Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Zal ook de eerste emotie zijn zeker? Kan me wel inbeelden dat Femke nu even paranoïde is enzo.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Linne
- Poster rang 2

Het komt er op neer dat Peter en Femke hun weerzin tegen Peggy was vanwege Lucas mee te nemen en na die angst uitgestaan hem terugbrengt met Frank.
Nu horen ze pas dat zij hun baby meenam in dat water om hem te verdrinken tijdens
haar zelfmoord
Die moeten nogal in shock zijn
Femke moet ook verwerken dat Simonne het wist, nog een opdoffer erbij
en hoe het met Eddy/Frank
moet denk ik liever niet aan.
Toch moest het gezegd en ik blijf erbij : niet in de Zus en Zo. Op het politiekantoor.
Nu horen ze pas dat zij hun baby meenam in dat water om hem te verdrinken tijdens
haar zelfmoord
moet denk ik liever niet aan.
Toch moest het gezegd en ik blijf erbij : niet in de Zus en Zo. Op het politiekantoor.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ik vond het er ook over hoor de reaktie - kijken of met Lucas alles in orde is. Dit was 1,5 jr geleden, ze hebben al die tijd zelf Lucas overal mee naartoe gesleept, overhandigt aan 2 zeer onbetrouwbare babysits, die graag een borrel lusten en zich snel door van alles laten afleiden - ook al menen ze het nog zo goed. Fem was zelf al bang dat ze weer aanklacht zouden krijgen van verwaarlozing - want waarom liep dat kind alleen op het erf en waarom kon het bij een vuurkorf terecht komen!
Niemand spreekt nog over het feit dat Peggy verder kwaad had voorkomen in dit geval. Ze heeft daarmee toch iets goedgemaakt, en aangetoond dat ze weer beter is.
Het is allemaal zo dubbelzinning. Peter m.n. maar ook Fem blijven hameren op het verleden dat een vrouw, die ze samen aan de rand van de wanhoop brachten, in een vlaag van verstandsverbijstering een heel domme streek uithaalde. Maar niemand spreekt Peter aan op zijn ernstig misdragen - het schoppen en slaan waren het uiterste, maar hij is al van voor de 'ontvoering' zo agressief tegen en over Peggy. Het is zijn eigen falen en onvermogen. Fem Fem Fem, kijk toch uit, want het is een heel eng mannetje wat je hebt.
Niemand spreekt nog over het feit dat Peggy verder kwaad had voorkomen in dit geval. Ze heeft daarmee toch iets goedgemaakt, en aangetoond dat ze weer beter is.
Het is allemaal zo dubbelzinning. Peter m.n. maar ook Fem blijven hameren op het verleden dat een vrouw, die ze samen aan de rand van de wanhoop brachten, in een vlaag van verstandsverbijstering een heel domme streek uithaalde. Maar niemand spreekt Peter aan op zijn ernstig misdragen - het schoppen en slaan waren het uiterste, maar hij is al van voor de 'ontvoering' zo agressief tegen en over Peggy. Het is zijn eigen falen en onvermogen. Fem Fem Fem, kijk toch uit, want het is een heel eng mannetje wat je hebt.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
lord F.
- Poster rang 5

Voor de ontvoering waren er natuurlijk ook nog de pesterijen van Peggy.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Ik vraag mij toch af hoe jij zou reageren in dezelfde situatie als Peggy. Haar "pesterijen" verdwijnen in het niet vergeleken met de achterbaksheid van Femke.lord F. schreef:Voor de ontvoering waren er natuurlijk ook nog de pesterijen van Peggy.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een aanklacht wegens kinderverwaarlozing zou ik nu niet echt een pesterijtje noemen. Indien die ontvankelijk was geweest zijn de gevolgen niet te overzien.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Femke geeft hier wel een patat in het gezicht van de zwijgende Simonne. Tja, eens het uitkomt...enfin ze hebben allemaal gezwegen. En wat nu?
0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Peggy kwam zeggen dat ze de klacht intrekken en in een moeite back to business as usual.
In Femke haar plaats had ik hetzelfde gedaan. Snapt Peggy dan niets ? Bijv. dat ze best even
uit de buurt van Femke kan blijven na die openbaring over wat ze deed met haar baby
In Femke haar plaats had ik hetzelfde gedaan. Snapt Peggy dan niets ? Bijv. dat ze best even
uit de buurt van Femke kan blijven na die openbaring over wat ze deed met haar baby
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ze wisten toch al van Leo dat ze zelfmoord wou plegen met Lucas.
Ik snap niet waarom ze nu zo dramatisch doen
Ik snap niet waarom ze nu zo dramatisch doen
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat dacht ik eerst ook ...maar dat ze "dramatisch doet" dat kan ik wel begrijpen want die scene helemaal horen vertellen is toch echt afschuwelijk : het gaat wel over haar kind!
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Volgens mij zijn jullie fout. Het is nooit geweten geweest dat Peggy zelfmoord ging plegen samen met Lucas met als resultaat moord. Enkel Frank, Simonne en Waldek half wisten het.
