaaien als blijkt dat Tom het huis dan maar gekocht heeft?
Op welk moment heeft Marianne besloten dat er iets te vieren valt voor haar en haar kinderen?
Captain Cuckoo schreef:
jessie V. schreef:Is het heel erg suf als ik geen draad meer van Marianne begrijp? :-?
Vermoedelijk is iedereen op dit forum (net als Marianne zelf) de draad al een tijdje kwijt. :think:
Daar sluit ik me dus graag bij aan... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Matthii
Nog geen rang

Bericht door Matthii »

Ze wist niet wie de kopers waren. Voor hetzelfde geld waren dat vreemden. Zij besefte dat het huis in de familie bleef, Ann wilde het huis toch niet en Tom had het gekocht. Zij dacht dat er iets te vieren was.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Matthii schreef:Ze wist niet wie de kopers waren. Voor hetzelfde geld waren dat vreemden. Zij besefte dat het huis in de familie bleef, Ann wilde het huis toch niet en Tom had het gekocht. Zij dacht dat er iets te vieren was.
Zo zie ik het ook, dat Marianne gewoon heel blij was dat het huis 'in de familie' bleef.
Wist zij trouwens - voor ze binnenkwam - dat Ann de andere bieder was?
Als dat niet het geval was, kan ik haar enthousiasme ergens toch wel begrijpen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Enkel maar de draad kwijt? Ik vrees dat Marianne intussen zodanig het noorden kwijt is dat ze -behalve Toscane dan- het zuiden niet meer weet liggen.
Ik begin zo stilaan te denken dat William 's morgens de koffie zet en er iets meer dan koffie indoet. Het lijkt mij de enige verklaring voor de karakterverandering van Marianne.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ik heb ook al gedacht dat William een of ander mengsel brouwt en aan Marianne toedient in de vorm van wildpastei. Maar voor de rest vertoont ze geen tekenen van verdwaasdheid, dus kan het misschien niet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Matthii schreef:Ze wist niet wie de kopers waren. Voor hetzelfde geld waren dat vreemden. Zij besefte dat het huis in de familie bleef, Ann wilde het huis toch niet en Tom had het gekocht. Zij dacht dat er iets te vieren was.
Zo zie ik het ook, dat Marianne gewoon heel blij was dat het huis 'in de familie' bleef.
Wist zij trouwens - voor ze binnenkwam - dat Ann de andere bieder was?
Als dat niet het geval was, kan ik haar enthousiasme ergens toch wel begrijpen.
Ze zei dat die biedingen anoniem waren en kon dan ook inderdaad niet weten dat Ann de andere bieder was.
Maar ze wist toch wel dat Ann eigenlijk sowieso niet wilde dat ze het huis verkocht, en daar ook ontzettend kwaad om was? Dan blijft er het feit dat Ann daar dik tegen haar zin weg moet nu, wie het huis ook gekocht heeft.
Dat Marianne dus blij is dat het huis in de familie blijft, kan ik wel plaatsen, maar niet dat ze het idee heeft dat Ann reden heeft om met haar mee te vieren. Daarbij was ook Tom niet bepaald blij met die verkoop, dus zou ze daar ook eigenlijk alleen maar de conclusie uit kunnen trekken dat hij het alleen maar gekocht heeft om het in de familie te houden volgens mij. Niet omdat hij dat geld graag uit wilde geven.

Al bij al blijf ik het allemaal maar vreemd vinden... :oops: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Iets betere communicatie tss Ann en Tom had ook wel wonderen gedaan natuurlijk. Dat Tom Ann tenminste toch vertelde dat hij een bod op het huis gedaan had.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel dat heeft Judith tot 2 maal toe bij Ann geprobeerd maar ze werden telkens onderbroken. Typisch.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie