Vrijwel de enige zinvolle piste (in het verhaal, natuurlijk). Op die manier blijft het huis in de familie Dedecker, dus Marianne zal eerder bereid zijn een redelijk bod te aanvaarden.Caligula schreef:Nu meen ik gehoord te hebben dat Marianne tegen Ann zei dat ze een bod mocht doen. Ann is daar (voorlopig) niet op ingegaan.
Maar iets minder dan 620K is nog altijd teveel vind ik. Nu zouden Ann en Tom het eventueel samen kunnen kopen, een soort familiehuis dus.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Een zus Claire (gespeeld door de zus van Leah Thys) die eerst een korte relatie had met Geert, en een broer waarmee ze geen contact meer had.ikke schreef:Ik mij meen te herinneren dat Marianne enig kind was. Ben ik mis?
0 x
-
ikke
- x 435
Ach ja.heidiw schreef:Een zus Claire (gespeeld door de zus van Leah Thys) die eerst een korte relatie had met Geert, en een broer waarmee ze geen contact meer had.ikke schreef:Ik mij meen te herinneren dat Marianne enig kind was. Ben ik mis?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Allé ikke, op de kamelen in Oman, ben je dat echt vergeten?
0 x
Potentia Principatum
-
Arciat
- Nog geen rang
-
ikke
- x 435
Nee, die is overleden.Arciat schreef:Broer Charles, leeft die nog?
0 x
-
tvx1
- x 435
Nee, voor zover we weten niet. Hij heeft HIV. Maar nadat hij naar Belize is verhuisd, werd er nooit meer iets over hem gezegd. Dus ook niet dat hij overleden zo zijn.ikke schreef:Nee, die is overleden.Arciat schreef:Broer Charles, leeft die nog?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Eric was toch haar broer?ikke schreef:Ik mij meen te herinneren dat Marianne enig kind was. Ben ik mis?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Nee, dat is haar neefje.lord F. schreef:Eric was toch haar broer?ikke schreef:Ik mij meen te herinneren dat Marianne enig kind was. Ben ik mis?
En hier nog een foto uit een ver verleden van die twee die hier boven ergens genoemd werden:

0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ah, was Carlos niet haar broer?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ik ben zo goed als zeker van wel, maar ik ga er geen discussie over houden, ik hou het hierbij.tvx1 schreef:Nee, voor zover we weten niet. Hij heeft HIV. Maar nadat hij naar Belize is verhuisd, werd er nooit meer iets over hem gezegd. Dus ook niet dat hij overleden zo zijn.ikke schreef:Nee, die is overleden.Arciat schreef:Broer Charles, leeft die nog?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Kort samengevat: Charles/"Carlos" en Claire zijn Marianne's broer en zus, en Eric is inderdaad de neef van Mariannelord F. schreef:Ah, was Carlos niet haar broer?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Kan er mij iemand zeggen wanneer er gezegd werd dat het "huis" eigenlijk het ouderlijk huis van Marianne was ? Want dat heb ik toch niet gehoord.
Carlos is de broer en Claire de zus van Marianne. Die foto hierboven is, denk ik, van de begrafenis van dokter Walter. Carlos had HIV maar er is nooit gezegd geweest dat hij overleden is aan die ziekte. Toen Carlos weer vertrok naar Belize, nadat hij een relatie heeft gehad met Jenny, is denk ik Tom hem gevolgd.
En ik vraag me ook af wat Marianne tegen Nancy gezegd heeft in dat telefoontje
Zou me niet verwonderen dat het een duivels plannetje is om Ann en Tom tegen elkaar op te zetten.
Carlos is de broer en Claire de zus van Marianne. Die foto hierboven is, denk ik, van de begrafenis van dokter Walter. Carlos had HIV maar er is nooit gezegd geweest dat hij overleden is aan die ziekte. Toen Carlos weer vertrok naar Belize, nadat hij een relatie heeft gehad met Jenny, is denk ik Tom hem gevolgd.
En ik vraag me ook af wat Marianne tegen Nancy gezegd heeft in dat telefoontje
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,mss. Maar zat Tom toen niet in Canada te dartelen met Bianca en Peggy?
Maar wat het telefoontje van Nancy-Marianne betreft,daar ben ik akkoord. Heel vreemd idd.
Nochtans moet Marianne toch ook wel weten dat Nancy de gazet van Thuis is hé.
Maar wat het telefoontje van Nancy-Marianne betreft,daar ben ik akkoord. Heel vreemd idd.
Nochtans moet Marianne toch ook wel weten dat Nancy de gazet van Thuis is hé.
0 x
Potentia Principatum
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
En een gazet wordt gebruikt om een vuurtje mee aan te stokenCaligula schreef:Nochtans moet Marianne toch ook wel weten dat Nancy de gazet van Thuis is hé.
0 x