Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Dat is nu juist de sterkte van de man hé. Hij doet enorme stommiteiten, is brutaal en begrijpt niks (een echte Bomans eigelijk) en dan kan hij toch zo lief,onschuldig overkomen dat zelfs Angela Merkel er in zou trappen. En Olijfje,tja ze ziet haar manneke graag hé.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Precies! En daar heeft naïeve Olijf natuurlijk nog niet gedacht. Die gelooft sinds gisteren ècht dat Lowie Bomans haar voortaan altijd respectvol zal behandelen.nounake schreef:Helemaal zijn vader Bah !

0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5
Zijn jullie niet een beetje te streng voor Lowie, OK het is een halve Bomans maar het is ook een halve Leontien. En hij maakt een moeilijke periode door waar hij mss niet zo goed mee omkan.Maar goed. Nu moet gezegd:echt veel huishoudelijke hulp krijgt hij daar niet in dat kippenhok.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Misschien kan hij de club eens bij elkaar roepen en afspraken maken over wie de afwas doet etc. En dat degene die zich daar niet aan houdt geen recht meer heeft om daar te wonen (of zoiets). Maar het is niet alleen dat hij veel huishoudelijk werk moet doen, maar over dat studeren kan hij misschien ook eens afspraken maken i.p.v. te doen zoals hij nu doet. Spreek met Olijf af dat ze hem met rust laat als hij moet studeren. enz. enz.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Over de (onbestaande) huishoudelijke organisatie zal ik het niet eens hebben. Mij stoort het enigszins dat hij Olijfje ziet als gezelschap als het Lowieke Bomans goed uit komt. Wij weten intussen dat hij een ongelukkige jeugd heeft gehad, maar dat geeft hem niet het recht zich zo dikwijls tegenover Olijfje als een kl♫tzak te gedragen.Caligula schreef:Zijn jullie niet een beetje te streng voor Lowie, OK het is een halve Bomans maar het is ook een halve Leontien. En hij maakt een moeilijke periode door waar hij mss niet zo goed mee omkan.Maar goed. Nu moet gezegd:echt veel huishoudelijke hulp krijgt hij daar niet in dat kippenhok.
0 x
-
- x 435
Ik denk zelfs niet eens dat de jeugd van Lowie zo ongelukkig was. Akkoord, ze moesten veel verhuizen en Leontien zal wel een soort ongezonde argwaan overgedragen hebben op Lowie. Maar ongelukkig was zijn jeugd verder niet. Hij werd opgevoed door Leontien en die valt niets te verwijten.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Alweer een argument minder om medelijden af te dwingen voor dat arrogante kereltje.Omega schreef:Ik denk zelfs niet eens dat de jeugd van Lowie zo ongelukkig was. Akkoord, ze moesten veel verhuizen en Leontien zal wel een soort ongezonde argwaan overgedragen hebben op Lowie. Maar ongelukkig was zijn jeugd verder niet. Hij werd opgevoed door Leontien en die valt niets te verwijten.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik weet niet of om de haverklap verhuizen in een land als Mexico met altijd het gevoel dat er iemand achter je aanzit een gelukkige jeugd mag noemen. Hij had zelfs niet de tijd om vrienden te maken. Dat hij het moeilijk heeft om iemand te vertrouwen kan ik echt wel begrijpen.
En wat het huishouden daar in dat kippenhok betreft is het motto: Lowieke zal het wel doen.
En wat het huishouden daar in dat kippenhok betreft is het motto: Lowieke zal het wel doen.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Dat is tenminste gezegd zoals het is, en als je moeder je enige baken is die zo triest aan haar einde komt en je wordt overgepot naar een land met familie die je niet kent
waar je van meetaf weer opnieuw moet beginnen, dat laat sporen na.
waar je van meetaf weer opnieuw moet beginnen, dat laat sporen na.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel ons Lowieke gaat toch ng een tandje moeten bijsteken om Olijfje helemaal te overtuigen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Lowieke voelt dat Olijfje haar dreigementjes wel eens echt zou kunnen menen. Natuurlijk gaat hij nu à la Bomans zodanig overdrijven met zijn stuntelige pogingen om het bij te leggen dat het irritant wordt.Caligula schreef:Wel ons Lowieke gaat toch ng een tandje moeten bijsteken om Olijfje helemaal te overtuigen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Mss, maar ik denk toch dat hij Olijfke gaat kunnen "overtuigen"...
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Voor het eerst leek Lowie verbaasd dat Olijfje zich verweerde. Dat pikt, he Lowieke?Caligula schreef:Mss, maar ik denk toch dat hij Olijfke gaat kunnen "overtuigen"...

0 x