Wiske de kat
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
Wiske de kat
De kat van Olivia zal vanaf nu ook een Thuispersonage zijn, sinds gisteren. Dus? Hopelijk hoort ze hier thuis op het forum. En laat je gedachten en meningen over Wiske hier maar los.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
- x 435
Re: Wiske de kat
Voor mij is Wiske heel erg welkom, maar ik vrees dat ze dezelfde weg zal opgaan als de hond van... ja, van wie was die hond ook alweer, hij veranderde een paar maal van baasjes vooraleer hij door toedoen van Gaïa uit "Thuis" verdween. Zelfs de vis en de kanarie van Frank spelen niet meer mee.GroteThuisfan!!! schreef:De kat van Olivia zal vanaf nu ook een Thuispersonage zijn, sinds gisteren. Dus? Hopelijk hoort ze hier thuis op het forum. En laat je gedachten en meningen over Wiske hier maar los.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Dat was Bengo. Maar ik hoop vooral dat deze kat niet hetzelfde lot beschoren is als Rozitska, de vorige Thuiskat.ikke schreef:Voor mij is Wiske heel erg welkom, maar ik vrees dat ze dezelfde weg zal opgaan als de hond van... ja, van wie was die hond ook alweer, hij veranderde een paar maal van baasjes vooraleer hij door toedoen van Gaïa uit "Thuis" verdween. Zelfs de vis en de kanarie van Frank spelen niet meer mee.GroteThuisfan!!! schreef:De kat van Olivia zal vanaf nu ook een Thuispersonage zijn, sinds gisteren. Dus? Hopelijk hoort ze hier thuis op het forum. En laat je gedachten en meningen over Wiske hier maar los.
0 x
-
- x 435
Die was ik al helemaal vergeten, en wat is ermee gebeurd?tvx1 schreef:Dat was Bengo. Maar ik hoop vooral dat deze kat niet hetzelfde lot beschoren is als Rozitska, de vorige Thuiskat.ikke schreef:Voor mij is Wiske heel erg welkom, maar ik vrees dat ze dezelfde weg zal opgaan als de hond van... ja, van wie was die hond ook alweer, hij veranderde een paar maal van baasjes vooraleer hij door toedoen van Gaïa uit "Thuis" verdween. Zelfs de vis en de kanarie van Frank spelen niet meer mee.GroteThuisfan!!! schreef:De kat van Olivia zal vanaf nu ook een Thuispersonage zijn, sinds gisteren. Dus? Hopelijk hoort ze hier thuis op het forum. En laat je gedachten en meningen over Wiske hier maar los.
0 x
-
- Poster rang 5
Die grijze dikzak is ermee gaan lopen. Even zijn naam kwijt. Ex van Jenny.ikke schreef:Die was ik al helemaal vergeten, en wat is ermee gebeurd?tvx1 schreef:Dat was Bengo. Maar ik hoop vooral dat deze kat niet hetzelfde lot beschoren is als Rozitska, de vorige Thuiskat.ikke schreef:Voor mij is Wiske heel erg welkom, maar ik vrees dat ze dezelfde weg zal opgaan als de hond van... ja, van wie was die hond ook alweer, hij veranderde een paar maal van baasjes vooraleer hij door toedoen van Gaïa uit "Thuis" verdween. Zelfs de vis en de kanarie van Frank spelen niet meer mee.GroteThuisfan!!! schreef:De kat van Olivia zal vanaf nu ook een Thuispersonage zijn, sinds gisteren. Dus? Hopelijk hoort ze hier thuis op het forum. En laat je gedachten en meningen over Wiske hier maar los.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 2
- Caligula
- Poster rang 5
Was Rozitska de kat niet vergiftigd door die gangster-dealer van Kasper om hem onder druk te zetten?
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Nee absoluut niet. Een lid van de bende waarvoor Kapser drugs dealde heeft haar de nek omgewrongen.lord F. schreef:Die grijze dikzak is ermee gaan lopen. Even zijn naam kwijt. Ex van Jenny.ikke schreef:Die was ik al helemaal vergeten, en wat is ermee gebeurd?tvx1 schreef:Dat was Bengo. Maar ik hoop vooral dat deze kat niet hetzelfde lot beschoren is als Rozitska, de vorige Thuiskat.ikke schreef:Voor mij is Wiske heel erg welkom, maar ik vrees dat ze dezelfde weg zal opgaan als de hond van... ja, van wie was die hond ook alweer, hij veranderde een paar maal van baasjes vooraleer hij door toedoen van Gaïa uit "Thuis" verdween. Zelfs de vis en de kanarie van Frank spelen niet meer mee.GroteThuisfan!!! schreef:De kat van Olivia zal vanaf nu ook een Thuispersonage zijn, sinds gisteren. Dus? Hopelijk hoort ze hier thuis op het forum. En laat je gedachten en meningen over Wiske hier maar los.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
-
- x 435
Gisteren was Lowie weer aan het niezen.
'k Vrees dat Wiske niet zal kunnen blijven, tenzij Lowie met een pilleke van zijn genies af kan geholpen worden?
De rest van het gemeenschapshuis zag duidelijk geen graten in de aanwezigheid van een kat.
Lang leve Wiske?!
'k Vrees dat Wiske niet zal kunnen blijven, tenzij Lowie met een pilleke van zijn genies af kan geholpen worden?
De rest van het gemeenschapshuis zag duidelijk geen graten in de aanwezigheid van een kat.
Lang leve Wiske?!
0 x
-
- Poster rang 2
Volgens Olivia een exotische raskat. Voorlopig zie ik dat nog niet. Zou het kunnen dat het een langhaar wordt ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Poster rang 2
Ik denk dat menige lover op zoek naar cadeaus nog op ideeën komt als hij ziet hoe de kat de vrouwen vertedert.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En moeder kat zou dan iets gedaan hebben met een ordinaire belgische zwerfkat? 

0 x
Potentia Principatum