William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door nounake »

Marianne handelt misschien wel uit angst ....
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

nounake schreef:Marianne handelt misschien wel uit angst ....
ja, misschien zit hij daar met dat pistool bij hem en heeft hij ermee gedreigd om Tom te vermoorden als ze niet doet wat hij zegt. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Waarschijnlijk wel. Ze doet in ieder geval wel érg vreemd. Het zou verschrikkelijk absurd zijn om vrijwillig terug te keren naar de man die je wilde vermoorden.
William kan Tom doen geloven dat Marianne zo vergevingsgezind is dat ze uit zichzelf terug is gekomen, maar ik heb moeite om te geloven dat hij haar ooit heeft laten gaan. Waarschijnlijk hield hij haar de hele tijd gevangen en is ze nu 'vrijgelaten' om Tom voorlopig nog niet teveel in argwaan te laten. Het is dan ook merkwaardig dat Marianne nauwlettend in het oog wordt gehouden door hem. Anderzijds vind ik het wel vreemd dat Tom gisteren nog de kans heeft gekregen om in het dorp rond te wandelen. Ik vertrouw dat zaakje absoluut aan geen kanten. Ik kan me niet voorstellen dat William Tom binnenkort weer naar huis laat gaan. :naughty:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

lord F. schreef:
ja, misschien zit hij daar met dat pistool bij hem en heeft hij ermee gedreigd om Tom te vermoorden als ze niet doet wat hij zegt. :)
Heb ik ook al gedacht. Het zou me niet verbazen dat William al vermoedde dat Tom op weg was naar hem. Hij kreeg vaak telefoontjes van Tom die zijn onrust al had laten blijken via de voicemail.
Ik verwacht ook dat Tom de inzet is van een B-plan die hij nog snel heeft beraamd.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Zou Tom daar dan toch nog zo makkelijk weggeraken of....?

In elk geval geloof ik er geen snars van dat hij nu berouw toont. Hij heeft zelfs gedreigd om Emma en Stan iets aan te doen,
maar dat heeft hij natuurlijk ook verzwegen voor Tom. :whistle:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:Zou Tom daar dan toch nog zo makkelijk weggeraken of....?

In elk geval geloof ik er geen snars van dat hij nu berouw toont. Hij heeft zelfs gedreigd om Emma en Stan iets aan te doen,
maar dat heeft hij natuurlijk ook verzwegen voor Tom. :whistle:
Het omgekeerde zou ook raar zijn. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
OiOi
Nog geen rang

Bericht door OiOi »

Ik kan echt niet geloven dat Marianne zo naïef is geworden.
En daarnaast: als Hélène aan de politie zegt dat William haar heeft proberen te vermoorden, moet hij toch gearresteerd worden? Een verhaal dat met haken en ogen aaneen hangt als je het mij vraagt.
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

OiOi schreef:Ik kan echt niet geloven dat Marianne zo naïef is geworden.
En daarnaast: als Hélène aan de politie zegt dat William haar heeft proberen te vermoorden, moet hij toch gearresteerd worden? Een verhaal dat met haken en ogen aaneen hangt als je het mij vraagt.
Volgens William heeft ze zelfmoord willen plegen door in het kanaal te rijden. Er is dus geen bewijs, het is woord tegen woord. En daar rekent William op.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

slipstreamdrive schreef:
OiOi schreef:Ik kan echt niet geloven dat Marianne zo naïef is geworden.
Volgens William heeft ze zelfmoord willen plegen door in het kanaal te rijden. Er is dus geen bewijs, het is woord tegen woord. En daar rekent William op.
Volgens mij hebben ze de plot allemaal zo straf willen maken dat er nu barstjes in het verhaal komen. Tenzij ze nog met verrassingen voor de boeg komen want dit verhaal is nog lang niet ten einde denk ik.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het verhaal kan in ieder geval nog alle kanten uit gaan. Ik geloof niemand en ik vertrouw niemand meer.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En William heeft een B&B gearrangeerd aan het meer van Genève, wel,wel. Zal wel toeval zijn zeker? :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat ze nu aub een einde maken aan die situatie ! Het is een echte soep :twisted: en het duurt veel te lang .
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Dat met die pistool en dat geweer moeten echt bedoeld geweest zijn om de kijkers op het verkeerde been te zetten. Net als dat dat geergerd reageren van W op die telefoontjes van Tom. De schrijvertjes hebben wel vaker allerlei dingen bedacht om het extra spannend te maken en/of zoveel mogelijk verdachten te kreeren, maar ze vergeten dat er dan wel een goed verhaal uit moet komen rollen aan het eind.
Ja het rammelt als een mannelijke haas - mogelijk die bout die hij zo lekker aan het snijden was (wie dacht ook even aan een bil van Marian?).
Wij weten dat W een psychopathisch mannetje is, zelfs wat Helene vertelde over zijn steun tijdens de begintijd met haar nare man past niet bij de enge man die haar bedreigde met haar kleinkinderen en haar die brief liet schrijven. De bedoeling moet zijn geweest om haar wat onschuldiger voor te doen komen, maar het maakt de verhaallijn alleen maar ongeloofwaardiger. Eerst waren ze beiden een op geld belust, crimineel koppel en toen ineens wilde zij ermee stoppen en sloegen bij hem de stoppen door. Wie of wat is de echte H?
En nu moeten we geloven dat ie toch van Marian houdt???
:wtf:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ging de William nu echt tanken in België ipv in Luxemburg? :-?
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Ging de William nu echt tanken in België ipv in Luxemburg? :-?
Geld speelt geen rol meer nu het weer koek en ei lijkt geworden te zijn met zijn geliefde. Dàt of anders is gewoon de GSM-ontvangst daar beter dan in Luxemburg. :denk:
0 x
Gesloten