Sam De Witte (An Vanderstighelen)
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Een baby van anderhalve maand achterlaten om het er eens een weekendje van te nemen, niet zo goed bezig Sam!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind dat Sam nogal wat vraagt aan Toon. Hij houdt niet eens van baby 's (zegt hij) en hij heeft totaal geen ervaring met kleine kinderen. Die kan toch geen heel weekend op een baby van een paar maanden gaan passen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Brutaal staaltje van morele chantage door Sam tegenover haar werknemer
. Spijtig dat mijn toegestane portie lappen voor vandaag al gereserveerd is, anders kreeg zij er ook enkele.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Waarom moet Sam zo nodig Toon pushen om enkele dagen voor Hannah te zorgen? Yvette -al dan niet samen met Simonne- vragen ongetwijfeld niet beter, en ik vermoed dat die beide dames toch iets meer ervaring hebben in babyverzorging dan Toon. 

0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Je haalt me de woorden uit de mond...Captain Cuckoo schreef:Waarom moet Sam zo nodig Toon pushen om enkele dagen voor Hannah te zorgen? Yvette -al dan niet samen met Simonne- vragen ongetwijfeld niet beter, en ik vermoed dat die beide dames toch iets meer ervaring hebben in babyverzorging dan Toon.
Simonne is ook meter van Hannah, dus lijkt mij een logische keuze, logischer ook dan Toon...
0 x
-
- Poster rang 2
Goed dat Toon niet toehapte, die Sam is toch niet realistisch om hem daar een
heel weekend mee vast te zetten terwijl er Yvette en Simonne zijn.
Wedden dat Tim zijn Hannah al rap mist dat weekend ?
heel weekend mee vast te zetten terwijl er Yvette en Simonne zijn.
Wedden dat Tim zijn Hannah al rap mist dat weekend ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Heeft die een zinsverbijstering of zo ??? ZE heeft 2 grootmoeders en een overgrootmoeder die dat week end ( tesamen moest het nodig zijn ) kunnen inspringen en dat zeker zooo graag zouden doen !heidiw schreef:Een baby van anderhalve maand achterlaten om het er eens een weekendje van te nemen, niet zo goed bezig Sam!
0 x
-
- x 435

Moest ze nu eens op weekend willen gaan om met en van mekaar en met de baby te genieten...
En "De kabouters" voor enkele dagen aan Toon overlaten...
Laatst gewijzigd door ikke op wo 10 feb 2016, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Ja vind ik ook raar, Hannah is ocharme 6-7 weken oud, en ze dan ineens een heel weekend achterlaten bij Toon... én hem dan nog zo onder druk zetten als hij duidelijk aangeeft het niet te zien zitten
Ik hoop dat Toon voet bij stuk houdt en niet toegeeft!

Ik hoop dat Toon voet bij stuk houdt en niet toegeeft!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Sam is weer helemaal zichzelf.
Zijzelf komt op de eerste plaats, niet haar kind - dat ze overigens maar al te graag in de armen van iemand anders legt, zo gauw ze de kans krijgt.
En dan zou ze haar dochter willen achterlaten bij iemand die dat totààl niet ziet zitten.
Voor een romantisch weekendje. Sam? Romantisch?
Ze zou zich diep moeten schamen
Ik vraag mij trouwens af of Tim weet dat Sam een weekend plant zonder Hannah, of heb ik dat gemist?
Zijzelf komt op de eerste plaats, niet haar kind - dat ze overigens maar al te graag in de armen van iemand anders legt, zo gauw ze de kans krijgt.
En dan zou ze haar dochter willen achterlaten bij iemand die dat totààl niet ziet zitten.
Ze zou zich diep moeten schamen

Ik vraag mij trouwens af of Tim weet dat Sam een weekend plant zonder Hannah, of heb ik dat gemist?

0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Nee, maar ik had de indruk dat Tim ook iets voor haar aan het plannen was? Hij was op zijn laptop iets aan het opzoeken een paar afleveringen geleden tijdens het studeren en klapte die gauw dicht toen Sam binnenkwam, dus ik denk dat hij ook plannen heeft voor Valentijn? Maar denk niet een hele weekend weg met z'n twee...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dat is inderdaad getoond.
Maar ik denk ook niet dat Tim een weekend zonder zijn dochter zou plannen.
Maar Sam duwt Hannah maar al te graag in andere armen.
Hopelijk is dat niet blijvend.
Maar ik denk ook niet dat Tim een weekend zonder zijn dochter zou plannen.
Maar Sam duwt Hannah maar al te graag in andere armen.
Hopelijk is dat niet blijvend.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ben je niet een ietsie pietsie te streng?satine schreef:Sam is weer helemaal zichzelf.
Ze zou zich diep moeten schamen![]()

Al geef ik toe dat ik een baby van anderhalve maand geen weekend zou achterlaten.

Misschien kan ze gewoon eens een romantisch dagje plannen met Tim en vragen aan mensen die het wél zien zitten om op Hannah te babysitten.
En over dat babytje in de handen van anderen te leggen; Er zijn ouders die hun kinderen idd niet graag afgeven aan andere mensen, en er zijn er ook andere die dat wel doen. Ik vind dat een persoonlijke keuze en met beiden is er niets mis.
Tuurlijk moeten die mensen het dan ook zien zitten om dat te doen. Sam moet idd niet zo pushen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.