Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
In het normale leven zou die makelaar zich op zijn minst verontschuldigd hebben bij het openen van de deur en niet met een heel leger nieuwsgierigen door de praktijkruimte marcheren. Compleet idioot !
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
-
- Poster rang 2
Ik kon er wel mee lachen. En Nancy die daarachter macheerde alsof ze het huis nog nooit had gezien...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Je zal daar maar op de onderzoekstafel liggen voor een meer 'intiem' onderzoek... 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
En persoonlijk moet ik zeggen dat het mij de laatste tijd zelfs moeite kost om een aflevering van een minuut of 20-25 uit te zitten ...
Verhaallijnen lijken enkel en alleen geschreven, gerekt en gebogen te worden om mensen maar een beetje bezig te houden of om de sensatie op te zoeken, en niet meer dan dat. Personages reageren compleet onverklaarbaar en onbegrijpelijk (of in het geval van Eddy en Nancy soms zelfs clichématig belachelijk), bepaalde vroegere wendingen worden simpelweg vergeten of aangepast om er nu gewoon een nieuwe draai aan te kunnen geven (kijkers hebben een geheugen, beste schrijvers) en sommige scènes (zoals gisteren in het dokterskabinet) zijn zelfs te idioot voor woorden. Als ik een klucht of comedy wil zien, dan kijk ik wel wat anders dan "Thuis". Om niet te zeggen dat ik hun grappig bedoelde scènes helemaal niet grappig vind, want smaken verschillen nou eenmaal...
Ik verwacht echt niet dat "Thuis" een volledig realistische afspiegeling van het dagelijks leven is, maar de huidige gang van zaken zorgt er bij mij voor dat ik alle interesse in de lopende verhaallijnen kwijt ben.

En persoonlijk moet ik zeggen dat het mij de laatste tijd zelfs moeite kost om een aflevering van een minuut of 20-25 uit te zitten ...

Verhaallijnen lijken enkel en alleen geschreven, gerekt en gebogen te worden om mensen maar een beetje bezig te houden of om de sensatie op te zoeken, en niet meer dan dat. Personages reageren compleet onverklaarbaar en onbegrijpelijk (of in het geval van Eddy en Nancy soms zelfs clichématig belachelijk), bepaalde vroegere wendingen worden simpelweg vergeten of aangepast om er nu gewoon een nieuwe draai aan te kunnen geven (kijkers hebben een geheugen, beste schrijvers) en sommige scènes (zoals gisteren in het dokterskabinet) zijn zelfs te idioot voor woorden. Als ik een klucht of comedy wil zien, dan kijk ik wel wat anders dan "Thuis". Om niet te zeggen dat ik hun grappig bedoelde scènes helemaal niet grappig vind, want smaken verschillen nou eenmaal...
Ik verwacht echt niet dat "Thuis" een volledig realistische afspiegeling van het dagelijks leven is, maar de huidige gang van zaken zorgt er bij mij voor dat ik alle interesse in de lopende verhaallijnen kwijt ben.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Dit is 200% hoe ik er ook over denk.Christel schreef:Inderdaad...![]()
En persoonlijk moet ik zeggen dat het mij de laatste tijd zelfs moeite kost om een aflevering van een minuut of 20-25 uit te zitten ...![]()
Waarom blijven we eigenlijk toch met een half oog/oor kijken?

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602

Dat vraag ik me de laatste tijd ook hoe langer hoe vaker af...

Zelf volg ik Thuis vanaf de allereerste aflevering, en waar dat jarenlang ook voor de leuke en min of meer herkenbare verhaallijnen was, volg ik het nu alleen nog omdat ik er na 20 jaar toch wel aan gehecht ben, én vanwege enkele schitterende acteurs en actrices die eraan meewerken.
Maar helaas kunnen ook zij het de laatste tijd voor mij nog maar met moeite het bekijken waard maken, ook omdat een deel van hen inmiddels verdwenen is of nog maar amper in beeld komt...

