Ho ho ho!Jules schreef:Hopelijk heeft hij geen beschadiging aan een oog opgelopen.

Moderator bericht:
Dus ik hoop dat jullie daar HIER niet opnieuw over beginnen.

Dank u.
Ho ho ho!Jules schreef:Hopelijk heeft hij geen beschadiging aan een oog opgelopen.
Ik zat daar niet op te wachten...nounake schreef:Straatgeweld : dat thema hadden we nog niet gehad dacht ik ....
Sigaretten vragen? En in dat gehucht is er waarschijnlijk ook geen nachtwinkel te bespeuren.nounake schreef:ja ...wat doen nu "kwiebussen" 's nachts op straat ...gewoonlijk niet veel goed
"sigaretten" vragen? Dat is meestal niet pluis.hannanaske schreef:Sigaretten vragen? En in dat gehucht is er waarschijnlijk ook geen nachtwinkel te bespeuren.nounake schreef:ja ...wat doen nu "kwiebussen" 's nachts op straat ...gewoonlijk niet veel goed
Goh...hij heeft idd niets misdaan maar in zo'n situaties blijf je beter rustig en kalm en negeer je hen best zoveel mogelijk.Lazylady schreef:Lowie had toch niets misdaan? Hij zei toch gewoon "nee, ik heb geen vuur", maar ja, zulke crapuleuze snotapen voelen zich natuurlijk meteen aangevallen.
Maar dat dronken op straat lopen was natuurlijk dom en nutteloos.
Als iedereen die zo reageert in elkaar geslagen wordt zijn er niet genoeg ziekenhuizen in België en Nederland om alle slachtoffers te behandelen hoor.hannanaske schreef:Goh...hij heeft idd niets misdaan maar in zo'n situaties blijf je beter rustig en kalm en negeer je hen best zoveel mogelijk.Lazylady schreef:Lowie had toch niets misdaan? Hij zei toch gewoon "nee, ik heb geen vuur", maar ja, zulke crapuleuze snotapen voelen zich natuurlijk meteen aangevallen.
Maar dat dronken op straat lopen was natuurlijk dom en nutteloos.
Toen die ene pipo hem uitdaagde en vroeg of zijn mama hem nooit manieren had geleerd, had hij beter zijn mond kunnen houden ipv te vragen: '"en heeft uw moeder je nooit geleerd dat sigaretten ongezond zijn?" Dat was héééééél dom.![]()
Maar ik betwijfel het eigenlijk of hij nu angstiger was geweest als hij niet had gedronken. Hij was de laatste tijd al zo fucked up dat er waarschijnlijk ook scheldwoorden gingen gegooid worden, maar dan uit frustratie.
Ik had eerder de indruk dat die drank hem net wat onverschilliger maakte en dat hij wat verdwaasd rondliep.
Mij kwam het over alsof die "kwibussen" alleen daar waren om koleriek Lowieke wat toe te takelen, zodat hij daarna weer voluit de zielepoot kan uithangen en teren op medelijden van zijn medebewoners (cfr zijne pepà)nounake schreef:ja ...wat doen nu "kwiebussen" 's nachts op straat ...gewoonlijk niet veel goed