Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Kennis gemaakt met de wereld van heel dichtbij. Gevallen dus.plas schreef:hoe komt den eddy aan die plakker op zen voorhoofd?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Tims ouderschapsverlof was ten einde maar omdat de cursus in Den Haag afgelast werd kon hij nog enkele dagen verlof nemen. Toch staat hij dezelfde avond in uniform naast een neergeslagen Lowie.
Ik vind het trouwens ook nogal raar dat een cursus voor de Belgische politie in Nederland wordt gegeven.
Ik vind het trouwens ook nogal raar dat een cursus voor de Belgische politie in Nederland wordt gegeven.
0 x
-
- x 435
Ik vond het opvallend dat de politie opeens kwam opdagen gisteren, net na het moment dat Lowie was neergeslagen. Ofwel hadden die snotapen iets mispeuterd en werden ze gezocht.
0 x
-
- Poster rang 5
Of het is daar een gevaarlijke buurt waar de politie dagelijks patrouilleert.Lazylady schreef:Ik vond het opvallend dat de politie opeens kwam opdagen gisteren, net na het moment dat Lowie was neergeslagen. Ofwel hadden die snotapen iets mispeuterd en werden ze gezocht.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Amiche
- Poster rang 2
Iemand kan toch opgebeld hebben toen ze al begonnen te dreigen, iemand die daar woont, hen kent en het vanaf zijn/haar thuis gezien heeft?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Is "gevaarlijke buurt" en "politie dagelijks patrouilleert" geen contradictie?lord F. schreef:Of het is daar een gevaarlijke buurt waar de politie dagelijks patrouilleert.Lazylady schreef:Ik vond het opvallend dat de politie opeens kwam opdagen gisteren, net na het moment dat Lowie was neergeslagen. Ofwel hadden die snotapen iets mispeuterd en werden ze gezocht.

0 x
-
- Poster rang 1
Aan het station in Keulen stond ook politie ...Captain Cuckoo schreef:Is "gevaarlijke buurt" en "politie dagelijks patrouilleert" geen contradictie?lord F. schreef:Of het is daar een gevaarlijke buurt waar de politie dagelijks patrouilleert.Lazylady schreef:Ik vond het opvallend dat de politie opeens kwam opdagen gisteren, net na het moment dat Lowie was neergeslagen. Ofwel hadden die snotapen iets mispeuterd en werden ze gezocht.
In theorie dus misschien wel, in praktijk daarentegen. Moderator bericht:
En dit is iets wat niet klopt IN THUIS?
Gelieve ontopic te blijven - zo moeilijk kan dit toch niet zijn?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
In tegenstelling tot wat in de media wordt gezegd is Franky/Kaat geen transgender maar wel een transseksueel, daar is een wezenlijk onderscheid onder!
Moderator bericht:
En dit is iets wat niet klopt IN THUIS?
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vond dat zelfs net super goed gedaanChristel schreef:Een heel normaal verschijnsel als een vrouw net bevallen is; een buik schiet natuurlijk niet direct terug in oorspronkelijke toestand. Iets wat dus juist wel degelijk helemaal klopt in Thuis...johan1969 schreef:Sam is bevallen maar ziet er nog zwanger uit. Kussen nog niet verwijderd ?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Om terug te komen op gisteren bij de taxi's :
Simonne komt binnen met haar handtas aan haar schouder. Simonne gaat zitten, legt haar handtas op de stoel en telefoneert, Simonne babbelt verder met Mayra en Femke eerst zonder en dan out of the blue met handtas terug aan haar schouder. Vervolgens staat Simonne op en legt haar handtas op de tafel.
Het is doordat er zoveel bling bling aan dat handvat zit, dat wij er op gelet hebben (en de opname nog eens terug gespoeld)
Simonne komt binnen met haar handtas aan haar schouder. Simonne gaat zitten, legt haar handtas op de stoel en telefoneert, Simonne babbelt verder met Mayra en Femke eerst zonder en dan out of the blue met handtas terug aan haar schouder. Vervolgens staat Simonne op en legt haar handtas op de tafel.
Het is doordat er zoveel bling bling aan dat handvat zit, dat wij er op gelet hebben (en de opname nog eens terug gespoeld)

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Onlangs kon Eddy niet weg uit de werkplaats van de kabouters omdat hij geen sleutel heeft en dus de zaak niet kon afsluiten. Toch was die al binnen voor frank daar "vanmorgen" binnenkwam? 

0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Olivia die belt naar de dokter, zonder te zeggen wie ze is, en een afspraak maakt voor haren vriend, ocharme Charité, die moet maar noteren een vriend van een meiske heeft gebeld voor een afspraak!
0 x
- De blauwe spoeling
- Nog geen rang
Waarom zou dat niet kunnen kloppen? Ze wonen toch maar 2 huizen van elkaar?
Ik ken de poetsvrouwen van al m'n buren en zij kennen mij... is dat zo vreemd ??

Ik ken de poetsvrouwen van al m'n buren en zij kennen mij... is dat zo vreemd ??
0 x
-
- Poster rang 2
Het is inderdaad vreemd, want Olivia kende Charité blijkbaar niet, ze vond het vreemd dat zij de telefoon opnam en au revoir zei.
0 x