Of waarom geld uitgeven aan iets waar je andere plannen mee hebt? Geen idee, maar ik denk dat het eerder economische redenen zijn.flodderke schreef:Wat is eigenlijk de bedoeling van Peter ? het lijkt alsof het een deel van zijn plan is dat hij de aandelen niet overkoopt. Wat wil hij daarmee bereiken ? Dat Peggy en Rosa geen geld hebben om iets anders te bekostigen, of zit het anders ?
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
	0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- Caligula
 - Poster rang 5

Peter wil ze weg,weg weg. That's all. Hij geeft ze zijn aandelen als ze maar weg zijn. WEG!

0 x

Potentia Principatum

- Captain Cuckoo
 - Poster rang 5

Voor de Peter-bashers: geef toe dat hij zich vandaag nog eens als het prototype van de standaard vader-zakenman gedroeg. Hij was zelfs vriendelijk tegenover zijn toekomstige schoonouders  
 Alle hoop is nog niet verloren.

0 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Een weerbericht hadden we niet nodig om te weten dat het ging regenen vandaagCaptain Cuckoo schreef:Voor de Peter-bashers: geef toe dat hij zich vandaag nog eens als het prototype van de standaard vader-zakenman gedroeg. Hij was zelfs vriendelijk tegenover zijn toekomstige schoonoudersAlle hoop is nog niet verloren.
	0 x

- 
				fazou
 - Nog geen rang

Ik vind het zo erg om altijd die negatieve commentaar rond Peter te lezen. En ik heb hem al meerdere malen verdedigd. Alsof de andere thuispersonages allemaal zo'n heilige boontjes zijn.
Peter heeft helemaal geen achtergehouden plannen of geheimen. Het enige wat je hem al kan verwijten is dat hij onvoorwaardelijk veel van Femke houdt en haar steeds weer boven alle anderen plaatst.
Dat hij indertijd fout was met Peggy heeft hij zelf meerdere malen toegegeven. En zijn wraakactie was louter gestoeld op het feit dat Peggy zijn zoon iets wou aandoen en daar achteraf aardig mee weg kwam.
Het is bij mijn weten Peter nooit te doen geweest anderen bewust den duvel aan te doen. Alles staat steeds in teken van zijn gezin.
Zo is het ook hij weer dat Julia eerder krediet heeft dan bv Femke (zij was gisteren al bezig met het feit dat ze twijfelt of Julia no langer in het LEV verhaal past). Hij gaf kansen aan Eddy om alsnog een job te krijgen bij LeV, hij wil rosa niets in de weg leggen om elders opnieuw te starten, hij heeft indertijd Waldek kosteloos verdedigd in de zaak met Kurt en Mayra..... EN GA ZO MAAR DOOR.
Maar hier zijn steeds weer mensen die van alles en nog wat zien in die mens zijn handelen.
Nu ja, ik ga de antiPeters wellicht niet van gedacht zien te krijgen, maar toch, hij verdient dit niet.

Peter heeft helemaal geen achtergehouden plannen of geheimen. Het enige wat je hem al kan verwijten is dat hij onvoorwaardelijk veel van Femke houdt en haar steeds weer boven alle anderen plaatst.
Dat hij indertijd fout was met Peggy heeft hij zelf meerdere malen toegegeven. En zijn wraakactie was louter gestoeld op het feit dat Peggy zijn zoon iets wou aandoen en daar achteraf aardig mee weg kwam.
Het is bij mijn weten Peter nooit te doen geweest anderen bewust den duvel aan te doen. Alles staat steeds in teken van zijn gezin.
Zo is het ook hij weer dat Julia eerder krediet heeft dan bv Femke (zij was gisteren al bezig met het feit dat ze twijfelt of Julia no langer in het LEV verhaal past). Hij gaf kansen aan Eddy om alsnog een job te krijgen bij LeV, hij wil rosa niets in de weg leggen om elders opnieuw te starten, hij heeft indertijd Waldek kosteloos verdedigd in de zaak met Kurt en Mayra..... EN GA ZO MAAR DOOR.
Maar hier zijn steeds weer mensen die van alles en nog wat zien in die mens zijn handelen.
Nu ja, ik ga de antiPeters wellicht niet van gedacht zien te krijgen, maar toch, hij verdient dit niet.
	0 x

- 
				jessie V.
 - Poster rang 5

- x 694
 - x 532

- 
				Arciat
 - Nog geen rang

Peter is pragmatisch, en dat is eerder een kwaliteit als je zelfstandige bent.

0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Ik kan me in grote lijnen vinden in je betoog,fazou (dat komt wel van mij hé!)maar toch blijft er mij nog altjd iets wringen.

0 x

Potentia Principatum

- 
				tvx1
 - x 435

Nee, Fazou zijn wraakactie tegenover Peggy had niet louter met het incident rond zijn zoon te maken. Hij wilde al geen "spaander heel laten" VOOR het vijverincident. Hij is in de Zus&Zo gestapt VOOR dat hele vijverincident. En hij heeft de aandelen van Taxi Leo gekocht voor Femke VOOR het vijverincident. En als hij dan toch steeds onvoorwaardelijk gehouden heeft van Femke, waarom heeft hij haar dan bij de eerste verleiding bedrogen met "de rosse sprinkhaan".fazou schreef:Ik vind het zo erg om altijd die negatieve commentaar rond Peter te lezen. En ik heb hem al meerdere malen verdedigd. Alsof de andere thuispersonages allemaal zo'n heilige boontjes zijn.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Dat is heel simpel hé. Vanaf het moment dat ons Peterke zich velaten en verwaarloosd voelt (ocharme,ocharme) begint ie domme dingen te doen. Nu,en daar heb je wel gelijk, hij wou Peggy en Rosa treffen of het nu voor of na het "vijver incident" was.
Hij zag zijn kans door het gesjoemel van Luc en heeft daar gebruik van gemaakt,heel handig.
En we mogen toch wel zeggen denk ik dat hij zijn Femke echt graag ziet want je gaat toch niet 3 keer op stap met dezelfde vrouw. Dus daar is toch wel wat. Maar ik ben akkoord met je dat Peter een probleem blijft hoor.

Hij zag zijn kans door het gesjoemel van Luc en heeft daar gebruik van gemaakt,heel handig.
En we mogen toch wel zeggen denk ik dat hij zijn Femke echt graag ziet want je gaat toch niet 3 keer op stap met dezelfde vrouw. Dus daar is toch wel wat. Maar ik ben akkoord met je dat Peter een probleem blijft hoor.
	0 x

Potentia Principatum

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Wat zijn masterplan ook mag zijn voor die zotte **** ik wens echt niet liever dan dat het finaal in zijn gezicht ontploft. Hij heeft nu alles wat hij wou en nog kan hij Peggy niet met rust laten. Jef Vermassen zou er verdorie een heel boek kunnen aan wijden bij een rechtzaak.

0 x

- Captain Cuckoo
 - Poster rang 5

Geen idee wat Peter dit keer nog van plan is, maar in mijn woordenboek heet zoiets "natrappen". Bah 

0 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Tja, al zijn "legale" middelen zijn uitgeput. Er schiet dus niet veel meer over hé.

0 x

- karolien85
 - Poster rang 3

- x 1

- Captain Cuckoo
 - Poster rang 5

Als hij nu, verblind door haat gaat overschakelen op illegale middelen zou dat wel eens schadelijk kunnen blijken voor zijn beroep.heidiw schreef:Tja, al zijn "legale" middelen zijn uitgeput. Er schiet dus niet veel meer over hé.
	0 x