Oude Koeien
-
- Poster rang 2
Re: Oude Koeien
Ja, ik vond het zo'n raar afscheid. Ik hoop alleen dat ze Lena toch nog laten terugkeren want hoe stom zou het zijn om haar ook te laten verdwijnen, anders hadden ze gewoon beiden naar NY kunnen gaan en had dat ongeval geen enkele toegevoegde waarde.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik vond dat er weinig volk was op die herdenking... niemand van de Zus en zo, en zowel Jana, Toon als Peter hadden blijkbaar andere bezigheden. Nu hadden ze zelfs een aantal figuranten nodig, om de Frens toch een beetje te vullen! Emma is nog niet eens op de hoogte gebracht van het overlijden door Judith.
Ik veronderstel wel dat Lena nog terugkomt, het zou anders immers een heel raar afscheid zijn.
Ik veronderstel wel dat Lena nog terugkomt, het zou anders immers een heel raar afscheid zijn.
0 x
-
- Poster rang 2
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics, ook niet met de spoiler-knop.
Die is enkel en alleen voor het subforum 'Andere tv-programma's'.
Die is enkel en alleen voor het subforum 'Andere tv-programma's'.
0 x
-
- Nog geen rang
Lena moet haast wel terugkomen of dit zou de kortste verhaallijn in Thuisgeschiedenis geweest zijn. Paulien lijkt ook al behoorlijk wat van haar schuldgevoelens naast zich neergelegd te hebben.annekeHU schreef:Ik vond dat er weinig volk was op die herdenking... niemand van de Zus en zo, en zowel Jana, Toon als Peter hadden blijkbaar andere bezigheden. Nu hadden ze zelfs een aantal figuranten nodig, om de Frens toch een beetje te vullen! Emma is nog niet eens op de hoogte gebracht van het overlijden door Judith.
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3
- x 193
- x 236
Dit is het topic van 'de Oude Koeien' en dus niet bestemd voor het bespreken van huidige verhaallijnen.
En toekomstige verhaallijnen al helemaal niet, daarvoor zijn de spoiler- en eventueel de speculatietopics voor.
Gelieve hiermee rekening te willen houden.

En toekomstige verhaallijnen al helemaal niet, daarvoor zijn de spoiler- en eventueel de speculatietopics voor.
Gelieve hiermee rekening te willen houden.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist. Ik wacht gewoon de verwondingen af van Lowieke alvorens mijn oude koe eventueel te verzoenen met een levende koe.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Ik heb een echte oude koe: ik ben oude afleveringen aan het herzien en god wat is aflevering 57 ooit slecht gemonteerd geweest. Viel me echt op tussen al sie andere oude afleveringen ^^ (gaat wel niet over de inhoud van de aflevering maar goed )
Ze spreken tegenwoordig in de serie wel erg vaak over oude koeien vind ik :p
Ze spreken tegenwoordig in de serie wel erg vaak over oude koeien vind ik :p
0 x
-
- Nog geen rang
Gezien het iets is wat voor mij niet klopt, maar over t verleden gaat, post ik t even hier: in seizoen 1wanneer 'ons moe' erbij komt, zegt Simonne dat ze zelf nooit een moeder heeft gehad. Pertang lijkt t mij niet dat ze Yvette niet kende ofzo, zeker de recente verhaallijnen tonen toch aan dat ze altijd Yvetje gekend heeft. Welke clue mis ik?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik kijk pas vanaf seizoen 17, maar voor zover ik het begrepen heb, was het destijds de bedoeling dat "Simonneke" amper 3 maanden zou meespelen in de soap. Ze was dus de minnares van Frank, en die relatie zou niet lang duren. Blijkbaar zijn de scenarioschrijvers achteraf (omdat "Simonneke" goed aanvaard werd door de kijkers) van idee veranderd. En wellicht waren er in de tijd dat Yvette erbij kwam, alweer andere scenarioschrijvers ( die de vorige verhaallijnen niet tot in de details kenden) aan het werk voor de soap, en bijgevolg waren ze vergeten dat Simonneke ooit gezegd heeft haar moeder niet te hebben gekend.mysticia schreef:Gezien het iets is wat voor mij niet klopt, maar over t verleden gaat, post ik t even hier: in seizoen 1wanneer 'ons moe' erbij komt, zegt Simonne dat ze zelf nooit een moeder heeft gehad. Pertang lijkt t mij niet dat ze Yvette niet kende ofzo, zeker de recente verhaallijnen tonen toch aan dat ze altijd Yvetje gekend heeft. Welke clue mis ik?
