Eurosong

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Eurosong

Bericht door lord F. »

flodderke schreef:Bij Van Gils en Gasten werd een hele speciale versie van het nummer gespeeld en dan de hemel in geprezen. Sorry, maar zo een kakofonie heb ik zelden gehoord !
Link?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

flodderke schreef:Bij Van Gils en Gasten werd een hele speciale versie van het nummer gespeeld en dan de hemel in geprezen. Sorry, maar zo een kakofonie heb ik zelden gehoord !
Ach het had erger gekund. En als er ooit een programma verlegen zit om een Selah Sue-van-den-Aldi: één adres. :whistle:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Valt toch nog mee? :)
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

De zang en de piano klonken nochtans alsof ze elk in hun eigen toonaard bezig waren. Apart zou het nog klinken, maar samen ? Kop noch staart kon ik eraan krijgen.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

:razz:
Captain Cuckoo schreef:
Ach het had erger gekund. En als er ooit een programma verlegen zit om een Selah Sue-van-den-Aldi: één adres. :whistle:
Awel, toen ik het vorige week zag moest ik onmiddellijk aan Selah Sue denken. Hoor ik vlak daarna dat het door haar werd geschreven. Dan had Selah Sue het beter gewoon zelf gedaan. :razz:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Had er ook geen gast van Depeche Mode eraan meegeschreven of heb ik dat verkeerd gehoord?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

lord F. schreef:Had er ook geen gast van Depeche Mode eraan meegeschreven of heb ik dat verkeerd gehoord?
Eurosong en Depeche Mode in dezelfde zin? :eek: Begin maar al te bidden op uw gekneusde knietjes dat David Gahan niet op dit forum komt lezen. :think:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:
lord F. schreef:Had er ook geen gast van Depeche Mode eraan meegeschreven of heb ik dat verkeerd gehoord?
Eurosong en Depeche Mode in dezelfde zin? :eek: Begin maar al te bidden op uw gekneusde knietjes dat David Gahan niet op dit forum komt lezen. :think:
ahum, zie http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... =1.2549252 8)

" "What's the pressure" werd geschreven door Selah Sue en geproducet door Peter Gordeno van Depeche Mode."

Als David Graham al niet op de hoogte zou zijn ligt dat dus aan die gast. :mrgreen:

Maar het lijkt me ook dat ze aan namedropping deden in dat artikel.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

lord F. schreef:
Captain Cuckoo schreef:
ahum, zie http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... =1.2549252 8)

" "What's the pressure" werd geschreven door Selah Sue en geproducet door Peter Gordeno van Depeche Mode."

Als David Graham al niet op de hoogte zou zijn ligt dat dus aan die gast. :mrgreen:
Maar het lijkt me ook dat ze aan namedropping deden in dat artikel.
Effe opgezocht, en ge hebt gelijk: http://www.demorgen.be/muziek/laura-tes ... -b055f353/ Neemt niet weg dat de sfeer van dit liedje totààl niet ruikt naar Depeche Mode. Maximum een flauw zweempje Chic of Queen, méér zeker niet.
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Ik ben grote Eurosongfan,denk ni dat we hoge ogen gaan gooien met dit nummer,de finale halen zal al moeilijk genoeg zijn.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

men zegt dat dit nummer lijkt op Fleur Sax of zoietske. Maar ik was onlangs in een winkel en ik hoorde een nr dat er nog veel meer op trok, zodanig dat ik eerst niet kon onderscheiden of het Laura Tesoro was of niet. Wat dat nr was weet ik jammer genoeg niet.
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Je moet eens luisteren naar Lisa Del bo:liefde is... en dan naar Friends:listen to your heartbeat!Klink dezelfde lijn! :eek:
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Nog Songfestivalfans hier die al een favoriet nummer of nummers hebben? :D
Mijn top 3 is momenteel Ijsland - Tsjechië - Frankrijk.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Prieeltje schreef:Nog Songfestivalfans hier die al een favoriet nummer of nummers hebben? :D
Mijn top 3 is momenteel Ijsland - Tsjechië - Frankrijk.
Is dat dit weekend al mss? :)
0 x
Plaats reactie