Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door nounake »

Geen kat die zich afvraagt waar ze naartoe zullen , incl."schatteke" Jenny en hare sukkelaar Leo :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Captain Cuckoo schreef:Marianne die zonder verpinken het huis verkoopt waar ze gedurende al die seizoenen zo aan gehecht was. Zelfs aan onzichtbaar Sandrientje wordt geen moment gedacht. Peggy gaat slaafs akkoord met ieder voorstel van Peter. Geen tegenargument, geen snik. In de Zus en Zo nemen Rosa en Peggy vrolijk fluitend afscheid van hun zo geliefde B&B.
Ik vraag mij af ik ik gisteren wel naar Thuis gekeken heb. :denk:
Goede opmerkingen!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik had vooral meer van het "snode" plan van Peter verwacht.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,idd. Begrijpe wie begrijpen kan. Vrolijke Marianne die huis en inboedel verkoopt, Sandrinneke? Wie is dat ook alweer?
En als Peter dan al snode plannen had heeft hij ze niet eens moeten bovenhalen. Peggy gaat akkoord met vanalles en nog wat en ze gaat weg en dat allemaal voor 1 euro. Daar gaat Peter niet moeilijk over doen. Hij heeft zowat alles wat hij wou. Ik had idd een ietwat stormachtiger bemiddeling verwacht. Meester Baert kon haar ogen en oren niet geloven!
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Ja,idd. Begrijpe wie begrijpen kan. Vrolijke Marianne die huis en inboedel verkoopt, Sandrinneke? Wie is dat ook alweer?
En als Peter dan al snode plannen had heeft hij ze niet eens moeten bovenhalen. Peggy gaat akkoord met vanalles en nog wat en ze gaat weg en dat allemaal voor 1 euro. Daar gaat Peter niet moeilijk over doen. Hij heeft zowat alles wat hij wou. Ik had idd een ietwat stormachtiger bemiddeling verwacht. Meester Baert kon haar ogen en oren niet geloven!
1 euro, maal hoeveel???
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
Caligula schreef:Ja,idd. Begrijpe wie begrijpen kan. Vrolijke Marianne die huis en inboedel verkoopt, Sandrinneke? Wie is dat ook alweer?
1 euro, maal hoeveel???
De symbolische euro schadevergoeding, je kent dat toch van andere tv-series? ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

620.000€ niet zoveel voorzo een groot huis ..
Bij mijn ouders in de straat is een huis van 580.000€ te koop en dat is veeeeel kleiner :eek:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En ik heb een prachtige villa gekocht voor 400K (3jaar geleden) Ik geef toe het heeft wel 6 maand geduurd maar toch...
Nu wat de symbolische euro betreft: Dit is geen rechtzaak he, het is een bemiddeling. Dus eventuele "opcentiemen" komen hier niet ter sprake. 1 euro=1euro.
Voor de rest zou ik zeggen: een typische maandag episode, flauwtjes maar groeiend naar meer.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:En ik heb een prachtige villa gekocht voor 400K (3jaar geleden) Ik geef toe het heeft wel 6 maand geduurd maar toch...
Nu wat de symbolische euro betreft: Dit is geen rechtzaak he, het is een bemiddeling. Dus eventuele "opcentiemen" komen hier niet ter sprake. 1 euro=1euro.
Voor de rest zou ik zeggen: een typische maandag episode, flauwtjes maar groeiend naar meer.
Mij leek het dat een aanzet is gegeven om zowel Ann als Tom als kandidaat op te voeren voor het doktershuis. Beide kunnen het zich veroorloven, beiden hebben een emotionele band en beiden kunnen het voor hun beroep fiscaal inbrengen :shhh: .
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Als het zo verder gaat, haak ik binnenkort weer af. Kandidaat-kopers die door de praktijkruimte wandelen terwijl het spreekuur bezig is, het allergieverhaaltje dat je al dagen zag aankomen, idem voor de hartaanval van Waldek - het is allemaal weer van een bedroevend niveau.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
ikke
x 435

Bericht door ikke »

eddy en nancy schreef:Als het zo verder gaat, haak ik binnenkort weer af. Kandidaat-kopers die door de praktijkruimte wandelen terwijl het spreekuur bezig is, het allergieverhaaltje dat je al dagen zag aankomen, idem voor de hartaanval van Waldek - het is allemaal weer van een bedroevend niveau.
Ik was ook heel erg ontgoocheld/verontwaardigd over dat circus in het dokterskabinet. Dat de scenaristen zoiets inbrengen!!!
Ik heb er geen woorden voor, anders zou ik mij aan 't werk zetten om een ***bericht te plaatsen in het openbrief-topic. :twisted:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Da's toch gewoon slapstick. Bij Laurel en Hardy stel je je toch ook geen vragen ?
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Slapstick is om te lachen, deze scene was gewoon belachelijk.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
ikke
x 435

Bericht door ikke »

eddy en nancy schreef:Slapstick is om te lachen, deze scene was gewoon belachelijk.
Té (ergerlijk)belachelijk, mijn gedacht!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

flodderke schreef:Da's toch gewoon slapstick. Bij Laurel en Hardy stel je je toch ook geen vragen ?
Met Laurel en Hardy kan ik lachen, met belachelijk, onrealistische soapscène's helemaal niet.
Beide zaken zijn niet te vergelijken, appelen en peren....
0 x
Plaats reactie