Eenzelfde probleem doet zich voor met het ondertussen " beruchte" glazen oogje van Lowie. Als kind van ongeveer 5/6 jaar vertrekt hij met een glazen oog naar Mexico, om daarna na nog eens ca. 5 jaar terug te komen, als 17 jarige met 2 gezonde ogen.
0 x
-
- Poster rang 5
Goh, ik denk niet dat scenaristen zomaar iets vergeten. Meestal zijn er ook nog de acteurs die het wel weten. 
Meer waarschijnlijk is dat ze een verhaallijn verdraaien omdat hun dat beter uitkomt. Zoals dat glazen oog van Lowietje >> bij dat ongeluk paste dat in het verhaal, maar gezien je met een halfblind personage minder mogelijkheden hebben hebben ze dat weggelaten.

Meer waarschijnlijk is dat ze een verhaallijn verdraaien omdat hun dat beter uitkomt. Zoals dat glazen oog van Lowietje >> bij dat ongeluk paste dat in het verhaal, maar gezien je met een halfblind personage minder mogelijkheden hebben hebben ze dat weggelaten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Het is en blijft bedrog hé,niet netjes. Nog een geluk dat Lowieke destijds geen arm of been was kwijtgeraakt.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
-
- x 435
En diezelfde scenaristen die die opmerking zijn "vergeten", hebben dan wel onthouden dat ze Simonneke tijdens één van de eerste aflevering hadden laten zeggen dat ze hare Heman had verlaten voor Frank en hebben die Herman dan zelfs nog vele jaren als een volwaardig personage laten opduiken?annekeHU schreef:Ik kijk pas vanaf seizoen 17, maar voor zover ik het begrepen heb, was het destijds de bedoeling dat "Simonneke" amper 3 maanden zou meespelen in de soap. Ze was dus de minnares van Frank, en die relatie zou niet lang duren. Blijkbaar zijn de scenarioschrijvers achteraf (omdat "Simonneke" goed aanvaard werd door de kijkers) van idee veranderd. En wellicht waren er in de tijd dat Yvette erbij kwam, alweer andere scenarioschrijvers ( die de vorige verhaallijnen niet tot in de details kenden) aan het werk voor de soap, en bijgevolg waren ze vergeten dat Simonneke ooit gezegd heeft haar moeder niet te hebben gekend.mysticia schreef:Gezien het iets is wat voor mij niet klopt, maar over t verleden gaat, post ik t even hier: in seizoen 1wanneer 'ons moe' erbij komt, zegt Simonne dat ze zelf nooit een moeder heeft gehad. Pertang lijkt t mij niet dat ze Yvette niet kende ofzo, zeker de recente verhaallijnen tonen toch aan dat ze altijd Yvetje gekend heeft. Welke clue mis ik?
Eenzelfde probleem doet zich voor met het ondertussen " beruchte" glazen oogje van Lowie. Als kind van ongeveer 5/6 jaar vertrekt hij met een glazen oog naar Mexico, om daarna na nog eens ca. 5 jaar terug te komen, als 17 jarige met 2 gezonde ogen.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,en dan heeft Simonneke die Herman in zijn laatste dagen nog een "toemaatje" gegeven.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Anke Helsen
Ik ben toevallig nog op een interessant weetje uitgekomen. Anke Helsen, die we nu in Thuis kunnen zien als Kath De Belder de moeder van Jens (en Stijn), heeft jaren geleden al eens meegespeeld Thuis. Ze speelde tijdens seizoen 2 de rechter tijdens het proces tussen Robert Vercammen en Frank. Toevallig speelde Katrien Vandendries toen ook haar eerste thuispersonage: Carolien Jacobs.
0 x