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Kijken doe ik al bijna nooit meer, het is meer luisteren terwijl ik iets anders aan het doen ben. Jaja, ook mannen kunnen multitasken
Eddy

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Zo doe ik het ookeddy en nancy schreef:Kijken doe ik al bijna nooit meer, het is meer luisteren terwijl ik iets anders aan het doen ben. Jaja, ook mannen kunnen multitasken![]()
Eddy

Ik luister naar Thuis en af en toe werp ik een blik op de tv, als ik iets interessants verwacht.
Gisteren hing mijn mond ook open van die scene bij de dokter... Nu weet ik uit ervaring dat mensen die in een huis wonen dat te koop wordt aangeboden inderdaad moeten toestaan dat er mogelijke kopers komen kijken en dat ze dit niet mogen verhinderen, maar daar zijn ook regels aan verbonden. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets op zo een manier kan. Hetzelfde met de manier waarop er foto's genomen werden voor de verkoop. En je kan je natuurlijk wat meer permiteren als het om je eigen kinderen gaat, maar voor Marianne naar toscane gaan wonen is, is er afgesproken dat Ann huur zou betalen, als dat op papier staat (wat ik eigenlijk denk als ik het me goed herinner), dan moet Marianne zich aan de regels houden van eigenaar tegenover huurder... En dan kan je niet zomaar binnenvallen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat geldt voor mij ook. Afwassen gaat als de vliegende brandweer met Thuis op de achtergrondDuimelijntje schreef:Zo doe ik het ookeddy en nancy schreef:Kijken doe ik al bijna nooit meer, het is meer luisteren terwijl ik iets anders aan het doen ben. Jaja, ook mannen kunnen multitasken![]()
Eddy
Ik luister naar Thuis en af en toe werp ik een blik op de tv, als ik iets interessants verwacht.

Maar ik vind het heel erg jammer, vandaar ook mijn zure post hier. Na gisteren heb ik er echt een beetje genoeg van...

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Christel,ikke,Eddy,Duimelijntje, jullie mogen mij er direct bijzetten. Dit is er zover over dat ik er gewoon geen woorden meer voor heb. Ik vraag ook niet dat Thuis realistisch zou zijn maar ik vraag ook niet dat het kolder wordt. En het jammere van heel het verhaal is dat het blijkbaar nog altijd geslikt wordt door de overgrote meerderheid van de kijkers. Dat zegt niet alleen iets over de scenaristen maar ook over de kijkers, en dat is jammer want moesten de kijkers afhaken zouden de scenaristen wel van hogerhand gedwongen worden om in te binden om hun kip met gouden eieren te vrijwaren. Maar,ja...
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ow, Bella! Daarmee ga ik zeker niet akkoord. 't Is gewoon omdat de meerderheid gewoonweg verslaafd is en blijft aan "Thuis", anders waren we al met velen afgehaakt. Stomweg stomme kolder slikken , dat doen de meeste Thuis-kijker niet!Caligula schreef:Christel,ikke,Eddy,Duimelijntje, jullie mogen mij er direct bijzetten. Dit is er zover over dat ik er gewoon geen woorden meer voor heb. Ik vraag ook niet dat Thuis realistisch zou zijn maar ik vraag ook niet dat het kolder wordt. En het jammere van heel het verhaal is dat het blijkbaar nog altijd geslikt wordt door de overgrote meerderheid van de kijkers. Dat zegt niet alleen iets over de scenaristen maar ook over de kijkers, en dat is jammer want moesten de kijkers afhaken zouden de scenaristen wel van hogerhand gedwongen worden om in te binden om hun kip met gouden eieren te vrijwaren. Maar,ja...

