Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Christel »

Inderdaad... :lol:
En ook ik ben dat helemaal met je eens hoor, Jessie. Het is alleen dat ik dit - Marianne kennende - nog wel érgens kan volgen (in tegenstelling tot de rest van Marianne's recentelijke reacties :razz: ). Die rechtszaak om haar huis/erfenis heeft enorm veel kapot gemaakt, en ik kan me voorstellen dat ze zichzelf ontzettend gepluimd heeft gevoeld toen. Dat vergeet je ook niet zomaar, denk ik.
Alle goedbedoelde acties die Tom daarna gedaan heeft voor zijn moeder, hadden niks met geld te maken, dus misschien dat ze daarom de link niet legt? :-? En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat Marianne niet echt bekend staat om haar fijngevoeligheid...

Maar waarom Tom dit dan nog niet onder haar neus gewreven heeft om haar e.e.a. duidelijk te maken, is mij ook een raadsel... :crazy: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Christel schreef:Maar waarom Tom dit dan nog niet onder haar neus gewreven heeft om haar e.e.a. duidelijk te maken, is mij ook een raadsel... :crazy: ;)
Om de lieve vrede te bewaren na al het geruzie tussen Ann en Marianne?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef:
Christel schreef:Maar waarom Tom dit dan nog niet onder haar neus gewreven heeft om haar e.e.a. duidelijk te maken, is mij ook een raadsel... :crazy: ;)
Vrede? De wapenstilstand in stand te houden, zou ik zeggen. Want er moet niet veel gebeuren voor 't weer in 't honderd loopt. :denk:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat voor een vreselijk mens is dat toch. En ze vergeet helemaal dat ze met haar acties ook haar oogappel Sandrine treft. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Marianne heeft daar wel een bom gegooid. Ik hoop dat ze niet in haar eigen gezicht gaat ontploffen.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Marianne heeft daar wel een bom gegooid. Ik hoop dat ze niet in haar eigen gezicht gaat ontploffen.
Marianne is bezig met de tactiek van de verschroeide aarde, en we weten wat gebeurd is met de vorige die hetzelfde idee had. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De verschroeide aarde ...mooi gezegd. Dan blijft er eigelijk niks meer over, noch voor haar, voor Ann,voor Tom,voor Sandrine, voor William (alhoewel...) Zou ze iets opgedaan hebben in Toscane?
0 x
Potentia Principatum
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 8

Bericht door frankbomans »

Marianne, Marianne... wat gebeurt er toch met haar :(
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze is er vast van overtuigd dat ze lang en gelukkig met William zal leven in Toscane. En dan kan ze natuurlijk haar huis verkopen, dat lijkt mij toch haar goed recht. Het zou te zot zijn dat die twee dames daar gewoon in bleven wonen, of ze nou deugen of niet.
Aan de andere kant lijkt het mij toch tamelijk voorbarig om inderdaad de schepen achter zich te verbranden
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
heidiw schreef:
Vrede? De wapenstilstand in stand te houden, zou ik zeggen. Want er moet niet veel gebeuren voor 't weer in 't honderd loopt. :denk:
Dat is ook meteen het grootste probleem in deze hele situatie, denk ik. De onderlinge verhoudingen zijn al een hele tijd geleden gaan rotten, en het enige wat daar tot nu toe aan gedaan werd, is dat ze die rottende plekken alleen maar een beetje toegedekt hebben. Er werd niks uitgepraat, laat staan dat het opgelost werd, en Marianne is eigenlijk maar gewoon naar Toscane "gevlucht" onder het motto dat iedereen dan tevreden was.
Van die onderhuidse spanningen kan William nu heel eenvoudig misbruik maken, mocht hij dat willen. Eigenlijk is hij wat dat betreft in een gespreid bedje gevallen...

Dat Marianne alle schepen achter zich verbrandt, lijkt mij inderdaad ook niet bepaald de meest verstandige oplossing :nope:
Het lijkt wel alsof ze alle problemen van de afgelopen tijd op een grote hoop geveegd heeft en daar gewoon klaar mee is.
Echt toerekeningsvatbaar is ze in elk geval toch niet meer, anders zou ze toch zeker niet kiezen voor een leven met die bedrieger. Hij is niet eens het beste van het slechtste... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Marianne heeft daar wel een bom gegooid. Ik hoop dat ze niet in haar eigen gezicht gaat ontploffen.
Tuurlijk wel!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:Ze is er vast van overtuigd dat ze lang en gelukkig met William zal leven in Toscane. En dan kan ze natuurlijk haar huis verkopen, dat lijkt mij toch haar goed recht. Het zou te zot zijn dat die twee dames daar gewoon in bleven wonen, of ze nou deugen of niet.
Aan de andere kant lijkt het mij toch tamelijk voorbarig om inderdaad de schepen achter zich te verbranden
Ze betalen haar wel huur, hé. Dat is nog een mooie inkomst voor haar. En het zijn niet alleen die twee dames die daar wonen. Haar allerliefste kleindochter woont er ook. En die gooit ze dus ook zomaar op straat.
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 22 jan 2016, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,over Marianne ga ik voorlopig niks meer zeggen, dit is te onzinnig. Even wachten tot William echt in actie komt.
0 x
Potentia Principatum
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

tvx1 schreef:Wat voor een vreselijk mens is dat toch. En ze vergeet helemaal dat ze met haar acties ook haar oogappel Sandrine treft. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Wie ? :think: ;)

Ja, Marianne .. Wat is er toch met haar aan de hand :|
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze kan toch moeilijk haar huis aan houden alleen voor Sandrine. Sandrine is de zorg van haar moeders.
0 x
Plaats reactie