Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Vooral omdat Frank dit keer (voor de eerste keer?) alles eerst goed op een rijtje leek gezet te hebben kwam zijn rustige verklaring eerlijk over: een moeilijke keuze tussen zijn kind of dat van een ander.
Niet dat het veel verschil zal maken, maar Frank Bomans wordt volwassen.
Niet dat het veel verschil zal maken, maar Frank Bomans wordt volwassen.
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Ik zou in zijn plaats ook niet getuigen denk ik. En hij heeft gelijk: eigenlijk zouden ze hem moeten bedanken voor de redding van die kleine.
Misschien kan zijn redenering over hoe hij niet tegen zijn dochter kan getuigen hem een stapje op weg helpen om ook zijn "nieuwe dochter" Kaat te aanvaarden, aangezien de situatie met Peggy hem de laatste dagen diep heeft doen nadenken over familiebanden en loyaliteit. Ik hoop het alleszins. Niet alleen voor Kaat en voor Simonne, maar voor Frank zelf.
Misschien kan zijn redenering over hoe hij niet tegen zijn dochter kan getuigen hem een stapje op weg helpen om ook zijn "nieuwe dochter" Kaat te aanvaarden, aangezien de situatie met Peggy hem de laatste dagen diep heeft doen nadenken over familiebanden en loyaliteit. Ik hoop het alleszins. Niet alleen voor Kaat en voor Simonne, maar voor Frank zelf.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Wat flauw om precies daar te stoppen! Natuurlijk zegt Frank daar achteraan ' ... maar om je een permanente job aan te bieden'! Echt iets voor hem om Eddie ff te laten zweten.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
Lazylady
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Zou Frank een glimp van zijn zoon/dochter hebben opgevangen? Hij leek niet echt opgetogen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zoals de laptop op tafel stond is de kans enorm groot dat Kaat via de camera haar vader links in beeld zag staan.Caligula schreef:Zou Frank een glimp van zijn zoon/dochter hebben opgevangen? Hij leek niet echt opgetogen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vind Frank Boomans af en toe een ontzettend vervelende en kinderachtige vent. 
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Nogal ja...soms zou je denken dat hij de biologische vader is van Olivia!jessie V. schreef:Ik vind Frank Boomans af en toe een ontzettend vervelende en kinderachtige vent.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- annekeHU
- Poster rang 4

Je gaat de goede man, nu toch geen 4de dochter geven, hé! Laat dan het liever zo zijn, dat Lowieke zijn zoon is, i.p.v. zijn neefje.hannanaske schreef:Nogal ja...soms zou je denken dat hij de biologische vader is van Olivia!jessie V. schreef:Ik vind Frank Boomans af en toe een ontzettend vervelende en kinderachtige vent.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Bwa, een dochter meer of minder => 't steekt nie zo nauw hé.annekeHU schreef:Je gaat de goede man, nu toch geen 4de dochter geven, hé! Laat dan het liever zo zijn, dat Lowieke zijn zoon is, i.p.v. zijn neefje.hannanaske schreef:Nogal ja...soms zou je denken dat hij de biologische vader is van Olivia!jessie V. schreef:Ik vind Frank Boomans af en toe een ontzettend vervelende en kinderachtige vent.
Maar de manier waarop hij Waldek zo eindeloos 'plaagt' (in het begin is het wel grappig, maar dan moet je ook weten wanneer je moet stoppen) en zichzelf zo opdringt om Cupido te spelen is gelijkaardig wanneer Olivia Jana 'plaagt'
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
tvx1
- x 435
Ik krijg echt kop noch staart aan Frank. "T'is niet omdat iemand plots erg ziek wordt, dat die plots een heilige is!", bulderde hij. Ha nee? En hoe behandelt hij zijn broer dan tegenwoordig?
Die heeft hij wel alles vergeten en vergeven. 
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Dat was ook wat ik als eerste dacht !tvx1 schreef:Ik krijg echt kop noch staart aan Frank. "T'is niet omdat iemand plots erg ziek wordt, dat die plots een heilige is!", bulderde hij. Ha nee? En hoe behandelt hij zijn broer dan tegenwoordig?Die heeft hij wel alles vergeten en vergeven.
Dat is nu nog erger vind ik, wat Luc allemaal uitgespookt heeft, en die vergeeft m inderdaad wel helemaal..
Frankske toch ...
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Van hypocrisie gesproken! Ik ben een grote Frank fan, maar dit is toch echt wel te belachelijk voor woorden. Goed gezegd van Yvette.
0 x