De makers van thuis maken gewoon misbruik van onze zwakte(verslaving).
Moest het mogelijk zijn, dan organiseerde ik meteen een algemenen kijkstaking, maar 't is al zo moeilijk om hier overeen te komen, hoe zou ik dan een massa mensen kunnen overtuigen om bijvoorbeeld een paar weken niet meer te kijken naar "onze"soap???
En om het over de aflevering van vandaag te hebben: mijn leesboek ligt al klaar... Ik ga lezen en tussendoor naar "Thuis" luisteren, mocht het toch de moeite van 't kijken waard zijn, dan heb ik maar mijn ogen naar TV te richten en mijn boek weg te leggen.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Verslaving, zoals je zegt is verslaving. Maar als ze daar meer en meer aan "overkill" gaan doen gaat er mss wel een moment komen. Ik kijk ook nooit direct eigelijk, zo en passant, en dan spoel ik het terug om te zien of het de moeite waard was.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Die schaamteloze scene in dat dokterskabinet was zo grof dat ik de schrijvers niet kan volgen.
Verblind door 't succes denken ze dat niets hen kan raken ? Zulke zaken doen de kijkers afhaken.
De onbekwame die dit idee had kan bij deze naar huis.
Verblind door 't succes denken ze dat niets hen kan raken ? Zulke zaken doen de kijkers afhaken.
De onbekwame die dit idee had kan bij deze naar huis.
0 x
-
- x 435
Via sociale media natuurlijk. Joy Anna Thielemans heeft ons in een ander programma heel goed getoond hoe je daarmee heel veel mensen kan bereiken.ikke schreef:Ow, Bella! Daarmee ga ik zeker niet akkoord. 't Is gewoon omdat de meerderheid gewoonweg verslaafd is en blijft aan "Thuis", anders waren we al met velen afgehaakt. Stomweg stomme kolder slikken , dat doen de meeste Thuis-kijker niet!Caligula schreef:Christel,ikke,Eddy,Duimelijntje, jullie mogen mij er direct bijzetten. Dit is er zover over dat ik er gewoon geen woorden meer voor heb. Ik vraag ook niet dat Thuis realistisch zou zijn maar ik vraag ook niet dat het kolder wordt. En het jammere van heel het verhaal is dat het blijkbaar nog altijd geslikt wordt door de overgrote meerderheid van de kijkers. Dat zegt niet alleen iets over de scenaristen maar ook over de kijkers, en dat is jammer want moesten de kijkers afhaken zouden de scenaristen wel van hogerhand gedwongen worden om in te binden om hun kip met gouden eieren te vrijwaren. Maar,ja...![]()
De makers van thuis maken gewoon misbruik van onze zwakte(verslaving).
Moest het mogelijk zijn, dan organiseerde ik meteen een algemenen kijkstaking, maar 't is al zo moeilijk om hier overeen te komen, hoe zou ik dan een massa mensen kunnen overtuigen om bijvoorbeeld een paar weken niet meer te kijken naar "onze"soap???
En om het over de aflevering van vandaag te hebben: mijn leesboek ligt al klaar... Ik ga lezen en tussendoor naar "Thuis" luisteren, mocht het toch de moeite van 't kijken waard zijn, dan heb ik maar mijn ogen naar TV te richten en mijn boek weg te leggen.
Moderator bericht:
Dit is het topic over "de aflevering van vandaag".
Gelieve bij het onderwerp te blijven.
Gelieve bij het onderwerp te blijven.

0 x
-
- Nog geen rang
Even een heel klein deel van mijn mening over wat er hier op de laatste pagina allemaal gezegd wordt.
Misschien is het allemaal wat gerekt. Maar als ze alles op 1 week doen dan wordt er weer commentaar gegeven dat het allemaal onrealistisch is dat het zo snel gaat. (denk maar aan bv Luc's genezing waar zoveel commentaar op is). Zo geraken de verhaallijnen makkelijk ook op en dan is het nog saaier om naar thuis ze kijken wegens de zoveelste blinde of de zoveelste transgender. En dan nog gaat het meeste allemaal sneller dan in het echte leven.
Voor de rest hou ik mijn mening (voorlopig) nog voor mij.
Misschien is het allemaal wat gerekt. Maar als ze alles op 1 week doen dan wordt er weer commentaar gegeven dat het allemaal onrealistisch is dat het zo snel gaat. (denk maar aan bv Luc's genezing waar zoveel commentaar op is). Zo geraken de verhaallijnen makkelijk ook op en dan is het nog saaier om naar thuis ze kijken wegens de zoveelste blinde of de zoveelste transgender. En dan nog gaat het meeste allemaal sneller dan in het echte leven.
Voor de rest hou ik mijn mening (voorlopig) nog voor mij.
0 x