Link?flodderke schreef:Bij Van Gils en Gasten werd een hele speciale versie van het nummer gespeeld en dan de hemel in geprezen. Sorry, maar zo een kakofonie heb ik zelden gehoord !
Eurosong
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Eurosong
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ach het had erger gekund. En als er ooit een programma verlegen zit om een Selah Sue-van-den-Aldi: één adres.flodderke schreef:Bij Van Gils en Gasten werd een hele speciale versie van het nummer gespeeld en dan de hemel in geprezen. Sorry, maar zo een kakofonie heb ik zelden gehoord !
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

-
flodderke
- Poster rang 2

De zang en de piano klonken nochtans alsof ze elk in hun eigen toonaard bezig waren. Apart zou het nog klinken, maar samen ? Kop noch staart kon ik eraan krijgen.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Awel, toen ik het vorige week zag moest ik onmiddellijk aan Selah Sue denken. Hoor ik vlak daarna dat het door haar werd geschreven. Dan had Selah Sue het beter gewoon zelf gedaan.Captain Cuckoo schreef:Ach het had erger gekund. En als er ooit een programma verlegen zit om een Selah Sue-van-den-Aldi: één adres.flodderke schreef:Bij Van Gils en Gasten werd een hele speciale versie van het nummer gespeeld en dan de hemel in geprezen. Sorry, maar zo een kakofonie heb ik zelden gehoord !
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
lord F.
- Poster rang 5

Had er ook geen gast van Depeche Mode eraan meegeschreven of heb ik dat verkeerd gehoord?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Eurosong en Depeche Mode in dezelfde zin?lord F. schreef:Had er ook geen gast van Depeche Mode eraan meegeschreven of heb ik dat verkeerd gehoord?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ahum, zie http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... =1.2549252Captain Cuckoo schreef:Eurosong en Depeche Mode in dezelfde zin?lord F. schreef:Had er ook geen gast van Depeche Mode eraan meegeschreven of heb ik dat verkeerd gehoord?Begin maar al te bidden op uw gekneusde knietjes dat David Gahan niet op dit forum komt lezen.
" "What's the pressure" werd geschreven door Selah Sue en geproducet door Peter Gordeno van Depeche Mode."
Als David Graham al niet op de hoogte zou zijn ligt dat dus aan die gast.
Maar het lijkt me ook dat ze aan namedropping deden in dat artikel.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Effe opgezocht, en ge hebt gelijk: http://www.demorgen.be/muziek/laura-tes ... -b055f353/ Neemt niet weg dat de sfeer van dit liedje totààl niet ruikt naar Depeche Mode. Maximum een flauw zweempje Chic of Queen, méér zeker niet.lord F. schreef:ahum, zie http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... =1.2549252Captain Cuckoo schreef:Eurosong en Depeche Mode in dezelfde zin?lord F. schreef:Had er ook geen gast van Depeche Mode eraan meegeschreven of heb ik dat verkeerd gehoord?Begin maar al te bidden op uw gekneusde knietjes dat David Gahan niet op dit forum komt lezen.
![]()
" "What's the pressure" werd geschreven door Selah Sue en geproducet door Peter Gordeno van Depeche Mode."
Als David Graham al niet op de hoogte zou zijn ligt dat dus aan die gast.
Maar het lijkt me ook dat ze aan namedropping deden in dat artikel.
0 x
-
RWSBfan
- Poster rang 1

Ik ben grote Eurosongfan,denk ni dat we hoge ogen gaan gooien met dit nummer,de finale halen zal al moeilijk genoeg zijn.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

men zegt dat dit nummer lijkt op Fleur Sax of zoietske. Maar ik was onlangs in een winkel en ik hoorde een nr dat er nog veel meer op trok, zodanig dat ik eerst niet kon onderscheiden of het Laura Tesoro was of niet. Wat dat nr was weet ik jammer genoeg niet.
0 x
-
RWSBfan
- Poster rang 1

Je moet eens luisteren naar Lisa Del bo:liefde is... en dan naar Friends:listen to your heartbeat!Klink dezelfde lijn! 
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Nog Songfestivalfans hier die al een favoriet nummer of nummers hebben?
Mijn top 3 is momenteel Ijsland - Tsjechië - Frankrijk.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
lord F.
- Poster rang 5

Is dat dit weekend al mss?Prieeltje schreef:Nog Songfestivalfans hier die al een favoriet nummer of nummers hebben?![]()
0 x