Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Als Femke dat allemaal al wist, waarom heeft ze er dan een tijdje geleden bij Simonne op aangedrongen om haar de waarheid te vertellen? Evenzo Eddy bij Frank?
0 x
-
ikke
- x 435
Geen idee. 't Is een rare kronkel ...jessie V. schreef:Als Femke dat allemaal al wist, waarom heeft ze er dan een tijdje geleden bij Simonne op aangedrongen om haar de waarheid te vertellen? Evenzo Eddy bij Frank?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hmm...Soapseut ik begrijp dat je wil doorspoelen hoor want ik vind ook dat dit nu lang genoeg geduurd heeft temeer daar het na zoveel maanden terug ter sprake komt. Maar als mijn kleine zoiets overkwam zou ik toch wel haarfijn willen weten hoe het juist gegaan is.Soapseut schreef:at wist ik ook allemaal niet meer in detail, maar inderdaad, ze wisten het al. Daar nu zo een spel van maken is overbodig. Natuurlijk snap ik wel dat ze Peggy nooit meer kunnen vertrouwen, maar zeggen dat ze niks wisten, is gewoon niet waar. Ze weten al anderhalf jaar wat er gebeurd is (behalve dan het in een meer was, alsof benzine en een stekske beter was geweest... ).
Dit is gewoon een bij de haren getrokken manier om de verhaallijn een bepaalde kant op te kunnen sturen. Soapseut spoelt voort
En toe Femke bij Peggy kwam in de Taxis en vroeg hoe ze het wou doen, hem onder de trein gooien,,zijn polskes oversnijden stond de hele heilige familie Vrebeeck-Bomans als zoutzuilen daar te kijken; Jenny,Leo,Simonne' Waldek totdat de heilige Waldek Femke buiten gooide. Zo is het gegaan en niet anders. Wat een prachtige familie toch. En dan zeggen dat Peggy het in het begin zelf had willen zeggen maar dat mocht niet van die klote familie.
0 x
Potentia Principatum
- Seraph
- Poster rang 1

Oh, dat was ik nu echt helemaal vergeten met die wurgscène!
Maar dan toch, Femke's laatste woorden tijdens haar gesprek met Simonne vandaag betekenden wel heel voor hun vriendschap!
Het is jammer om te zien hoe Peggy's personage steeds meer en meer afgebouwd wordt, want nu ontstaan er zelfs al conflicten tussen haar en -... Renzo.
Dan nog geloof ik er nog steeds in dat die band tussen Femke en Peggy weer kan genezen. Femke zal voor zichzelf moeten beslissen hoe de dingen in de toekomst wil zien en tegemoet gaan, zonder zich achter Peter te verschuilen...
Maar dan toch, Femke's laatste woorden tijdens haar gesprek met Simonne vandaag betekenden wel heel voor hun vriendschap!
Het is jammer om te zien hoe Peggy's personage steeds meer en meer afgebouwd wordt, want nu ontstaan er zelfs al conflicten tussen haar en -... Renzo.
Dan nog geloof ik er nog steeds in dat die band tussen Femke en Peggy weer kan genezen. Femke zal voor zichzelf moeten beslissen hoe de dingen in de toekomst wil zien en tegemoet gaan, zonder zich achter Peter te verschuilen...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- Caligula
- Poster rang 5

De band tussen Peggy en Femke genezen? Dat geloof ik niet, dat is m.i. definitief. En Femke heeft nu wel een gezin met Peter en Lucas. Ze gaat zich niet verschuilen achter Peter, hij is deel van haar leven en dat heeft ze altijd gewillen. Ze was compleet van de kaart na de Rafaêl episode (drugs,alcohol) met alle gevolgen vandien. en ze heeft toen Tim gepakt zoals Peter Peggy gepakt heeft. Tim en Peggy waren allebei surrogaten,jammer voor hen.
Haar leven is bij Peter en ons Peterke zou dat eens goed moeten beseffen vooraleer hij weer stommiteiten uithaalt.
Haar leven is bij Peter en ons Peterke zou dat eens goed moeten beseffen vooraleer hij weer stommiteiten uithaalt.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Allé nu weet ook dat Peggy absoluut niet nodig is om een evenement in het honderd te laten lopen. Ze mag daar nu wel een fles bubbels kraken met haar ventje, maar ik denk dat ze toch serieus gaan verschieten als ze zien hoe het is om die zaak daar te verzorgen zonder de Verbeecks.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee dat is waar, maar het is toch altijd een"meerwaarde" geweest niet? Nieuw personeel zoeken lijkt me de boodschap nu Rosa en Peggy aan hun exit bezig zijn. Dat is toch wat ze widen? Als je A zegt moet je ook B zeggen, geen half en half.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Nieuw personeel is eigenlijk iets wat de Zus&Zo al jaren nodig heeft. De personeelsleden bleven daar maar vertrekken dood de jaren heen en nooit werd er iemand vervangen. Nancy, Julia en Jenny zijn allemaal vertrokken zonder te zijn vervangen geweest.Caligula schreef:Nee dat is waar, maar het is toch altijd een"meerwaarde" geweest niet? Nieuw personeel zoeken lijkt me de boodschap nu Rosa en Peggy aan hun exit bezig zijn. Dat is toch wat ze widen? Als je A zegt moet je ook B zeggen, geen half en half.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Een beetje begrip voor het feit dat Julia haar dochter onlangs nog haar ex-lief en beste vriend had doodgereden mocht wel. Dan kwam ze het ook pas te weten nadat ze terug thuis was. (Ik vermoed toch dat dit de reden was?) En voor die ene keer zeg. Ik zou Femke zeggen dat ze iemand anders kon zoeken of het zelf kon doen. Wat een manier om met personeel om te gaan zeg.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Mja, maar Julia kon iets laten weten hé.Lazylady schreef:Een beetje begrip voor het feit dat Julia haar dochter onlangs nog haar ex-lief en beste vriend had doodgereden mocht wel. Dan kwam ze het ook pas te weten nadat ze terug thuis was. (Ik vermoed toch dat dit de reden was?) En voor die ene keer zeg. Ik zou Femke zeggen dat ze iemand anders kon zoeken of het zelf kon doen. Wat een manier om met personeel om te gaan zeg.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Ik heb niks fout zien lopen tot de dag van de workshop zelf.
Toen ging het al van 's ochtends de mist in - niet alleen toen ze stond te praten met Paulien.
Da's ook wel wat laat om iedereen nog te verwittigen, niet?
De dagen ervoor was ze toch heel enthousiast en betrokken, zoals altijd.
Toen ging het al van 's ochtends de mist in - niet alleen toen ze stond te praten met Paulien.
Da's ook wel wat laat om iedereen nog te verwittigen, niet?
De dagen ervoor was ze toch heel enthousiast en betrokken, zoals altijd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nog een geluk dat haar ventje toch nog wat goed nieuws had. Femke zal het wel redden,dat heeft ze altijd al gedaan met ups en downs weliswaar.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vind Femke anders wel tof in haar donkerroode outfit. 
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Femke is (terecht) niet tevreden over de prestatie van Julia tijdens de workshop. Gaat ze die ook buiten zwieren, zoals haar ventje zou doen?
0 x
-
tvx1
- x 435
Femke zou beter eens overwegen om een tweede persoon in dienst te nemen bij LEV voor de workshops. Nu moet Julia alles helemaal op haar eentje doen. En als ze eens verlof heeft of ziek is, is er helemaal niemand.
0 x