Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Krijgt Renzo nu ook al een beetje schrik als hij Peggy met Dylan bezig ziet?
Viel mij ook op! En wat wou het toeval? Renzo stond even later wèl samen met Wendy vrolijk met Dylan in het rond te zwaaien.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:Krijgt Renzo nu ook al een beetje schrik als hij Peggy met Dylan bezig ziet?
Viel mij ook op! En wat wou het toeval? Renzo stond even later wèl samen met Wendy vrolijk met Dylan in het rond te zwaaien.
Goh ja maar toen deed hij het wel zélf en dat is heel verschillend of dat je het iemand anders ziet doen, kwestie van zelf controle hebben of uit handen geven.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

heidiw schreef:
Captain Cuckoo schreef:
Goh ja maar toen deed hij het wel zélf en dat is heel verschillend of dat je het iemand anders ziet doen, kwestie van zelf controle hebben of uit handen geven.
Hij komt wel bijna paniekerig tussenbeide als hij Peggy met Dylan ziet dollen, maar kan niet begrijpen dat Peter furieus reageerde toen die veronderstelde dat Peggy Lucas opnieuw iets wou aandoen?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:Hij komt wel bijna paniekerig tussenbeide als hij Peggy met Dylan ziet dollen, maar kan niet begrijpen dat Peter furieus reageerde toen die veronderstelde dat Peggy Lucas opnieuw iets wou aandoen?
Ik denk gewoon dat hij bang was dat ze Dylan niet zou kunnen houden en hij op zijn hoofd ging vallen en dat Renzo intussen wel weet dat Peggy er zelfs niet aan denkt een kind iets aan te doen.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik vond het een domme scene - sloeg echt nergens op. Peggy moet ervaren dat Renzo haar ook niet meer vertrouwt (na een innige relatie geruime tijd, met ook zijn zoon) om het gebeuren van 1.5 jr geleden en - erger nog - hij speelt met zijn zoon samen met zijn ex. Hoe goed kun je het inwrijven.
Nee, vind het er weer over - de ene verwikkeling na de ander, word er nu wel een beetje moe van.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Door Peggy haar volledige bekentenis is Renzo zichtbaar geschrokken en de scene
met Peggy en Dylan is daar een gevolg van.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Dat is waar men naartoe wil met die scene, maar het gebeuren met Lucas heeft totaal niets te maken met de relatie met Renzo en het spelen met zijn zoon.
En hij heeft juist zo zijn best gedaan om haar uit het verleden te halen, te leren haar eigen weg te gaan en niet aan oud zeer te blijven hangen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vond zijn reactie op Peggy die met Dylan aan het spelen was ook nogal overdreven. Had ik ook helemaal niet van Renzo verwacht :mrgreen: Slaat eigenlijk nergens op.
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Nee, dat past echt niet bij hoe Renzo al anderhalf jaar is en met Peggy omgaat...Logisch dat hij geschrokken is van de verklaring en misschien ook kwaad, maar deze reactie is vreemd, alsof Peggy Dylan ging laten vallen :wtf:
En hij heeft nog nooit in de tijd dat wij hem kennen in Thuis met Wendy en Dylan samen gespeeld en nu opeens wel, ze willen duidelijk ergens naartoe.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Misschien was hij "gewoon" bang dat zijn zoon zou vallen, of het nu Peggy was of iemand anders die er zo met draaide . Ik zou ook schrikken ; als ge dat zelf doet weet ge dat ge het kind goed vast hebt maar het zien doen geeft wel een onrustig gevoel .

Maar ok , hij reageerde wel heel fel en in de huidige contexte nam Peggy dat natuurlijk anders op .
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Renzo's houding tov Peggy is veranderd sinds haar bekentenis. 'iedereen maakt fouten' zei hij en keek dan zeer bedenkelijk naar Peggy. Het vertrouwen is weg.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Dat het vertrouwen weg is kan ik me wel enigszins voorstellen, maar niet zozeer over hoe ze met Dylan is.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Hoorde ik daar onlangs het woord "cruise" vallen ? :denk:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

martha schreef:Hoorde ik daar onlangs het woord "cruise" vallen ? :denk:
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Zoals Renzo gefascineerd is door zijn nieuwe biotoop gaat hij niet eens opkijken als Peggy er ooit niet meer is. Die zie ik nog niet direct uit de Frens vertrekken. Trouwens, als hij de laatste S verandert in een Z, moet hij alleen nog een partner zoeken waarvan de naam begint met een F om de huidige naam te behouden. :dance:
0 x
Gesloten