Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Heeft Eddy stiekem een cursus zelfbeheersing gevolgd of zo?
0 x
Potentia Principatum
-
flodderke
- Poster rang 2

Eddy is blijkbaar niet boos op Frank, omdat hij dat van de vijver verzwegen had. Toch een beetje raar.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5

Denk ik ook. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Eddy het hierbij gaat laten.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Die grote plakker op het voorhoofd van Eddy was toch een wondermiddel. Niet het minste spoor van enige kwetsuur meer te zien! 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, ik zal je een geheim verklappen dat ik uit goede bron vernomen heb. Het zijn van die speciale Thuisplakkers die niet alleen bedekken (wat hun primaire functie zou kunnen zijn als je gewoon suffig nadenkt) maar ze hebben ook een snel en merkwaardig genezingseffect zodat na enkele weken er helemaal niks meer te zien is Voilà. Ik ga me bij deze daar uiteraard over informeren. 
0 x
Potentia Principatum
- Suske
- Poster rang 2

- x 238
- x 187
Die wonderlijke genezingsprocessen en speciale Thuisplakkers hebben echter maar weinig met het personage "Eddy" te maken, hè? Gelieve een beetje ontopic te blijven...
0 x
-
tvx1
- x 435
Eddy begint nu toch echt te overdrijven met zijn obsessie met Lucas. Wat nog het ergste is, is dat hij nooit zoveel (en nog steeds niet) begaan is geweest met zijn bloedeigen dochter.

0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Goh, ik vind het juist aandoenlijk om te zien dat hij zo gek is met dat manneke. Een obsessie kan ik het in elk geval zeker niet noemen...
Eddy is volgens mij gewoon extra begaan met Lucas omdat hij al vanaf het begin af aan een extra grote rol speelt in Lucas' leven. Vanwege zijn werkloosheid heeft hij dan ook vaak voor Lucas bezorgd en zo een echte band met hem opgebouwd. Zo erg is dat toch niet? Beter laat dan nooit, zou ik zeggen...
Eddy is volgens mij gewoon extra begaan met Lucas omdat hij al vanaf het begin af aan een extra grote rol speelt in Lucas' leven. Vanwege zijn werkloosheid heeft hij dan ook vaak voor Lucas bezorgd en zo een echte band met hem opgebouwd. Zo erg is dat toch niet? Beter laat dan nooit, zou ik zeggen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Maar nu hij terug werkt heeft hij toch ook niet zoveel tijd meer voor Lucas.
0 x
Potentia Principatum
-
Arciat
- Nog geen rang
Eddy zou liever met Lucas willen thuisblijven en de wekelijkse enveloppe van Peter ontvangen dan zich bij de Kabouters te moeten uitsloven 
0 x
-
tvx1
- x 435
En zijn dochter heeft niet zo een grote rol in zijn leven gespeeld, of zo?Christel schreef:Goh, ik vind het juist aandoenlijk om te zien dat hij zo gek is met dat manneke. Een obsessie kan ik het in elk geval zeker niet noemen...
0 x
-
Arciat
- Nog geen rang
Kan iemand mij, aub, zeggen wie die bloedeigen docher van Eddy is? Of over welke dochter het hier gaat.
Femke is de dochter van Eddy niet.
Heb ik dat allemaal in 20 jaar kijken gemist? Eddy een eigen dochter.
Femke is de dochter van Eddy niet.
Heb ik dat allemaal in 20 jaar kijken gemist? Eddy een eigen dochter.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
-
Arciat
- Nog geen rang