Peter en miss. Femke gingen er van uit dat Peggy gewoon met Lucas een wandelingetje ging doen.
Peter en miss. Femke gingen er van uit dat Peggy gewoon met Lucas een wandelingetje ging doen.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Tsjah...ik heb het al eens gezegd en ik blijf erbij.
Hoeveel keer is Lucasje niet meegekomen met Femke naar haar werk? En op de dag van dat vuurtje liep hij daar ook op dat erf. Als ze zo bang zijn dat Peggy hem nog iets zal aandoen, waarom zeulen ze dat kind dan zo vaak mee naar ginder? Ze weten toch dat Peggy daar ook zal zijn?
Vreemde kronkel hoor in die hun hoofd
Hoeveel keer is Lucasje niet meegekomen met Femke naar haar werk? En op de dag van dat vuurtje liep hij daar ook op dat erf. Als ze zo bang zijn dat Peggy hem nog iets zal aandoen, waarom zeulen ze dat kind dan zo vaak mee naar ginder? Ze weten toch dat Peggy daar ook zal zijn?
Vreemde kronkel hoor in die hun hoofd
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is niet waar. Femke en Peter wisten wel dat Peggy samen met Lucas zelfmoord had willen plegen,ze wisten alleen niet hoe.Seraph schreef:Volgens mij zijn jullie fout. Het is nooit geweten geweest dat Peggy zelfmoord ging plegen samen met Lucas met als resultaat moord. Enkel Frank, Simonne en Waldek half wisten het.
Nancy had een gesprek gehoord tussen Leo en Waldek daarover en heeft Leo daarna het vuur aan de schenen gelegd en Leo heeft het toegegeven. Nancy probeert wanhopig Femke/Peter te bereiken die op WE zijn. Ondertussen had Leo aan de lieve familie bekend dat hij iets gezegd had waarop Waldek bijna op zijn blote knieën naar Nancy ging om te vragen het niet verder te vertellen. Maar Nancy kon het niet, ze vertelt het aan Femke en die vertrekt in een franse coleire naar de zus&zo en had Peggy haast gewurgd als Peter (verwittigd door Nancy) niet tussenbeide was gekomen.
Dus ze wisten al dat Peggy Lucas had willen meenemen in haar zelfmoord, ze wisten alleen niet exact hoe.
0 x
Potentia Principatum
-
Soapseut
- x 435
Dat wist ik ook allemaal niet meer in detail, maar inderdaad, ze wisten het al. Daar nu zo een spel van maken is overbodig. Natuurlijk snap ik wel dat ze Peggy nooit meer kunnen vertrouwen, maar zeggen dat ze niks wisten, is gewoon niet waar. Ze weten al anderhalf jaar wat er gebeurd is (behalve dan het in een meer was, alsof benzine en een stekske beter was geweest... ).Caligula schreef:Dat is niet waar. Femke en Peter wisten wel dat Peggy samen met Lucas zelfmoord had willen plegen,ze wisten alleen niet hoe.
Nancy had een gesprek gehoord tussen Leo en Waldek daarover en heeft Leo daarna het vuur aan de schenen gelegd en Leo heeft het toegegeven. Nancy probeert wanhopig Femke/Peter te bereiken die op WE zijn. Ondertussen had Leo aan de lieve familie bekend dat hij iets gezegd had waarop Waldek bijna op zijn blote knieën naar Nancy ging om te vragen het niet verder te vertellen. Maar Nancy kon het niet, ze vertelt het aan Femke en die vertrekt in een franse coleire naar de zus&zo en had Peggy haast gewurgd als Peter (verwittigd door Nancy) niet tussenbeide was gekomen.
Dus ze wisten al dat Peggy Lucas had willen meenemen in haar zelfmoord, ze wisten alleen niet exact hoe.
Dit is gewoon een bij de haren getrokken manier om de verhaallijn een bepaalde kant op te kunnen sturen. Soapseut spoelt voort
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Iedereen die kinderen heeft zal de reactie van Femke goed begrijpen
. Die ijzige blik die ze gisteren naar Peggy wierp die vind ik zo herkenbaar.
Ik had wel medelijden met Femke die zo verdrietig klonk toen ze besefte dat Simonne anderhalf jaar gezwegen heeft over de juiste toedracht. Na al datgene wat femke heeft mogen incasseren vrijdag komt daarbij nog het achterhouden van de waarheid door iemand waar ze toch heel wat tijd van haar leven mee doorbrengt. En dus voor Femke een hele grote
Ik had wel medelijden met Femke die zo verdrietig klonk toen ze besefte dat Simonne anderhalf jaar gezwegen heeft over de juiste toedracht. Na al datgene wat femke heeft mogen incasseren vrijdag komt daarbij nog het achterhouden van de waarheid door iemand waar ze toch heel wat tijd van haar leven mee doorbrengt. En dus voor Femke een hele grote
0 x