Vanavond de comeback van een gloednieuwe reeks waarin drie verleiders het tegen elkaar gaan opnemen om de prooi te verleiden.
Vroeger op canvas, vanaf vanavond op één.
De eerste aflevering lijkt van start te gaan met Goedele Wachters.
Wie kijkt mee?
Laatst gewijzigd door hannanaske op do 04 feb 2016, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske schreef:Vanavond de comeback van een gloednieuwe reeks waarin drie verleiders het tegen elkaar gaan opnemen om de prooi te verleiden.
Wie kijkt mee?
Toen ik vernam dat Jeroom meedeed heb ik als fan van zijn geweldige cartoons niet geaarzeld om te kijken. Natuurlijk is het programma netjes ingestudeerd, maar de humor van die kerel is scherper dan mijn scheermes. De moeite!
hannanaske schreef:Vanavond de comeback van een gloednieuwe reeks waarin drie verleiders het tegen elkaar gaan opnemen om de prooi te verleiden.
Wie kijkt mee?
Toen ik vernam dat Jeroom meedeed heb ik als fan van zijn geweldige cartoons niet geaarzeld om te kijken. Natuurlijk is het programma netjes ingestudeerd, maar de humor van die kerel is scherper dan mijn scheermes. De moeite!
Vooral in die ronde met die beeldspraak waarin dat hij Goedele ging "masseren"
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske schreef:De verleidingstechnieken van Bill Barberis (toon) waren nochtans ook niet slecht. Al was Lieven Scheire wel weer de ster van de aflevering.
Ik heb de trailer enkele keren moeten zien. Vooral de "spitsvondige" uitspraken van Toon waren voldoende reden om niet naar die uitzending te kijken.
Ik zou dat ook dat programma eens willen zien ZONDER door anderen voorgekauwde grappen en lachpubliek. Maar ja, dan zouden ze geen kandidaten vinden natuurlijk.
hannanaske schreef:O joepie! Ik ben weer de zalm van het gezelschap (ik ga weer tegen de stroom in)
Blub, blub
Ga je je voortplanten? Want dat is de reden waarom zalmen tegen stroom in zwemmen, wjd?
Euh....ik gebruikte gewoon eventjes de slogan van "De Morgen"
Nooit klakkeloos overnemen wat in een gazet staat!... (Dit terzijde)
Ik kijk dus wel af en toe naar "Mag ik u kussen?"
Ik zet ik eerst mijn verstand op nul. En dan kan ik er af en toe toch mee lachen